Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γόνιμο έδαφος στην ελληνική online αγορά μόδας βλέπει η Answear

Με εφαλτήριο την Πολωνία επεκτείνεται στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, διεκδικώντας μερίδιο και στην Ελλάδα, όπου δραστηριοποιείται εδώ και πέντε μήνες. Η εστίαση σε premium brands και τα σχέδια για την εγχώρια παρουσία της.

Γόνιμο έδαφος στην ελληνική online αγορά μόδας βλέπει η Answear

Μερίδιο στην ελληνική αγορά μόδας διεκδικεί η πολωνική Answear, εταιρεία που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στο e-commerce από τότε που ιδρύθηκε πριν 11 χρόνια μέχρι σήμερα, που έχτισε παρουσία σε σχεδόν δέκα χώρες.

Έκανε ντεμπούτο στην Ελλάδα πριν από πέντε μήνες περίπου, στις 31.8.2021, ως ένα multibrand διαδικτυακό κατάστημα. Πέρα από ρούχα και αξεσουάρ του δικού της brand answear.LAB, προσφέρει κι ένα χαρτοφυλάκιο με πάνω από 400 γνωστά brands όπως Tommy Hilfiger, Guess, Pinko, DKNY, αθλητικές μάρκες adidas, Nike, Puma, New Balance αλλά και Levi's, Sisley, United Colors of Benetton κ.α.

Με έμφαση στο fast fashion, η Answear αναπτύσσεται με ένα επιχειρηματικό μοντέλο παρόμοιο με αυτό της Shein, της κινεζικής Zara, όπως συνηθίζεται να την αποκαλούν, χωρίς φυσικά καταστήματα.

Έτσι στη χώρα μας δεν έχει εταιρική οντότητα, ενώ η Answear.com, εισηγμένη από πέρυσι στο χρηματιστήριο της Βαρσοβίας, απασχολεί στην τοπική αγορά Έλληνες συνεργάτες κι έχει στελεχώσει με Έλληνες εργαζόμενους τα τμήματα customer service, customer experience management (CEM), πωλήσεων κ.ά.

Από πλευράς logistics, έχει εξασφαλίσει καλούς όρους, ενώ οι αποστολές της πραγματοποιούνται σε ένα πακέτο οικολογικής συσκευασίας, από τις κεντρικές της αποθήκες, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών Econt Express, η οποία συνεργάζεται με την ACS και την ΕΛΤΑ courier.

Δεν αποκλείει στο άμεσο μέλλον ανάπτυξη υποδομών, αλλά προς το παρόν εξυπηρετεί τη δραστηριότητά της από τις κεντρικές εγκαταστάσεις της στην Πολωνία, όπου ολοκλήρωσε επένδυση σε επέκταση του κέντρου διανομής της, αυξάνοντας τον αποθηκευτικό χώρο που διαθέτει κατά 10.000 τ.μ. Το επιχειρηματικό της μοντέλο αποδίδει ικανοποιητικά σήμερα ενώ η εταιρεία έχει καταφέρει να μειώσει σε ανταγωνιστικά επίπεδα τους χρόνους παράδοσης, από 3-6 ημέρες σε 2-5.

Το βασικό κοινό στο οποίο απευθύνεται είναι ηλικίας 25-45 ετών, γυναίκες, μέσης και ανώτερης οικονομικής τάξης. Στρατηγικός στόχος της είναι η εστίαση σε premium brands ενώ το επιτελείο της βλέπει γόνιμο έδαφος για επέκταση στην ελληνική αγορά.

Λίγο μετά την είσοδό της στην Ελλάδα, με την πλατφόρμα Αnswear.gr, εγκαινίασε δραστηριότητα στην Κύπρο με την Answear.cy. Στο ίδιο διάστημα πραγματοποιήθηκε άνοιγμα στην Κροατία.

Πηγές στην εταιρεία μεταφέρουν στο Euro2day.gr ότι η Answear σχεδιάζει να επεκταθεί εντός του 2022 και σε νέες αγορές, στοχεύοντας κυρίως σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Έτσι θα διατηρήσει τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης των τελευταίων ετών. Το 2021 η Answear.com έκλεισε με πωλήσεις 155 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 67% σε σχέση με το 2020.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v