Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Witside: Ρυθμός ανάπτυξης 30% και νέες υπηρεσίες για το 2022

Μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες ψηφιακών τεχνολογιών στην Ελλάδα ξεδιπλώνει σειρά σχεδίων.

Witside: Ρυθμός ανάπτυξης 30% και νέες υπηρεσίες για το 2022

Με πελάτες όπως η ΔΕΗ και η ΚΡΙ-ΚΡΙ, αλλά και νέα υπηρεσία που φιλοδοξεί να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην εφοδιαστική αλυσίδα η Witside περιμένει και φέτος ρυθμό ανάπτυξης ίδιο με το 2021 που θα αγγίξει το 30%.

Ο  Χρήστος Παπαδόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Witside, ξεκαθάρισε ότι στόχος δεν είναι η πώληση της εταιρείας για να μεταφέρει την αξία της σε άλλη εταιρεία, αλλά ωστόσο προσβλέπει σε συνεργασίες που θα αναπτύξουν νέες υπηρεσίες δίνοντας νέες προοπτικές στο προσωπικό και τους πελάτες της εταιρείας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου το 2021 έκλεισε, για μια ακόμη χρονιά, με θετικό πρόσημο για τη Witside, μία από τις  ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες ψηφιακών τεχνολογιών στην Ελλάδα, καθώς τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 30% και ξεπέρασαν τα 3 εκατ. ευρώ. Τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 54%.

Το 2021 η Witside αύξησε το προσωπικό της κατά 50%, ξεπερνώντας κατά 20% την αντίστοιχη πρόβλεψη. Για το 2022, στόχος είναι το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας να διευρυνθεί κατά 30%. Επίσης, οι παροχές σε εργαζομένους μέσω bonus και πρόσθετων προνομίων ανήλθαν στο 4% των εσόδων.

Αναφερόμενος στο 2022 είπε ότι ήδη τα πρώτα μηνύματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. «Ξεκινάμε τη χρονιά με πολύ υψηλότερο ανεκτέλεστο υπόλοιπο» είπε ο κ. Παπαδόπουλος.

Παράλληλα υποστήριξε ότι στο  πελατολόγιό της εταιρείας υπάρχουν εταιρείες από όλους τους κλάδους της οικονομίας είτε έχει να κάνει με το χρηματοοικονομικά, είτε λιανικό εμπόριο και τον χώρο της παραγωγής.

Όπως ανέφερε οι τομείς που κυρίως εστιάζουν το τελευταίο διάστημα είναι ο χώρος της ενέργειας, των τροφίμων και κυρίως της βιομηχανίας τροφίμων, όπου έχουν πλέον εξειδικευμένες λύσεις έχει ιδιαίτερη απήχηση στην αγορά.

Ειδικότερα η Witside συνέβαλε ουσιαστικά στη μετάβαση της ΔΕΗ σε cloud περιβάλλον, σε συνεργασία με την Microsoft, ενώ ολοκλήρωσε έργο πρόβλεψης ζήτησης για λογαριασμό της ΚΡΙ-ΚΡΙ, δημιουργώντας την έξυπνη εφοδιαστική αλυσίδα. Επίσης, αποτέλεσε τον συνεργάτη της SHOP & TRADE στη δημιουργία του ψηφιακού χάρτη (digital roadmap) για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της.

 Η νέα υπηρεσία

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης του χαρτοφυλακίου των λύσεων που προσφέρει, η Witside προχώρησε στην σύναψη συνεργασίας με την o9solutions, η οποία έχει αναπτύξει μία καινοτόμα πλατφόρμα που αποτυπώνει ψηφιακά όλες τις λειτουργίες και ροές της εφοδιαστικής αλυσίδας στο cloud.

Η o9solutions θεωρείται ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εφοδιαστικής αλυσίδας των εταιριών, με ευρύτατο πελατολόγιο.

Όπως τόνισε ο Κωνσταντίνος Παζάλος, Director, Innovation & Analytics στη Witside αναφερόμενος στην συγκεκριμένη συνεργασία το βασικότερο συγκριτικό πλεονέκτημα είναι η ψηφιακή αποτύπωση της αλυσίδας όλων των έκτακτων φαινομένων που αναπτύσσονται όπως είναι π.χ. αν καθυστερήσει να φορτώσει μία εταιρεία, η αργοπορημένη άφιξη ενός πλοίου αλλά και των αποφάσεων όπως π.χ. για μερική εκτέλεση μιας παραγγελίας. Όπως εξήγησε όλα αυτά αποτυπώνονται σε πραγματικό χρόνο και ουσιαστικά υπολογίζουν την επίδραση που θα έχει κάθε απόφαση, το κάθε φαινόμενο, στο τελικό αποτέλεσμα που μπορεί να είναι είτε κερδοφορία είτε άλλοι δείκτες .

Δίνοντας ένα παράδειγμα τόνισε ότι  η αργοπορημένη άφιξη ενός πλοίου στο λιμάνι έχει ένα σωρό επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα των προϊόντων που το πλοίο αυτό μεταφέρει. «Αυτή η καθυστέρηση λοιπόν θα δείξει ποιες παραγγελίες δεν θα καταφέρουν να ικανοποιηθούν, πόσο καθυστερημένα θα φτάσουν τα προϊόντα στα ράφια και στον τελικό καταναλωτή και σε πια τιμή και ποια θα είναι η επίπτωση  στην κερδοφορία της επιχείρησης» κατέληξε.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v