Από την casual ένδυση των Funky Buddha στα... casual τρόφιμα

Τι ετοιμάζουν οι δημιουργοί της αλυσίδας Funky Buddha. Ποια είναι η νέα εταιρεία που ίδρυσαν και πού θα δραστηριοποιηθεί. Τι δείχνουν οι οικονομικές επιδόσεις. Οι προοπτικές.

Από την casual ένδυση των Funky Buddha στα... casual τρόφιμα

Και εγένετο η Pinsa Factory. Πρόκειται για το νέο επιχειρηματικό εγχείρημα των αδελφών Κώστα και Νίκου Αλεξίου της ALTEX, της ελληνικής εταιρείας ένδυσης γνωστής κυρίως από το σήμα Funky Buddha, στον χώρο των τροφίμων.

Η Pinsa Factory, που ιδρύθηκε μόλις χθες 8 Φεβρουαρίου, θα δραστηριοποιηθεί στην παραγωγή ζυμών αρτοποιίας και παρόμοιων ειδών, στην παραγωγή διαφόρων προϊόντων διατροφής, στο χονδρικό εμπόριο προϊόντων αρτοποιίας και στις υπηρεσίες αποθήκευσης υπό ψύξη. Βασικοί μέτοχοί της είναι οι κ.κ. Κώστας και Νίκος Αλεξίου της ALTEX, που ελέγχουν το 60% του μετοχικού κεφαλαίου, και 40% οι κ.κ. Λουκάς και Αριστείδης Παπασπύρου.

Το κεφάλαιο της εταιρείας ορίσθηκε σε 100.000 ευρώ που διαιρείται σε 100.000 εταιρικά μερίδια κεφαλαιακών εισφορών, ονομαστικής αξίας 1 ευρώ το καθένα και βεβαιώνεται από τους συμβαλλόμενους στο παρόν εταίρους ότι είναι ολοσχερώς καταβεβλημένο κατά τη σύσταση της εταιρείας.

Ο Νίκος Αλεξίου είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΑLTEX (Funky Buddha) και ο αδελφός του Κωνσταντίνος οικονομικός διευθυντής. Σε ό,τι αφορά τη Funky Buddha, οι πωλήσιες αυξήθηκαν πέρυσι πάνω από 66% συγκριτικά με το 2020, στα 26 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας και τα επίπεδα του 2019 (20,4 εκατ. ευρώ).

H ανθεκτικότητα της μάρκας επιβεβαιώθηκε σε επίπεδο κερδοφορίας, με ενδεικτικό ότι το EBITDA ξεπέρασε το 20% ως ποσοστό επί του τζίρου, όταν το 2020 ήταν στο 5,5%.

H εταιρεία έχει βελτιώσει τα λειτουργικά της έξοδα κι έχει μειώσει σε ιστορικά χαμηλά τον καθαρό δανεισμό της, κάτω από τα 2 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με πληροφορίες για το 2021.

Σε ιστορικά χαμηλά έχουν μειωθεί επίσης τα αποθέματα, που κινούνται στα 3,5 εκατ. ευρώ από 5 εκατ. ευρώ και υψηλότερα τα προηγούμενα έτη.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v