Με ένα “δυνατό” σήμα της Unilever, το Fissan, ο Σαράντης μπαίνει στην κατηγορία βρεφικών προϊόντων και ενισχύει τη σχέση του με έναν μεγάλο παίκτη της αγοράς καταναλωτικών ειδών. Εξάλλου με την Unilever η συνεργασία του περιοριζόταν μόνο στη διανομή στη Ελλάδα της κολώνιας Μυρτώ, μάρκας με μεγάλη αναγνωρισιμότητα (λανσαρίστηκε το 1959), όπως άλλωστε και το Fissan (με ιστορία 85 ετών).
Το τελευταίο είναι από τους leaders στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται και είναι το πρώτο προϊόν της κατηγορίας βρεφικών προϊόντων του οποίου τη διανομή αναλαμβάνει στην Ελλάδα ο όμιλος Σαράντη. Μικρή επίσης είναι η παρουσία του στην κατηγορία βρεφικών προϊόντων και σε άλλες αγορές που έχει παρουσία, με εξαίρεση τα προϊόντα της Johnson & Johnson σε Ρουμανία και Σερβία.
Όπως ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη εταιρεία, μέσω της συμφωνίας ο όμιλος θα ενισχύσει περαιτέρω τον κύκλο εργασιών του και την κερδοφορία του, τόσο στο κανάλι της ευρείας διανομής όσο και στο κανάλι του φαρμακείου από το 2022 που ενεργοποιείται η συμφωνία.
Οι εκτιμώμενες πωλήσεις από τη διανομή του Fissan ανέρχονται σε περίπου 1 εκατ. ευρώ και θα ενισχύσουν τις πωλήσεις σε μια περίοδο προκλήσεων.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος Σαράντη εξακολουθεί να παράγει καλές επιδόσεις αν και οι πιέσεις από την αναταραχή στην εφοδιαστική αλυσίδα - το αυξημένο κόστος σε ενέργεια και εμπορεύματα - αντισταθμίζουν την αύξηση των πωλήσεων. Ενδεικτικά, στο εννεάμηνο του 2021 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 299,09 εκατ. ευρώ με αύξηση 4,41% ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 0,85%, στα 45,91 εκατ. ευρώ και το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 15,35% από 15,89% στο αντίστοιχο διάστημα του 2020. Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 0,17% στα 36,27 εκατ. ευρώ και το αντίστοιχο περιθώριο ανήλθε σε 12,13% από 12,64% αντίστοιχα.
Εν τω μεταξύ, παραμένουν ενεργά τα σχέδια του ομίλου για νέες συνεργασίες και εξαγορές. Αν και η διεθνής συγκυρία εισάγει νέα δεδομένα στα επιδιωκόμενα deals οι συζητήσεις ωριμάζουν. Εξάλλου, μακροπρόθεσμος στόχος της Σαράντης είναι μέσω εξαγορών και νέων συνεργασιών να αντισταθμίσει την κερδοφορία που θα χαθεί με την σταδιακή μεταβίβαση στην Estee Lauder του μεριδίου του στην κοινή εταιρεία (ELCA Cosmetics Ltd) με τον οίκο.