Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ψηφιακός μετασχηματισμός και «έξυπνες» υπηρεσίες από ΕΛΤΑ

Με δύο συμβούλους τα Ελληνικά Ταχυδρομεία θα προχωρήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά και έρευνα αγοράς όσον αφορά στην υλοποίηση τριών «έξυπνων» εξειδικευμένων εφαρμογών και λύσεων.

Ψηφιακός μετασχηματισμός και «έξυπνες» υπηρεσίες από ΕΛΤΑ

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ, προκειμένου ο Οργανισμός να γίνει ανταγωνιστικός και να μειώσει σημαντικά τους χρόνους παράδοσης επιστολών και δεμάτων. Ο σύμβουλος που επελέγη από τα ΕΛΤΑ είναι η «TCS TOOLBOX Consulting Services» έναντι τιμήματος 36.580 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Το στρατηγικό σχέδιο ψηφιακού μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ προβλέπει σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση της δυναμικότητας στη διαχείριση αντικειμένων, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ταχύτητα στις παραδόσεις αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών με πρωτοποριακές και καινοτόμες υπηρεσίες.

Τρεις έξυπνες εφαρμογές

Την υλοποίηση του έργου «Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών για την υποστήριξη στην έρευνα αγοράς όσον αφορά στην υλοποίηση τριών "έξυπνων" εξειδικευμένων στη βελτίωση της πελατειακής εμπειρίας, εφαρμογών και λύσεων της Ταχυδρομικής Αγοράς» ανέλαβε η εταιρεία CoreStep Strategic Advisors p.c. Το τίμημα φτάνει τις 24.800 ευρώ, προκειμένου η έρευνα αγοράς να δώσει λύσεις που θα αλλάξουν την καθημερινή λειτουργία, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση.

Τι αλλάζει στα ΕΛΤΑ

Η εταιρεία δρομολογεί επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ στην κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Στόχος της εταιρείας είναι τα ΕΛΤΑ να γίνουν ένας digital οργανισμός. Ο σχεδιασμός της διοίκησης περιλαμβάνει τη διασφάλιση πρόσβασης των καταναλωτών σε ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσιών, μέσω ψηφιακών και φυσικών καναλιών, προσφέροντας απομακρυσμένη πρόσβαση.

Σε πρώτο πλάνο είναι και ο τεχνολογικός εκσυγχρονισμός, ενώ δρομολογείται ο… ψηφιακός ταχυδρόμος. Επίσης, δρομολογούνται αλλαγές στο περιβάλλον διαχείρισης επιχειρηματικών πόρων (ERP), στο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) και στον στόλο των ΕΛΤΑ.

Ειδικότερα προβλέπεται:

Ο τεχνολογικός εκσυγχρονισμός και ψηφιακός μετασχηματισμός σε βάθος δύο ετών θα μεταμορφώσει τα ΕΛΤΑ σε έναν digital οργανισμό. Οι πιο σημαντικές δράσεις που δρομολογούνται είναι:

  • Η νέα, ολιστική εμπειρία πελάτη, με πρόσβαση σε ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες μέσω ψηφιακών και φυσικών καναλιών (web, mobile, call center). Θα προσφέρει άμεση και απομακρυσμένη πρόσβαση στις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ χωρίς φυσική επαφή και παρουσία στα καταστήματα λιανικής.
  • Ο ψηφιακός ταχυδρόμος, που περιλαμβάνει την παροχή κινητών συσκευών με ειδικό λογισμικό. Θα επιτρέπει στους ταχυδρόμους να παρέχουν υφιστάμενες και νέες υπηρεσίες, όπως συλλογή πληρωμών, έκδοση αποδείξεων παράδοσης, εκτύπωση καρτών ειδοποίησης και άλλα, στοχεύοντας στην αισθητή ενδυνάμωση της παράδοσης στον τελικό αποδέκτη, το λεγόμενο last mile delivery.
  • Τα interactive kiosks, που φέρνουν την ψηφιακή διεπαφή με τον πελάτη-πολίτη σε υπηρεσίες όπως η παράδοση και παραλαβή δεμάτων και επιστολών, με τη χρήση έξυπνων λύσεων ιχνηλάτησης.
  • Η ανάπτυξη υποδομών αυτόματης ταξινόμησης και διαλογής δεμάτων στα κέντρα διανομής για την καλύτερη εξυπηρέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, τη μείωση του χρόνου διαχείρισης και τη μείωση του κόστους. Κάτι που σύντομα θα αυξήσει τη διαχειριστική μας δυνατότητα σε περισσότερα από 100.000 αντικείμενα ημερησίως.
  • Το περιβάλλον διαχείρισης επιχειρηματικών πόρων (ERP) για την επεξεργασία και αξιοποίηση όλων των δεδομένων της επιχείρησης, καθώς και την εφαρμογή διαχείρισης ανθρώπινων πόρων (HRMS).
  • Το πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM), με στόχο τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών των πωλήσεων και του marketing και την τιμολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Το νέο σύστημα τηλεματικής και δρομολόγησης για ολόκληρο τον στόλο οχημάτων.

Ανάπτυξη του Ψηφιακού Ταχυδρόμου

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, με απεριόριστες δυνατότητες στη διάθεση του πελάτη. Οι διανομείς του Ομίλου ΕΛΤΑ αναβαθμίζονται τεχνολογικά, εξοπλίζονται με PDAs και ειδικό λογισμικό που θα τους δίνουν τη δυνατότητα, πέραν των συμβατικών ταχυδρομικών υπηρεσιών, να πραγματοποιούν και ανέπαφες συναλλαγές, πληρωμές, εισπράξεις και αντιπαραβολή παραγγελιών και λογαριασμών στην πόρτα του πελάτη. Επιπλέον, οι πελάτες, μέσω των νέων εφαρμογών που φέρνει ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος, θα έχουν real time ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας τους και ειδοποιήσεις για την παραλαβή, με το στίγμα του διανομέα που τους εξυπηρετεί, σε πραγματικό χρόνο.

Ανάπτυξη των Ψηφιακών Καταστημάτων 24ωρης λειτουργίας (Smart Lockers)

Στα καταστήματα αυτά, που θα αναπτυχθούν στο πλαίσιο του αναβαθμισμένου δικτύου των ΕΛΤΑ, οι πελάτες θα μπορούν να παραδίδουν ή να παραλαμβάνουν το αντικείμενο, το πακέτο ή την αλληλογραφία τους, 24 ώρες το 24ωρο, κάθε ημέρα του έτους.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v