Σάλος στα social media με μήνυση Lidl σε 70χρονη που έκλεψε προϊόντα €30

(upd) «Τα γεγονότα δεν είναι όπως γράφονται», αναφέρει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ, μετά τις αντιδράσεις για τη μήνυση κατά ηλικιωμένης που εμπλέκεται σε περιστατικό κλοπής. Δεν θα υπάρξει συνέχεια, τονίζει.

Σάλος στα social media με μήνυση Lidl σε 70χρονη που έκλεψε προϊόντα €30

Μεγάλες αντιδράσεις προκαλεί η ιστορία ηλικιωμένης, η οποία το απόγευμα του Σαββάτου πήγε σε κατάστημα της αλυσίδας Lidl στο Ίλιον και έκλεψε προϊόντα αξίας 30-40 ευρώ.

Από το πρωί η υπόθεση έχει προκαλέσει σάλο σε Facebook και Twitter ενώ αυτή την ώρα, το hashtag #cancel_Lidl είναι πρώτο trend στην Ελλάδα. 

Οπως ανέφερε σχετικό ρεπορτάζ του Open, οι υπεύθυνοι του καταστήματος κατάλαβαν την κίνηση αυτή της γυναίκας και παρά τις παροτρύνσεις των υπόλοιπων πελατών του σούπερ μάρκετ να μην πάει η γυναίκα στο αυτόφωρο και να μην κινηθούν σε βάρος της οι νομικές διαδικασίες, ο υπεύθυνος του καταστήματος ήταν ανένδοτος και είπε ότι «οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση».

Ο υπεύθυνος κάλεσε τους αστυνομικούς, οι οποίοι προσήγαγαν την 70χρονη στο κοντινότερο αστυνομικό τμήμα. Εκεί η γυναίκα σημείωσε ότι προχώρησε σε αυτή την πράξη καθώς αντιμετωπίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα. Υποστήριξε ότι δεν έχει καθόλου χρήματα και ένα στεγαστικό δάνειο με πολύ μεγάλη ρύθμιση, το οποίο πληρώνει με τη σύνταξή της για να μην της πάρουν το σπίτι.

Οπως αναφέρει το ρεπορτάζ του καναλιού, υπήρχαν και πελάτες που προσφέρθηκαν να καλύψουν το ποσό και θέλησαν να κλείσουν το θέμα χωρίς να προχωρήσουν οι ποινικές διαδικασίες. Όμως η αλυσίδα επέμεινε να εκκινήσουν οι αστυνομικοί τη διαδικασία της μήνυσης σε βάρος της γυναίκας.

Γειτόνισσα της ηλικιωμένης γυναίκας μίλησε στην εκπομπή του OPEN «Ώρα Ελλάδος» και αποκάλυψε ότι η γυναίκα επιχείρησε να αυτοκτονήσει. «Παραλίγο να μας πάθει ζημιά το βράδυ. Πήρε τρία χάπια της πίεσης μαζεμένα και την πήγαμε στο νοσοκομείο. Προσπαθεί η γιαγιά να αυτοκτονήσει, γιατί δεν σηκώνει την ντροπή και φοβάται μη φτάσει στα αφτιά των γιων της αυτός ο διασυρμός».

Ο πρόεδρος ΔΣ του δήμου Ιλίου κ. Χαραλαμπόπουλος μίλησε για το συμβάν στην εκπομπή του OPEN, σημειώνοντας ότι «η γυναίκα δεν έχει δώσει ποτέ δικαίωμα και είναι κρίμα που έφτασε στο σημείο να κλέψει για να επιβιώσει». Τόνισε ότι δεν έχει καταγραφεί ποτέ στα πρακτικά να συμμετέχει στις υπηρεσίες που έχει ο δήμος για να βοηθά πολίτες με οικονομικά προβλήματα, όπως είναι το κοινωνικό παντοπωλείο, το συσσίτιο ή το ΤΕΒΑ, ενώ σημείωσε ότι πιθανότατα δεν κατοικεί στον δήμο. Για το σούπερ μάρκετ τόνισε ότι «θα ζητήσουμε να γίνει απόσυρση της μήνυσης, αλλά η πολιτική τους είναι να μην το κάνουν».

Τι απαντά η αλυσίδα 

Πηγές της αλυσίδας Lidl που ρωτήθηκαν από το Euro2day.gr σημειώνουν ότι η εταιρεία είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη κοινωνικά και το έχει αποδείξει έμπρακτα όλα τα χρόνια που δραστηριοποιείται στη χώρα.

Όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά, υπάρχει πάντοτε θετική ανταπόκριση σε όποιον έχει ανάγκη και αυτό γίνεται μέσα από οργανωμένα δίκτυα.  

Αναφορικά με το συμβάν, οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν ότι ακολούθησαν αυτό που προβλέπει η νομοθεσία, ενώ τα γεγονότα δεν είναι έτσι όπως παρουσιάζονται. 

Όπως ανέφεραν, η διοίκηση της αλυσίδας θα αποφασίσει αν θα αποσύρει ή όχι τη μήνυση.

Η επίσημη ανακοίνωση της Lidl Ελλάς

Σε επίσημη ανακοίνωση προχώρησε η εταιρία μετά τις αντιδράσεις. Οπως αναφέρει:

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.

Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v