Πιστοποίηση Customer Experience έλαβε η Space Hellas

Επιβεβαιώνει την ειδίκευσή της στην εξυπηρέτηση πελατών αξιοποιώντας προϊόντα και λύσεις Cisco. Δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τους οργανισμούς που επιθυμούν να πετύχουν στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό.

Πιστοποίηση Customer Experience έλαβε η Space Hellas

Η Space Hellas ανακοινώνει ότι έλαβε πρόσφατα από τη Cisco τη σημαντική πιστοποίηση του “Customer Experience Specialization”. Η εταιρεία απέδειξε ότι πληροί όλες τις υψηλές απαιτήσεις του ρόλου για να λάβει από τη Cisco την πιστοποίηση του “Customer Experience”, γεγονός που τη διαφοροποιεί μεταξύ των συνεργατών της Cisco και δημιουργεί ιδιαίτερα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τους πελάτες της, παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη βέλτιστη αξιοποίηση των λύσεων Cisco στις υποδομές τους.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Space Ηellas αξιολογήθηκε με βάση τις δυνατότητες να παρέχει εξελιγμένες λύσεις Cisco προστιθέμενης αξίας μέσω των σε βάθος δυνατοτήτων της στις πωλήσεις, των τεχνολογικών δεξιοτήτων της και των προσφερόμενων υπηρεσιών της στην Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα.

Η σημαντική αυτή πιστοποίηση έρχεται να επιβεβαιώσει την υψηλή ειδίκευση που κατέχει η Space Ηellas στο “Customer Experience” με προϊόντα και λύσεις Cisco. Κατέχοντας βαθιά τεχνογνωσία και εξειδικευμένη εμπειρία, δίνοντας παράλληλα ιδιαίτερη έμφαση και συνεχή προσήλωση, η Space Ηellas, παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους πελάτες – συνεργάτες της, βοηθώντας τους να επιτύχουν τους στόχους τους, ξεπερνώντας τα όποια προβλήματα προκύπτουν και προσφέροντας ένα μοναδικό CX (Customer Experience).

Η Space Ηellas ως Cisco Gold Certified Partner επενδύει διαρκώς στη συνεργασία της με τη Cisco κατέχοντας τις υψηλότερες εξειδικεύσεις, αλλά και πολυάριθμες πιστοποιήσεις οι οποίες καταδεικνύουν τη βαθιά γνώση της στις τεχνολογίες και τους μετασχηματισμούς της Cisco, δημιουργώντας σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τους οργανισμούς που επιθυμούν να πετύχουν στο ψηφιακό τους μετασχηματισμό.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v