Παναγιώτου: Πάνω από 2,5 εκατ. οι ψηφιακά ενεργοί πελάτες της Εθνικής

Οι συναλλαγές στα καταστήματα της τράπεζας έχουν μειωθεί από το 20% του συνόλου το 2018 σε μόλις 4% το 2021, τόνισε ο Γενικός Διευθυντής Μετασχηματισμού της τράπεζας.

Παναγιώτου: Πάνω από 2,5 εκατ. οι ψηφιακά ενεργοί πελάτες της Εθνικής

Σε σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και εργαλείο για την Εθνική Τράπεζα έχει αναδειχθεί το Πρόγραμμα Μετασχηματισμού, όπως ανέφερε ο Ερνέστος Παναγιώτου, Γενικός Διευθυντής Μετασχηματισμού, Στρατηγικής & Διεθνών Δραστηριοτήτων της Εθνικής, στο πλαίσιο του FIN FORUM 2022. Συγκεκριμένα, εξήγησε πώς το Πρόγραμμα Μετασχηματισμού βοήθησε την Τράπεζα να εξελίξει το εμπορικό και λειτουργικό της μοντέλο, και να πετύχει τους χρηματοοικονομικούς της στόχους κατά τα τελευταία τρία χρόνια.

Παράλληλα, ο κ. Παναγιώτου έδωσε έμφαση στην αποφασιστική αντιμετώπιση των προκλήσεων του παρελθόντος – τη μείωση του δείκτη μη εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων (ΜΕΑ) από 41% το 2018 σε 12% τον Σεπτέμβριο 2021 , καθώς και τη μείωση του δείκτη κόστους προς κύρια έσοδα από 70% το 2018 σε 50% τον Σεπτέμβριο 2021. Ειδικά για τα κόκκινα δάνεια, τόνισε ότι η Εθνική Τράπεζα πλησιάζει στο τέλος της εξυγίανσης του ισολογισμού της, στοχεύοντας σε χαμηλό μονοψήφιο δείκτη ΜΕΑ μέχρι τα τέλη του 2022.

Ο ίδιος επισήμανε τις πρωτιές που έφεραν τα ψηφιακά κανάλια της Εθνικής Τράπεζας, τη σημαντική αύξηση των ψηφιακά ενεργών πελατών από περίπου 1 εκατομμύριο το 2018 σε 2,5 εκατομμύρια το 2021, καθώς και τη μείωση των συναλλαγών στα καταστήματα της τράπεζας από 20% του συνόλου το 2018 σε μόλις 4% το 2021.

Κοιτώντας μπροστά, ο κ. Παναγιώτου χαρακτήρισε το 2022 ως μια κομβική χρονιά, στη διάρκεια της οποίας η Εθνική Τράπεζα θα εστιάσει ακόμη περισσότερο στη βελτίωση της εμπειρίας των πελάτων της – ιδιωτών και επιχειρήσεων – σε όλα τα κανάλια. Για να στηρίξει τις αλλαγές στην πρώτη γραμμή, ανέφερε ότι η Τράπεζα και θα προχωρήσει σε σημαντικές νέες επενδύσεις σε τεχνολογία στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της, σε διαδικασίες και σε ανθρώπινο δυναμικό. Τέλος, τόνισε ότι τα θέματα ESG αποτελούν ήδη αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής εικόνας, της στρατηγικής και του Μετασχηματισμού της Εθνικής Τράπεζας.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v