Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Jan Karas (ΟΠΑΠ): Πώς ενισχύουμε retail και online δραστηριότητες

«Κάνουμε βήματα προς τα εμπρός ως προς τη διασκέδαση του πελάτη και την περαιτέρω ενδυνάμωση του brand μας, τόσο στο retail όσο και στο online κανάλι», τόνισε ο CEO του ομίλου Jan Karas, ενημερώνοντας τους αναλυτές.

Jan Karas (ΟΠΑΠ): Πώς ενισχύουμε retail και online δραστηριότητες

Οι πρωτοβουλίες που εστιάζουν στη διασκέδαση του πελάτη, τόσο στο επίγειο δίκτυο όσο και στο διαδίκτυο, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο για τις ισχυρές επιδόσεις του ΟΠΑΠ στο πρώτο τρίμηνο του 2022, όπως τόνισε η διοίκηση της εταιρείας, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων σε αναλυτές.

Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) για το α' τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 457,2 εκατ. ευρώ (+162,5% ετησίως). Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 168,8 εκατ. ευρώ (+175,2% σε ετήσια βάση), με τα καθαρά κέρδη τριμήνου να φτάνουν τα 88,3 εκατ. ευρώ. Η ισχυρή συνεισφορά του retail δικτύου και η συνεχιζόμενη δυναμική των online δραστηριοτήτων ήταν το κύριο όχημα για την ανάπτυξη των οικονομικών μεγεθών του ΟΠAΠ στο πρώτο τρίμηνο του έτους.

Στη βάση αυτή, ο Jan Karas, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠAΠ, σημείωσε: «Με το επιχειρηματικό μοντέλο και τις πρωτοβουλίες μας, κάνουμε βήματα προς τα εμπρός ως προς τη διασκέδαση του πελάτη και την περαιτέρω ενδυνάμωση του brand μας, τόσο στο retail όσο και στο online κανάλι. Mε αυτό τον τρόπο, επιτύχαμε σημαντικά αποτελέσματα, ακόμα και εν μέσω των πληθωριστικών προκλήσεων που έγιναν ιδιαίτερα εμφανείς από τα μέσα του α' τριμήνου».

Δυναμικές επιδόσεις για τις retail δραστηριότητες

Η απόδοση του δικτύου καταστημάτων ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική κατά το α' τρίμηνο, παρά τα περιοριστικά μέτρα για την πανδημία που ήταν σε ισχύ και τις πληθωριστικές πιέσεις. Σύμφωνα με τον κ. Karas, o ΟΠAΠ στάθηκε δίπλα στους συνεργάτες του, υλοποιώντας ένα ολοκληρωμένο εμπορικό πλάνο, με στόχο την επίτευξη υψηλών επιπέδων προσέλκυσης και διατήρησης πελατών και υιοθετώντας νέα μέτρα οικονομικής στήριξης των καταστημάτων.

Η ενίσχυση των δραστηριοτήτων του retail δικτύου της εταιρείας βασίζεται σε πρωτοβουλίες που έχουν τον πελάτη στο επίκεντρο και ενδυναμώνουν την ελκυστικότητα των παιχνιδιών και των καταστημάτων ως προορισμών διασκέδασης. Μεταξύ άλλων, αξιοποιείται περαιτέρω το πρόγραμμα loyalty «ΟΠAΠ Επιβραβεύσεις», το οποίο συμπλήρωσε πρόσφατα ένα χρόνο επιτυχημένης παρουσίας και περίπου 700.000 εγγεγραμμένους πελάτες. Επιπλέον, αναβαθμίζεται περαιτέρω το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, με νέα παιχνίδια ΣΚΡΑΤΣ, νέες επιλογές στο δημοφιλές Powerspin κ.ά. Ακόμη, η εταιρεία υλοποιεί ολοκληρωμένες προωθητικές ενέργειες και ξεχωριστές εκδηλώσεις στο δίκτυο των καταστημάτων ΟΠAΠ και PLAY.

Σημειώνεται ότι, από τις αρχές Μαΐου, οι πελάτες εισέρχονται στα καταστήματα ΟΠAΠ και PLAY χωρίς την επίδειξη πιστοποιητικών εμβολιασμού, νόσησης ή αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου, ενώ από την 1η Ιουνίου τίθεται σε αναστολή η υποχρεωτική χρήση μάσκας.

Σημαντική συνεισφορά των online δραστηριοτήτων

Όπως σημείωσε η διοίκηση του ΟΠAΠ, η αναπτυξιακή δυναμική των online δραστηριοτήτων συνεχίστηκε και στο α' τρίμηνο του 2022. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξαν στοχευμένες προωθητικές ενέργειες, όπως το Golden 21 του Pamestoixima.gr, αλλά και η θετική υποδοχή του online live casino του ΟΠAΠ.

Επίσης, το ανανεωμένο tzoker.gr είναι διαθέσιμο από τα μέσα Μαρτίου, προσφέροντας στους πελάτες ένα σύγχρονο περιβάλλον χρήσης, εμπλουτισμένο περιεχόμενο και νέες δυνατότητες που κάνουν το παιχνίδι πιο διασκεδαστικό. Επιπλέον, ο ΟΠAΠ θα εστιάσει το προσεχές διάστημα στον επανασχεδιασμό των front-end περιβαλλόντων της online στοιχηματικής πλατφόρμας.

Συνολικά, η διττή στρατηγική του ομίλου για τη διαδικτυακή αγορά συνέχισε να αποδίδει, καθώς η ανάπτυξη της βάσης των ενεργών πελατών συνεχίστηκε κατά το α' τρίμηνο του 2022, τόσο για τις online δραστηριότητες του ΟΠAΠ όσο και για τη Stoiximan.

Ολοκλήρωση ενός έργου πνοής για την ελληνική κοινωνία

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠAΠ στάθηκε στην ολοκλήρωση της πρωτοβουλίας της εταιρείας για την ανακαίνιση των δύο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της Ελλάδας.

Συνολικά, μέσα σε οκτώ χρόνια, ο ΟΠAΠ υλοποίησε 30 έργα ανακαίνισης στα νοσοκομεία παίδων «Η Αγία Σοφία» και «Παναγιώτης & Αγλαΐα Κυριακού», τα οποία προσφέρουν πλέον υπερσύγχρονες υγειονομικές υποδομές και ένα ευχάριστο θεραπευτικό περιβάλλον. Τα ανακαινισμένα νοσοκομεία παραδόθηκαv πρόσφατα στο Ελληνικό Δημόσιο.

Όπως τόνισε ο κ. Karas, η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση του ΟΠAΠ στην κοινωνική προσφορά, η οποία παραμένει εξαιρετικά ισχυρή και εστιάζει στα παιδιά και στη νέα γενιά, που αποτελούν το μέλλον της χώρας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v