Ανάπτυξη 17,7% για το εμφιαλωμένο νερό της Βίκος

Από πλευράς όγκου πωλήσεων, το μερίδιο αγοράς που κατέκτησε το brand Βίκος στο ενδεκάμηνο 2021 ανήλθε στο 17,4%.

Ανάπτυξη 17,7% για το εμφιαλωμένο νερό της Βίκος

Στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού. Σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ* για το 11μηνο του 2021, οι πωλήσεις του εμφιαλωμένου νερού Βίκος, σημειώνουν σημαντική αύξηση, τόσο σε όγκο, όσο και σε αξία.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, ο ρυθμός ανάπτυξης σε όγκο της κατηγορίας εμφιαλωμένου νερού στην αγορά των σούπερ μάρκετ, το πρώτο ενδεκάμηνο του έτους, έφτασε στο +5,8%. Ωστόσο για την εταιρεία Βίκος ο ρυθμός ανάπτυξης ανήλθε σε εντυπωσιακό +17,7%.

Από πλευράς όγκου πωλήσεων, το μερίδιο αγοράς που κατέκτησε το brand Βίκος στο ενδεκάμηνο 2021 ανήλθε στο 17,4%, που αποτελεί κορυφαία επίδοση στο «επώνυμο» εμφιαλωμένο νερό (το νερό Ζαγόρι έχει μερίδιο επίσης 17,4%, ενώ τo εμφιαλωμένο νερό ιδιωτικής ετικέτας έχει μερίδιο 29,6%).

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία Βίκος:

  • Αναδείχθηκε ως μία από τις 500 εταιρείες με τα μεγαλύτερα κέρδη EBITDA για το 2020 (με άνοδο 26 θέσεις στην κατάταξη, από 139 το 2019, σε 113 το 2020).
  • Διακρίθηκε ως μία από τις 500 εταιρείες με τον μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού που έχει αυξήσει το προσωπικό της μεταξύ των ετών 2019 και 2020.
  • Βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις του κλάδου της με βάση τον κύκλο εργασιών.
  • Είναι σταθερά ανάμεσα στους 109 Business Leaders in Greece από το 2011 έως σήμερα.
  • Αξιολογήθηκε με υψηλό ICAP Score.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v