ΟΠΑΠ: Ισχυρή δυναμική στο online, ανταμοιβή €1,5 στους μετόχους

Οι online δραστηριότητες συνέχισαν να αποτελούν βασικό μοχλό ανάπτυξης, τόνισε η διοίκηση της εισηγμένης στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές. Πώς κινήθηκαν τα μεγέθη του Οργανισμού το 2021. Τι είπε ο CEO Jan Karas.

ΟΠΑΠ: Ισχυρή δυναμική στο online, ανταμοιβή €1,5 στους μετόχους

H δυναμική του επιχειρηματικού μοντέλου και η ισχυρή οικονομική θέση του ΟΠΑΠ επιβεβαιώθηκαν το 2021, οδηγώντας σε ενίσχυση της κερδοφορίας και σημαντικά οφέλη για τους μετόχους, όπως σημείωσε η διοίκηση της εταιρείας, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το σύνολο του έτους σε αναλυτές.

Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) για τη χρήση του 2021 διαμορφώθηκαν σε σχεδόν 1,539 δισ. ευρώ (+36,2% ετησίως). Στο δ΄ τριμήνο, τα GGR ανήλθαν στα 498,5 εκατ. ευρώ, μέγεθος που συνιστά μια από τις καλύτερες επιδόσεις σε επίπεδο τριμήνου ιστορικά. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του 2021 έφτασαν στα 55nikol0,3 εκατ. ευρώ (+111,1% ετησίως), ενώ τα EBITDA δ΄ τριμήνου έφτασαν τα 170,4 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά κέρδη του 2021 διαμορφώθηκαν στα 259,4 εκατ. ευρώ (+26,4% ετησίως), ενώ τα καθαρά κέρδη δ’ τριμήνου ανήλθαν στα 86,1 εκατ. ευρώ.

Στο πλαίσιο αυτό, το Διοικητικό Συμβούλιο του OΠΑΠ προτείνει τη διανομή μεικτού μερίσματος 0,50 ευρώ ανά μετοχή στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων. Μαζί με το ήδη διανεμηθέν προμέρισμα των 0,10 ευρώ, το μέρισμα για το 2021 ανέρχεται σε 0,60 ανά μετοχή. Επιπλέον, το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων τη διανομή 0,90 ευρώ ανά μετοχή ως επιστροφή κεφαλαίου. Συνολικά, η ανταμοιβή των μετόχων για το οικονομικού έτος 2021 ανέρχεται σε 1,50 ευρώ ανά μετοχή.

Υψηλές αντοχές και ανάκαμψη για τις retail δραστηριότητες

Την ικανοποίηση της εταιρείας για τις ανθεκτικές επιδόσεις των retail δραστηριοτήτων εξέφρασε ο Διευθύνων Σύμβουλος του OΠΑΠ, κος Jan Karas. Όπως τόνισε, παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της πανδημίας Covid-19, η ανάκαμψη του retail δικτύου επιταχύνθηκε.

Βασικό ρόλο έπαιξε το ολοκληρωμένο εμπορικό πλάνο της εταιρείας και πρωτοβουλίες που εστίασαν στη διασκέδαση του πελάτη και την ψηφιοποίηση. Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα loyalty OΠΑΠ Επιβραβεύσεις έχει γνωρίσει μεγάλη αποδοχή, με περίπου 600.000 εγγεγραμμένους πελάτες στα τέλη του 2021 και ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα ενεργών χρηστών.

Επιπλέον, ο κος Karas στάθηκε στη νέα εφαρμογή OPAP Store App, που αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα OΠΑΠ, επιτρέποντας στους πελάτες να παίζουν και να εισπράττουν τα κέρδη τους ψηφιακά, χωρίς να επισκέπτονται το ταμείο των πρακτορείων. Το στάδιο πιλοτικής λειτουργίας ολοκληρώνεται και η πλήρης λειτουργία της εφαρμογής θα ξεκινήσει εντός του δεύτερου τριμήνου του 2022.

Ακόμη, η ψηφιακή αναβάθμιση του δικτύου συνεχίζεται δυναμικά, καθώς περισσότερα από 1.100 πρακτορεία έχουν ήδη εγκαταστήσει έξυπνες ψηφιακές υποδομές και σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό (π.χ. videowall, smart TV). Επίσης, η εταιρεία ενίσχυσε περαιτέρω το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της (π.χ. νέες επιλογές σε Powerspin και Πάμε Στοίχημα, αναβάθμιση Virtual παιχνιδιών, βελτιστοποίηση VLTs κ.ά.).

Συνεχίζεται η αναπτυξιακή δυναμική των online δραστηριοτήτων

Οι online δραστηριότητες συνέχισαν να αποτελούν βασικό μοχλό ανάπτυξης. Η βάση των online πελατών του OΠΑΠ αναπτύχθηκε περαιτέρω, χάριν στην ενίσχυση των online προϊόντων, τα αναβαθμισμένα front-end περιβάλλοντα και τις στοχευμένες δραστηριότητες CRM.

Στη βάση αυτή, ο Διευθύνων Σύμβουλος του OΠΑΠ εστίασε στην πρόσφατη παρουσίαση του ανανεωμένου live casino του Pamestoixima.gr, που προσφέρει εξελιγμένη παικτική εμπειρία, με Έλληνες dealers σε live διαδραστικά τραπέζια. Επίσης, αναφέρθηκε στη διάθεση των Virtuals+, που προσφέρουν στους πελάτες τη μεγαλύτερη ποικιλία Virtual Sports.

Επιπλέον, η διττή στρατηγική του OΠΑΠ για την online αγορά συνέχισε να αποδίδει, καθώς η πλήρης ενοποίηση της Stoiximan συνεισέφερε ξεκάθαρα στις συνολικές επιδόσεις του ομίλου.

Ξεκάθαρη εστίαση στην εταιρική υπευθυνότητα

Σύμφωνα με τον κο. Karas, η δέσμευση του OΠΑΠ στην εταιρική υπευθυνότητα και την κοινωνική προσφορά παραμένει εξαιρετικά ισχυρή.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, ο OΠΑΠ έλαβε αξιολόγηση AA, από τον ESG δείκτη της MSCI, που αξιολογεί την απόδοση εισηγμένων εταιρειών σε σχέση με το περιβάλλον, την κοινωνία και την εταιρική διακυβέρνηση. Η αξιολόγηση κατατάσσει τον OΠΑΠ μεταξύ των ESG ηγετών του κλάδου των τυχερών παιγνίων διεθνώς.

Επίσης, ο OΠΑΠ απέσπασε ξανά πιστοποίηση «Επιπέδου 4» από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Λοταριών (WLA), για τη συνεπή εφαρμογή των αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού στις δραστηριότητες του. Η συγκεκριμένη πιστοποίηση είναι η υψηλότερη παγκοσμίως για το Υπεύθυνο Παιχνίδι.

Ακόμη, ο OΠΑΠ συνεχίζει το έργο της ανακαίνισης των δύο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της Ελλάδας. Σύντομα, το έργο θα ολοκληρωθεί πλήρως, με τον OΠΑΠ να παραδίδει στην ελληνική κοινωνία δύο συνολικά αναβαθμισμένα νοσοκομεία, με υπερσύγχρονες υγειονομικές υποδομές.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v