Σε ανάπτυξη τζίρου και βελτίωση λειτουργικών αποτελεσμάτων στοχεύει η FrieslandCampina Hellas, επενδύοντας τόσο στην εδραιωμένη προϊοντική της βάση όσο και σε νέα προϊόντα, ενώ προσβλέπει σε ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και σταθεροποίηση των αγορών, για να αντιπαρέλθει τις προκλήσεις και το 2021, με επίκεντρο τις αυξήσεις του κόστους σε πρώτες ύλες και ενέργεια.
Οι πωλήσεις της FrislandCampina Hellas το 2020 παρουσίασαν μείωση της τάξεως του 6,3% και διαμορφώθηκαν σε 257,6 εκατ. ευρώ, λόγω της μείωσης της ζήτησης στην εσωτερική αγορά. Οι εξαγωγές πάντως παρέμειναν σταθερές σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 59 εκατ. ευρώ έναντι 56,7 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 22,91%. Τα κέρδη προ φόρων και τόκων διαμορφώθηκαν σε 9,1 εκατ. ευρώ έναντι 5 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση και τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους ήταν 6,1 εκατ. ευρώ έναντι 1,7 εκατ. ευρώ το 2019 αυξημένα πάνω από 250%.
Σημειώνεται ότι η FrieslandCampina Hellas αποτελεί μέλος της Royal FrieslandCampina, συνεταιριστικής εταιρείας και μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων στον κόσμο με παρουσία στην αγορά πάνω από 147 χρόνια. Κινητήριος δύναμη της FrieslandCampina Hellas είναι το γάλα, διαθέτοντας μια ολοκληρωμένη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων, από βρεφικά γάλατα και κρέμες, εβαπορέ και υψηλής παστερίωσης, γιαούρτια, κρέμες γάλακτος και τυριά, με τις επωνυμίες ΝΟΥΝΟΥ, FRISO, MILNER και FINA.
Η διανομή της καλύπτει σχεδόν το σύνολο των 20.000 καταστημάτων τροφίμων που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα ενώ εφοδιάζει επίσης φαρμακεία καθώς και ξενοδοχεία, εστιατόρια και εταιρείες catering. Η μονάδα της FrieslandCampina Hellas στην Πάτρα αξιοποιεί τέσσερις γραμμές παραγωγής νωπό γάλα, ελληνική πρώτη ύλη για τη σειρά γαλακτοκομικών προϊόντων ΝΟΥΝΟΥ.