Νέα διευρυμένα καθήκοντα στην Upstream αναλαμβάνει ο Γιώργος Καλύβας ως Chief Commercial Officer, με στόχο την περαιτέρω εμπορική ανάπτυξη της εταιρείας και την εδραίωση στην αγορά της καινοτόμου πλατφόρμας mobile marketing automation που ανέπτυξε και παρουσίασε πρόσφατα.
Κατά τη διάρκεια του τελευταίου ενάμιση χρόνου η Upstream επανασχεδίασε το προϊοντικό της πορτφόλιο εντάσσοντας τις υπηρεσίες της κάτω από την ομπρέλα της νέας πλατφόρμας MarTech, Grow. Παράλληλα και διακρίνοντας τα περιθώρια ανάπτυξης της ψηφιακής επικοινωνίας, προώθησης και πωλήσεων, έναν τομέα που κατέλυσε η πανδημία επιταχύνοντας την ψηφιοποίηση κάθε τομέα της ζωής και της οικονομίας, η ελληνική εταιρεία τεχνολογίας αναπτύχθηκε σε νέους τομείς, καθετοποιώντας την εμπειρία της, σε αγορές όπως η εκπαίδευση, οι οινοκομικές υπηρεσίες, το λιανεμπόριο ενισχύοντας έτσι σημαντικά τις προοπτικές της για περαιτέρω ανάπτυξη σε περισσότερες αγορές, ενισχυμένα έσοδα και κέρδη.
Ο Γιώργος Καλύβας ανήκει στο δυναμικό της Upstream τα τελευταία 12 χρόνια, έχοντας παίξει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της εταιρείας από διάφορες επιτελικές θέσεις. Την προηγούμενη διετία από το πόστο του Chief Operating Officer είχε υπό την ευθύνη του ένα σημαντικό κομμάτι των εμπορικών και λειτουργικών δραστηριοτήτων της εταιρείας, αλλά και το performance marketing. Προτού ενταχθεί στην Upstream το 2009, εργάστηκε στη Siemens. Κατέχει πτυχίο Ηλεκτρολόγου Μηχανικού & Μηχανικού Υπολογιστών από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Bayes Business School του Πανεπιστημίου City του Λονδίνου.
«Ο Γιώργος έχει το DNA της Upstream, έχοντας o ίδιος συμβάλει καταλυτικά στη διαμόρφωση αυτού που είναι η εταιρεία σήμερα. Πιστεύω ότι είναι ο καταλληλότερος και πιο ικανός να αναλάβει τον ρόλο του CCO και να οδηγήσει σε εμπορική επιτυχία τη νέα μας πλατφόρμα mobile marketing, εκεί που τον χρειαζόμαστε ώστε να ηγηθεί των δραστηριοτήτων και των σχέσεων με τους πελάτες μας. Είμαι σίγουρος ότι η καλύτερη περίοδος για την Upstream είναι μπροστά μας», ανέφερε ο Δημήτρης Μανιάτης, CEO της Upstream.
Ο Γιώργος Καλύβας σχολίασε: «Είναι μια πραγματικά συναρπαστική περίοδος αυτή για την Upstream, καθώς διαμορφώνουμε μια νέα ψηφιακή εποχή για το mobile marketing, χτισμένη γύρω από την βραβευμένη πλατφόρμα μας, Grow. Ανυπομονώ για το ταξίδι της εμπορικής ανάπτυξης της πλατφόρμας στα επόμενα χρόνια. Θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη και την υπόλοιπη διοικητική ομάδα για την εμπιστοσύνη τους, όπως και τους ανθρώπους μας που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και χωρίς τους οποίους τίποτα δεν θα ήταν δυνατό».