Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

B&F: Επέκταση σε νέες αγορές και είσοδος στις ΑΠΕ

Αύξηση πωλήσεων 27% στο πρώτο δίμηνο του 2022. Σχέδια για επέκταση σε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αίγυπτο και Ασία.

B&F: Επέκταση σε νέες αγορές και είσοδος στις ΑΠΕ

Διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης πωλήσεων εμφανίζει τους πρώτους μήνες του 2022 ο όμιλος B&F, που δραστηριοποιείται στη βιομηχανική παραγωγή και εμπορία ειδών γυναικείας ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, με τα ιδιόκτητα εμπορικά σήματα BSB και Lynne, ενώ αντλεί κι ένα μικρό ποσοστό των εσόδων του (0,54% του κύκλου εργασιών) από ενοίκια επενδυτικών ακινήτων.

Εσχάτως η εταιρεία εισήλθε στον κλάδο των ΑΠΕ. Στην οικονομική έκθεση του διοικητικού συμβουλίου που έχει αναρτηθεί στο Χρηματιστήριο, όπου η B&F έχει εισάγει από το 2018 ομολογιακό δάνειο, υπενθυμίζονται οι εξαγορές της μητρικής στον κλάδο ενέργειας όπως oι Canalis Ενεργειακή, Aretousa Energy, Kremb Energy και Ventus Ενεργειακή. Η διοίκηση εκτιμά ότι η διαφοροποίηση της δραστηριότητας μέσω εισόδου στον τομέα των ΑΠΕ οδηγεί σε σταθερότερες ταμειακές ροές.

Εντωμεταξύ, παρά τις αβεβαιότητες που πλήττουν το λιανεμπόριο λόγω των πιέσεων στην αγοραστική δύναμη των καταναλωτών από το μπαράζ ανατιμήσεων αλλά και λόγω του αυξημένου κόστους λειτουργίας, η B&F εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 27% στο πρώτο δίμηνο του 2022.

Οι οικονομικές επιδόσεις και η εξωστρέφεια

Σημειώνεται ότι ο κύκλος εργασιών του ομίλου στη χρήση 2021 ανήλθε σε 77,96 εκατ. ευρώ με αύξηση 41,30% ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 8,14 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 1,05 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήση. Το μικτό περιθώριο κέρδους του ομίλου και της εταιρείας διατηρήθηκε σε υψηλό επίπεδο (62% και 59% αντίστοιχα) παρουσιάζοντας αύξηση 4%. Οι εμπορικές απαιτήσεις αυξήθηκαν κατά 24% για τον όμιλο και 5% για την εταιρεία, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα ανέρχονται σε 18,8 εκατ. ευρώ και 17,3 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Στους βασικούς στόχους της επιχειρηματικής οικογένειας Μπιθαρά είναι η διατήρηση της ισχυρής παρουσίας του ομίλου στην ελληνική αγορά και η ενίσχυσή του στο εξωτερικό, με έμφαση στις μεγάλες διεθνείς αγορές γυναικείων ενδυμάτων όπως η Ρουμανία, η Γαλλία, η Ισπανία, η Γερμανία και η Ιταλία.

Στην κατεύθυνση αυτή η B&F έχει επεκταθεί με πωλήσεις, σε συνεργασία με αποκλειστικό αντιπρόσωπο, σε Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία, καθώς και στην αγορά των χωρών της Benelux, αγορές ιδιαίτερα απαιτητικές λόγω της έμφασης που αποδίδουν στο ρούχο και στο υψηλό design. Εκτός των άλλων, στα σχέδια της εταιρείας, σύμφωνα με τη διοίκησή της, περιλαμβάνονται αγορές όπως αυτές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Αιγύπτου και της Ασίας, αγορές που η κρίση δεν έχει πλήξει όσο την Ευρώπη. Έμφαση δίνεται τόσο στην ανάπτυξη δικτύου franchise όσο και χονδρικής ενώ στα σχέδια της διοίκησης είναι η περαιτέρω ανάπτυξη στην εγχώρια αγορά.

Το δίκτυο ενισχύθηκε με πέντε σημεία

Το 2021 ο όμιλος άνοιξε 3 νέα καταστήματα στην Ελλάδα και 2 στη Ρουμανία. Στο τέλος του 2021, είχε παρουσία μέσω δικτύου πωλήσεων χονδρικής (multi-brand stores) σε 174 σημεία πώλησης στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας και σε 634 σημεία πώλησης στο εξωτερικό. Το δίκτυο λιανικής αριθμούσε 184 φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, εκ των οποίων τα 127 στην Ελλάδα και τα 57 στο εξωτερικό. Σημειώνεται ότι στην τοπική αγορά 52 καταστήματα λειτουργούν με συμβάσεις franchising, με παραγγελιοδοχική αντιπροσωπεία ή/και εμπορική συνεργασία. Άλλα 22 καταστήματα franchise ή υπό το σύστημα της αποκλειστικής διάθεσης λειτουργούν σε Κύπρο, Βουλγαρία, Αλβανία, Αρμενία, Κόσοβο και Κουβέιτ. Επιπλέον, ο όμιλος διατηρεί ισχυρή παρουσία στη Ρουμανία μέσω θυγατρικής, που λειτουργεί 2 ηλεκτρονικά καταστήματα BSB και Lynne, 31 φυσικά καταστήματα και 2 Outlet.

Στις προθέσεις της διοίκησης ήταν η δημιουργία θυγατρικής και στη Βουλγαρία, σχέδιο που ακυρώθηκε.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v