Σε ενίσχυση του πτητικού της έργου με αύξηση των δρομολογίων προς την Ελλάδα προχωρά από σήμερα η ιταλική ITA Airways. Η νεοσυσταθείσα αεροπορική εταιρεία, η οποία συνδέει από τον Οκτώβριο τη Ρώμη με την Αθήνα, αυξάνει από σήμερα τα δρομολόγιά της προς τη χώρα μας και θα πραγματοποιεί 3 καθημερινές απευθείας πτήσεις μεταξύ των δύο πόλεων.
«Η ιταλική είναι μία πάρα πολύ σημαντική αγορά για το αεροδρόμιο της Αθήνας. Είναι πάντα στις 5 κορυφαίες αγορές μας. Τα 20 χρόνια λειτουργίας του αεροδρομίου έχουν μετακινηθεί από ιταλικούς προορισμούς προς την Αθήνα και πίσω περίπου 21 εκατ. επιβάτες», επεσήμανε, μεταξύ άλλων, η Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», η οποία αναφερόμενη στη συμβολή της ιταλικής αγοράς στην ανάπτυξη της Αθήνας, τόνισε πως από το τέλος του 2013 μέχρι το τέλος του 2019, τα πιο σημαντικά χρόνια ανάπτυξης για την ελληνική πρωτεύουσα και το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, η ανάπτυξη του ΔΑΑ ήταν στο 104% ως προς την επιβατική κίνηση, με την ιταλική αγορά να ακολουθεί αντίστοιχους ρυθμούς και να σημειώνει αύξηση 107%. «Μεγαλώσαμε και αναπτυσσόμαστε μαζί», είπε χαρακτηριστικά η Ιωάννα Παπαδοπούλου.
Για πρώτη φορά, μάλιστα, η εταιρεία θα ξεκινήσει πτήσεις προς 5 ακόμη δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς, στο πλαίσιο του καλοκαιρινού προγράμματός της. Συγκεκριμένα, η ιταλική αεροπορική εταιρεία θα εκτελεί για το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου απευθείας πτήσεις από τη Ρώμη προς τη Ρόδο, το Ηράκλειο, την Κέρκυρα και την Κεφαλονιά και από το Μιλάνο για τη Ρόδο, το Ηράκλειο, την Κέρκυρα και τη Θεσσαλονίκη.
«H ITA Airways αποτελεί μία πολύ σημαντική εξέλιξη για εμάς. Είναι ένα restart σημαντικό, το timing είναι σημαντικό γιατί ξεκινά και πάλι η τουριστική και η αεροπορική αγορά, οπότε το να έχουμε έναν νέο αερομεταφορέα γεμάτο δυναμισμό και προοπτική στην ιταλική αγορά είναι για εμάς πολύ σημαντικό», προσέθεσε η Ιωάννα Παπαδοπούλου.
Το δίκτυο της ITA Airways, η οποία θα ενισχύσει τον στόλο της με 6 Airbus 350 νέας γενιάς, περιλαμβάνει την καλοκαιρινή περίοδο του 2022 63 προορισμούς, εκ των οποίων οι 22 είναι εντός της Ιταλίας, οι 34 είναι διεθνείς και 7 διηπειρωτικοί.
«Είμαστε μία νέα αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Οκτώβριο του 2021. Η ελληνική είναι μεγάλης στρατηγικής σημασίας αγορά για εμάς. Από αύριο αυξάνουμε τη συχνότητα των δρομολογίων μας προς την Ελλάδα», τόνισε από την πλευρά του ο Pierfrancesco Carino, Vice President International Sales ITA Airways, θέτοντας στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της εταιρείας τους ταξιδιώτες, τη βιωσιμότητα και την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών. Αναφερόμενος στη βιωσιμότητα, ο Pierfrancesco Carino μίλησε αφενός για οικονομική, καθώς όπως επεσήμανε στόχος είναι να αναδειχθεί η ITA Airways σε μία δυναμική και αποτελεσματική αεροπορική εταιρεία που δημιουργεί αξία, και αφετέρου για περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
Ιδιαίτερη έμφαση για τη θερινή σεζόν αναμένεται να δοθεί, σύμφωνα με τη Δήμητρα Οικονόμου, Sales Account Executive ITA Airways, στους διηπειρωτικούς προορισμούς, αρχής γενομένης από σήμερα. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία θα εκτελεί καθημερινή πτήση από τη Ρώμη προς το Λος Αντζελες, ενώ από 2 Αυγούστου θα προσθέσει 3 εβδομαδιαίες πτήσεις από τη Ρώμη προς το Τόκιο.
Το πρόγραμμα της εταιρείας περιλαμβάνει ακόμη 5 εβδομαδιαίες πτήσεις από τη Ρώμη προς το Σάο Πάολο, ένα δρομολόγιο το οποίο από τον Αύγουστο θα εκτελείται σε καθημερινή βάση. Αντίστοιχα, η ITA Airways θα εκτελεί κατά τη διάρκεια του Ιουνίου 5 εβδομαδιαίες πτήσεις συνδέοντας τη Ρώμη με το Μπουένος Αϊρες, ενώ από τον Αύγουστο και το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα πραγματοποιείται καθημερινά.
Η σημασία της ιταλικής αγοράς
Η ιταλική είναι μία ιδιαίτερης σημασίας αγορά τόσο για το «Ελευθέριος Βενιζέλος» όσο και για την Αθήνα. Ακόμη και κατά τη διετία της πανδημίας η ιταλική αγορά παρέμεινε στις 5 κορυφαίες αγορές του αεροδρομίου, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία.
Μάλιστα, η σημασία της ιταλικής αγοράς έγκειται στο γεγονός ότι δεν είναι μόνο εποχική. Με βάση τα στατιστικά, το 67% των τουριστών από την Ιταλία επισκέπτεται την Αθήνα για λόγους αναψυχής, το 19% για επαγγελματικούς λόγους και το 14% για να συναντήσει συγγενείς και φίλους. Η πλειονότητα των Ιταλών κάνει κράτηση από την ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας με την οποία επιλέγει να ταξιδέψει και το 12% επιλέγει travel agents για τον προγραμματισμό της πτήσης του. Οι Ιταλοί, οι οποίοι προγραμματίζουν το ταξίδι τους 2 περίπου μήνες πριν από την ημερομηνία πραγματοποίησής του, αξιολόγησαν, με βάση σχετική έρευνα, την εμπειρία τους στην Αθήνα με 4,5/5, με το 98% να απαντά πως θα ταξιδέψει ξανά στην ελληνική πρωτεύουσα, όχι μία, αλλά περισσότερες φορές.