Big deal της The Mart με τη Eurobank

Στα «χέρια» της The Mart (δίκτυο χονδρικής της Σκλαβενίτης) περάσαν έναντι 91 εκατ. ευρώ εννέα καταστήματα του δικτύου της που νοικίαζε από τη Eurobank.

Big deal της The Mart με τη Eurobank

Στα “χέρια” της The Mart, του δικτύου χονδρικής της Σκλαβενίτης, πέρασαν έναντι 91 εκατ. ευρώ 9 καταστήματα του δικτύου της που νοίκιαζε από τη Eurobank, όπως επιβεβαιώνουν πηγές της εταιρείας στο Euro2day.gr.

Πρόκειται για τα καταστήματα σε Λ. Κηφισό, Λάρισα, Βόλο, Ιωνία Θεσσαλονίκης, Ξάνθη, Ηράκλειο, Πάτρα και Παλλήνη. Συνολικά το δίκτυο της αλυσίδας αριθμεί 12 υποκαταστήματα εκτός του κεντρικού στη Λ. Κηφισού Αττικής.

Πέρυσι η The Mart πέτυχε αύξηση πωλήσεων 7,5% και καθαρών κερδών 250%. Συγεκριμένα ο τζίρος της The Mart ανήλθε στα 342,369 εκατ. ευρώ, τα μικτά κέρδη σε 70,276 εκατ. ευρώ από 62,728 εκατ. ευρώ, τα καθαρά κέρδη στα 6,377 εκατ. ευρώ έναντι 1,822 εκατ. ευρώ ενώ τα EBITDA ξεπέρασαν τα 18,867 εκατ ευρώ ή 5,51% επί του τζίρου από 12,837 εκατ. ευρώ το 2020.

Σε ότι αφορά τις υποχρεώσεις της οι μακροπρόθεσμες στις 31 Δεκεμβρίου του 2021 ήταν 68,656 εκατ. ευρώ από 77,707 εκατ. ευρώ την 31 Δεκεμβρίου του 2020 και οι βραχυπρόθεσμες στα 90,674 εκατ. ευρώ από 73,365 εκατ. ευρώ. Για για την τρέχουσα χρήση, η αβεβαιότητα όσον αφορά την εξέλιξη της πανδημίας, ο πόλεμος στην Ουκρανία οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα και η άνοδος του πληθωρισμού, καθιστούν, όπως σημειώνει στις οικονομικές της καταστάσεις η διοίκηση της, οποιαδήποτε πρόβλεψη μη εφικτή.

Παρά τα προβλήματα, η διοίκηση της αναμένει ότι και η τρέχουσα χρήση θα είναι κερδοφόρα και οι δραστηριότητες της θα επηρεαστούν θετικά από την πλήρη επαναλειτουργία του κλάδου της εστίασης και τις θετικές προοπτικές για τον τουρισμό. Ωστόσο, εκτιμά ότι οι συνεχείς ανατιμήσεις των εμπορευμάτων ενέχουν τον κίνδυνο αρνητικής επίδρασης στα περιθώρια μικτής κερδοφορίας της, ενώ η άνοδος της τιμής της ενέργειας και λοιπών λειτουργικών εξόδων, θα πιέσουν τα αποτελέσματά της.

Η εταιρεία αντιμετωπίζει αυτούς τους κινδύνους με μερική μετακύλιση των αντίστοιχων αυξήσεων στα τελικά εμπορεύματα, υλοποίηση επενδυτικού προγράμματος με στόχο τη μείωση των επιπτώσεων της αύξησης του κόστους κυρίως της ενέργειας, στενή παρακολούθηση του κόστους λειτουργίας της και προσέλκυση νέων πελατών με προωθητικές ενέργειες.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v