Σειρά συζητήσεων γίνονται στην αγορά σχετικά με το αν η εγχώρια ασφαλιστική βιομηχανία θα κληθεί να πληρώσει τμήμα ή και το σύνολο των προστίμων που θα επιβληθούν στην Αττική Οδό, λόγω της προβληματικής στάσης που επέδειξε η τελευταία κατά την πρόσφατη κακοκαιρία.
Αναφερόμαστε στις 2.000 ευρώ ανά όχημα που ήδη ανακοίνωσε η κυβέρνηση, συν τις όποιες άλλες ενδεχόμενες αποζημιώσεις θα κληθεί να καταβάλει η Αττική Οδός στους εγκλωβισμένους οδηγούς, μετά από νομικές διεκδικήσεις των τελευταίων.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Euro2day.gr:
Πρώτον, οι οδηγοί δεν μπορούν να προσφύγουν νομικά κατά κανενός άλλου πέραν της Αττικής Οδού.
Δεύτερον, η Αττική Οδός είναι ασφαλισμένη στην Εθνική Ασφαλιστική και όχι σε σχήμα εταιρειών όπως κυκλοφορούσε μέχρι χθες στην αγορά.
Τρίτον, μέχρι τώρα καμιά απαίτηση δεν έχει υπάρξει από την πλευρά της Αττικής Οδού στην Εθνική Ασφαλιστική.
Τέταρτον, το συμβόλαιο μεταξύ Αττικής Οδού και Εθνικής Ασφαλιστικής δεν συμπεριλαμβάνει αποζημιώσεις έναντι προστίμων. Άρα, λοιπόν, μεγάλη σημασία έχει το σε ποια νομική βάση θα βασιστεί το πρόστιμο των 2.000 ευρώ ανά όχημα που θα επιβληθεί στην Αττική Οδό (πέρα από λίγες ζημιές οχημάτων, στις πλείστες των περιπτώσεων μιλάμε για ηθική βλάβη των επιβατών).
Πέμπτον, το ασφαλιστικό συμβόλαιο της Αττικής Οδού με την Εθνική είναι πλήρως αντασφαλισμένο, οπότε τις όποιες ενδεχόμενες αποζημιώσεις θα καταβάλουν οι αντασφαλιστές του εξωτερικού και δεν θα επιβαρύνουν την ελληνική εταιρεία.