Μειοδότης για επέκταση της Αττικής Οδού το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ

Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό προϋπολογισμού 434 εκατ. ευρώ επίσης προσφορά κατέθεσε και ο όμιλος ΑΒΑΞ. Το συγκεκριμένο έργο θα χρηματοδοτηθεί από δημόσιους πόρους. Μειοδότης για ΒΟΑΚ η Ακτωρ.

Μειοδότης για επέκταση της Αττικής Οδού το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ

Προσωρινός μειοδότης για τον διαγωνισμό που αφορά στην πρώτη επέκταση της Αττικής Οδού (Λεωφόρος Κύμης - ΠΑΘΕ) αναδεικνύεται σύμφωνα με πληροφορίες η κοινή προσφορά των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - ΑΚΤΩΡ - ΙΝΤΡΑΚΑΤ.

Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό προϋπολογισμού 434 εκατ. ευρώ επίσης προσφορά κατέθεσε και ο όμιλος ΑΒΑΞ.

Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο έργο θα χρηματοδοτηθεί από δημόσιους πόρους.

Μειοδότης για τμήμα του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης η Ακτωρ

Μειοδότης στον διαγωνισμό για το πρώτο τμήμα του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης αναδείχθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, η Ακτωρ. 

Πρόκειται για τμήμα του ΒΟΑΚ (Νεάπολη - Άγιος Νικόλαος), μήκους περίπου 14 χιλιομέτρων, το οποίο θα εκτελεστεί ως δημόσιο έργο, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 145 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v