Η μαρίνα Φλοίσβου στη Lamda Development

Στη LAMDA Technol Flisvos Marina, στην οποία συμμετέχουν οι Lamda Development και Τεχνική Ολυμπιακή κατοχυρώθηκε η Μαρίνα του Φλοίσβου, μετά και την υπογραφή της σχετικής σύμβασης με την ΕΤΑ.

Η μαρίνα Φλοίσβου στη Lamda Development
Υπογράφηκε η σύμβαση μεταξύ της ΕΤΑ (Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα) και της εταιρίας ”LAMDA Technol Flisvos Marina” που ιδρύθηκε από την ανάδοχη κοινοπραξία ”Triaina Marinas” για την αξιοποίηση της μαρίνας του Φλοίσβου στο Φάληρο, μετά από τη συμμετοχή της τελευταίας στον διεθνή διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε για την πολυετή εκμίσθωση, αξιοποίηση και εκμετάλλευση της μαρίνας.

Η ανάδειξη της ως άνω κοινοπραξίας ως πλειοδότριας, έγινε μετά από αξιολόγηση των σχετικών τεχνικών και οικονομικών προσφορών τον περασμένο Αύγουστο.

Eπισημαίνεται στην ανακοίνωση, ότι στην εταιρία ”LAMDA Technol Flisvos Marina” με κύριους συμμετέχοντες την Lamda Development και την Τεχνική Ολυμπιακή, συμμετέχουν επίσης και οι εξής ελληνικές και ξένες εταιρίες: ”Πόρτο Καρράς” του ομίλου της Τεχνικής Ολυμπιακής, ”Τρίτων Ολοκληρωμένες Υπηρεσίες Θαλαμηγών”, ”Τ. ΑΦ. Α.Ε”, ”Intercontinental Real Estate and Development Co”, ”Odyssey Fun Worlds and Entertainment Co”, ”Floating Docks/ Greece”, ”LLC” και ”Marina Management Services Inc.”

Σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, η εταιρία ”LAMDA Technol Flisvos Marina”, θα έχει τη διαχείριση και την εκμετάλλευση της μαρίνας για τα επόμενα 40 χρόνια, αναλαμβάνοντας παράλληλα την εκτέλεση σειράς έργων για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της, προκειμένου να καταστεί VIP μαρίνα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, στο πλαίσιο αυτό θα εξυπηρετηθούν αντίστοιχες ανάγκες κατά την διάρκεια της Ολυμπιάδας του 2004. Κατά τους ίδιους όρους, η ΕΤΑ θα λαμβάνει ετήσια μισθώματα, ενώ παράλληλα θα συμμετέχει και ως μέτοχος με ποσοστό 25% στην ανάδοχο εταιρία. Το κόστος υλοποίησης της επένδυσης εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 44 εκατ. ευρώ.

Τέλος, σημειώνεται ότι τα βασικά έργα ανάπτυξης της μαρίνας αναμένεται ότι θα έχουν ολοκληρωθεί στις αρχές του καλοκαιριού του 2004, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση των υποδομών και του περιβάλλοντος της θαλάσσιας ζώνης της πρωτεύουσας, προσθέτοντας έτσι σημαντικές υπεραξίες στην όλη επένδυση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v