Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Επιστροφή της Rocket με νέα πλατφόρμα στο delivery

Δεν έχει κλείσει ακόμη το νέο εταιρικό σχήμα, λέει Νίκος Χατζηδάκης, Regional Manager. Δεσμεύεται για μισθωτούς διανομείς και προσήλωση στην επόμενη μέρα.

Επιστροφή της Rocket με νέα πλατφόρμα στο delivery

Με νέο εμπορικό σήμα η Rocket Delivery επιχειρεί ένα σημαντικό βήμα στην πορεία επανατοποθέτησής της στην τοπική αγορά μετά τους κραδασμούς από τις εξελίξεις στην μητρική εταιρεία που συνδέθηκαν με τον πόλεμο στην Ουκρανία.

Ωστόσο η οριστικοποίηση της κυοφορούμενης συμφωνίας με στρατηγικό επενδυτή είναι αυτή που θα σηματοδοτήσει την αλλαγή σελίδας στην εταιρεία, καθώς θα εγγυηθεί τις θέσεις εργασίας και την χρηματοδότηση της σχεδιαζόμενης ανάπτυξης της πλατφόρμας σε Ελλάδα και Κύπρο.

Υπενθυμίζεται ότι η Rocket απασχολούσε περί τα 100 άτομα στις αρχές Φεβρουαρίου, με περίπου 70 διανομείς, αριθμός που έχει μειωθεί, καθώς οι παλαιότεροι εργαζόμενοι της εταιρείας που είχαν προσληφθεί με συμβάσεις ορισμένου χρόνου μέσω εταιρείας ανθρώπινου δυναμικού αποζημιώθηκαν και αποχώρησαν όταν εμφανίστηκαν οι παρενέργειες από το ξέσπασμα της κρίσης στην ουκρανική Rocket. Από τον Σεπτέμβριο που ανακοίνωσε νέες προσλήψεις (είχε κάνει λόγο για 500 νέες θέσεις εργασίας) διατηρεί αποκλειστικά μισθωτούς, όπως αναφέρει στο Euro2day.gr η διοίκηση της Rocket Delivery. 

Η εταιρεία ανακοίνωσε χθες ότι εγκαινιάζει νέο εμπορικό σήμα και νέα εφαρμογή ενώ στη βάση της νέας στρατηγικής της σχεδιάζει περαιτέρω ανάπτυξη στην Αθήνα και ενεργοποίηση δραστηριότητας στη Θεσσαλονίκη και τη Λεμεσό της Κύπρου στο β' εξάμηνο του 2022.

Η Rocket Delivery με τη νέα εφαρμογή επισημοποίησε την αυτονομία της, η οποία όπως επαναλαμβάνει ο Νίκος Χατζηδάκης, επικεφαλής της εταιρείας, υπήρχε ήδη. Εξηγεί ότι η συνεργασία με το Rocket Group ήταν έτσι κι αλλιώς περιορισμένη και αφορούσε το σκέλος της τεχνολογίας. Αναφέρει ως παράδειγμα ότι η πλατφόρμα είχε κάποιους περιορισμούς, όπως ότι δεν διέθετε Apple pay. Πλέον η νέα εφαρμογή της για χρήση από κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές (IOS & Android), θα επιτρέπει στο χρήστη να πληρώνει απευθείας μέσω του Apple Pay και του Google Pay, αλλά και να επιτυγχάνει γρηγορότερη είσοδο (login) μέσω του Facebook. Επίσης τα συνεργαζόμενα εστιατόρια θα μπορούν να διαχειρίζονται καλύτερα τις παραγγελίες τους. 

Σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη προωθούνται τεχνικές βελτιώσεις εσωτερικά στην εταιρεία αλλά και σε ότι αφορά τους πελάτες της. Διευκρινίζει ότι η εταιρεία πέρασε το στάδιο που απαιτούσε τεχνική υποστήριξη από την Rocket Group λόγω των προβλημάτων που προέκυψαν, αλλά πλέον βρίσκεται σε διαδικασία πλήρους μετάβασης με την ολοκλήρωση της δικής της εφαρμογής και τη διάθεση στην αγορά νέων υπηρεσιών. 

Αν και -όπως σημειώνει- δεν είναι σε θέση να αποκαλύψει το νέο σχήμα που θα υποστηρίξει την ανάπτυξη της Rocket, καθώς δεν έχει οριστικοποιηθεί επιδιοκώμενη συμφωνία, τονίζει ότι η αλλαγή σήματος αναδεικνύει την έμφαση που δίνει η εταιρεία στα θέματα εταιρικής υπευθυνότητας και βιωσιμότητας. Πρακτικά, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής θα δοθεί έμφαση σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον αλλά και τους εργαζόμενους. Η εταιρεία, σύμφωνα με τη διοίκησή της, δεσμεύεται για προσήλωση στο νομικό πλαίσιο που έχει θεσπιστεί στη χώρα μας και τονίζει ότι παρά τις προκλήσεις δεν έχει κάνει κάποια απόλυση ενώ διατηρεί αποκλειστικά εργαζόμενους με συμβάσεις αορίστου χρόνου. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v