Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Pet City: Το deal με την BC Partners διαβατήριο για το εξωτερικό

Βλέψεις για περαιτέρω επέκταση εκτός Αττικής αλλά και στο εξωτερικό, μετά τη συμφωνία εξαγοράς. Ανάπτυξη 15% το 2021. Οι επιδόσεις το 2020.

Pet City: Το deal με την BC Partners διαβατήριο για το εξωτερικό

Προοπτικές επέκτασης στο εξωτερικό αλλά και σε ελληνικές πόλεις εκτός Αττικής, όπου σήμερα συγκεντρώνεται μεγάλος αριθμός καταστημάτων της, αποκτά μετά το deal με την BC Partners η Pet City, ελληνική εταιρεία προϊόντων και υπηρεσιών για κατοικίδια, με ηγετική θέση στην τοπική αγορά.

Η συμφωνία με την επενδυτική εταιρεία, που βρίσκεται σε διαδικασία οριστικοποίησης, προβλέπει μεταβίβαση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της οικογενειακής επιχείρησης Μαντζουρανάκη. Η επένδυση αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης, σύμφωνα με πηγές στην εταιρεία, που τονίζουν ότι θα διατηρηθεί μειοψηφική συμμετοχή από τους υφιστάμενους μετόχους, καθώς και η ταυτότητα του σήματος.

Δημιουργούνται παράλληλα δυνατότητες εξωστρέφειας και επέκτασης σε νέες αγορές με την ένταξη στο χαρτοφυλάκιο της BC Partners, που διαθέτει τεχνογνωσία στην αγορά έχοντας επενδύσει σε εταιρείες όπως η PetSmart και η Chewy στις ΗΠΑ και η VetPartners στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σήμερα το δίκτυο Pet City έχει παρουσία σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Χαλκίδα, με πάνω από 80 καταστήματα συνολικά και e-shop. Όλα τα καταστήματα του δικτύου είναι εταιρικά εκτός αυτού της Πάρου, που αναπτύχθηκε με σύμβαση Δικαιόχρησης (franchise). Η εταιρεία αναπτύσσεται σταθερά από την ίδρυσή της, το 1988, ξεκινώντας από δραστηριότητα στη χονδρική και στη συνέχεια επέκταση στη λιανική, με ενδυνάμωση μετέπειτα του δικτύου της μέσω εξαγορών μικρότερων δικτύων (όπως π.χ. οι Grekovet και Pet Champion).

Από το 2017 έχει μεταφέρει τα κεντρικά της γραφεία και τις αποθήκες σε νέες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 20.000 τ.μ. στο Κορωπί. Σήμερα είναι αδιαφιλονίκητος ηγέτης του κλάδου προϊόντων και υπηρεσιών για κατοικίδια ζώα. Εξάλλου, στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται ελάχιστες οργανωμένες αλυσίδες και η αγορά είναι κατακερματισμένη κυρίως σε μικρά εξειδικευμένα καταστήματα και μια πληθώρα σημείων λιανικής πώλησης, από super market μέχρι καταστήματα ειδών κήπου και οπλοπωλεία.

Η Pet City, με 644 άτομα προσωπικό, σύμφωνα με τον ισολογισμό του 2020, πραγματοποίησε κύκλο εργασιών 45,7 εκατ. ευρώ πέρυσι, έχοντας προσθέσει στο δίκτυό της άλλα 8 καταστήματα. Τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 5,4 εκατ. ευρώ από ζημιές στην προηγούμενη χρήση. Το 2021 οι πωλήσεις της αναπτύσσονται με ρυθμό 15%. Αυτός είναι και ο στόχος για το κλείσιμο της χρονιάς, με την προσθήκη 10-12 νέων καταστημάτων συνολικά, ενώ για τα κέρδη η διοίκηση προβλέπει αύξηση 20% το 2021.

Από τις 2.12.2020 με απόφαση της γενικής συνέλευσης των μετόχων της Pet City (Πετ Σιτι ΑΕΒΕ) αποφασίστηκε η μερική διάσπαση του εμπορικού κλάδου και η εισφορά του στην απορροφώσα εταιρεία ΜΜ Μώλος Επενδυτική και Διαχείρισης Ακινήτων ΑΕ, η οποία μετονομάστηκε σε Pet City Group.

Η Pet City Group, που απορρόφησε τον εμπορικό κλάδο, πέρα από την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων και την οργανική ανάπτυξη μέσω νέων προϊόντων εστιάζει και στην ανάπτυξη της κατηγορίας προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Σημειώνεται ότι συνεργάζεται με προμηθευτές όλες τις μεγάλες εταιρείες του κλάδου, που διαθέτουν δικά τους κανάλια διανομής στην ελληνική αγορά, όπως οι Nestle, Μars, Royal Canin κ.α.

Μεγάλο μέρος της δραστηριότητας όμως, που αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω, αφορά private label προϊόντα που παράγει στις εγκαταστάσεις της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v