Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ευρώπη Ασφαλιστική: Ενισχυμένες επιδόσεις το πρώτο επτάμηνο του 2021

Τα συνολικά ασφάλιστρα του πρώτου επτάμηνου του 2021 ανήλθαν σε €6,8 εκατ. καταγράφοντας αύξηση 15,1% σε σχέση με τα ασφάλιστρα της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους. Ανοδος και στην κερδοφορία.

Ευρώπη Ασφαλιστική: Ενισχυμένες επιδόσεις το πρώτο επτάμηνο του 2021

Υψηλές επιδόσεις καταγράφει η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της  δημιουργώντας σημαντικές προοπτικές για ισχυρή ανάπτυξή της στο άμεσο μέλλον, σημειώνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Από τις αρχές του έτους έως σήμερα όλοι οι δείκτες και τα οικονομικά μεγέθη της εταιρίας κινούνται ανοδικά παρά τις δυσχέρειες που παρουσιάστηκαν στην αγορά λόγω της πανδημίας. Τα συνολικά ασφάλιστρα του πρώτου επτάμηνου του 2021 ανήλθαν σε €6,8 εκατ. καταγράφοντας αύξηση 15,1% σε σχέση με τα ασφάλιστρα της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους.

Πιο αναλυτικά, σημειώθηκε παραγωγή ασφαλίστρων €3,3 εκ. στον κλάδο Πυρός και Περιουσίας (αύξηση 18,6% συγκριτικά με το πρώτο επτάμηνο 2020), €433 χιλ. στον κλάδο Μεταφορών (αύξηση 12,2%), €1,6 εκατ. στους Λοιπούς Κλάδους (αύξηση 37,1%) και €1,5 εκατ. στον κλάδο Αυτοκινήτων (μείωση 6,3%).

Αξιοσημείωτο είναι ότι παρά την μείωση παραγωγής στον Κλάδο Αυτοκινήτων τα αποτελέσματα του κλάδου είναι κερδοφόρα, κάτι το οποίο αποδίδεται στο σωστό underwriting που εφαρμόζει η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, με αποτέλεσμα την επίτευξη κερδών στο σύνολο των ασφαλιστικών εργασιών που δραστηριοποιείται.

Τα κέρδη προ φόρων του Α’ εξαμήνου του 2021 ανήλθαν σε €1,2 εκ. αυξημένα κατά 50% σε σχέση με τα κέρδη της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους. Τα έσοδα από επενδύσεις ανήλθαν σε € 386 χιλ. έναντι € 275 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου του 2020 παρουσιάζοντας αύξηση κατά 40%.

Στο δεύτερο εξάμηνο του 2021 προβλέπεται ότι θα υπάρξει σημαντική αύξηση τόσο της παραγωγής ασφαλίστρων όσο και της κερδοφορίας σε όλους τους κλάδους ασφάλισης με την εφαρμογή του νέου Κανονισμού Πωλήσεων και του νέου Τιμολογίου στον Κλάδο Αυτοκινήτων. 

Τα συνολικά κέρδη προ φόρων της χρήσης του 2021 αναμένεται ότι θα ξεπεράσουν τα €3 εκ. με την αύξηση να ξεπερνά το 65% σε σχέση με τα αντίστοιχα κέρδη του 2020. Εξίσου σημαντικό για την φερεγγυότητα της Εταιρείας είναι και οι δείκτες κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR) και (MCR) οι οποίοι διατηρούνται σε κορυφαία επίπεδα και κατά την 30/06/2021 διαμορφώθηκαν σε 214,20% και 271,09% αντίστοιχα, αυξημένοι κατά 6% και 18% σε σχέση με τους αντίστοιχους δείκτες κατά την 30/6/2020.

Για το μέλλον η εταιρία, έχοντας διασφαλίσει ισχυρή οικονομική δύναμη και με τη συνέπεια που τη διακρίνει στην άμεση πληρωμή των αποζημιώσεων που αποδεικνύεται τα τελευταία χρόνια από τις πληρωμές μεγάλων ζημιών συνολικού ύψους άνω των € 32 εκ., διεκδικεί ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς με βασικό της ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τους Συνεργάτες της, τους Ασφαλισμένους της καθώς και το ποιοτικό Διοικητικό της Προσωπικό.

Δήλωση του Προέδρου Ν. Μακρόπουλου

«Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ευρώπη Ασφαλιστική κ. Νικόλαος Μακρόπουλος αναφερόμενος στα αποτελέσματα τονίζει ότι «Οι προοπτικές της εταιρίας είναι μεγάλες, υπάρχει σχέδιο περαιτέρω ανάπτυξης το οποίο ακολουθείται σταθερά και αποδίδει σημαντικά αποτελέσματα. Η εταιρία επιβεβαιώνει καθημερινά την θέση της στην αγορά, περιορίζοντας τα λειτουργικά της κόστη και ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά της. Έχει "ψηφιοποιηθεί" πλήρως και οι μηχανογραφικές υποδομές είναι υψηλότατου επιπέδου και  νταποκρίνονται στις απαιτήσεις πελατών και συνεργατών. Διατηρεί την πρωτοπορία της και την υψηλή τεχνογνωσία στους μεγάλους εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους και ανοίγεται σε νέους τομείς υψηλών απαιτήσεων όπως είναι ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Υγείας με τη βοήθεια του έμπειρου στον κλάδο Υγείας νέου Γενικού Διευθυντή κ. Ανδρέα Ρούβα. Η Ευρώπη Ασφαλιστική αποδεικνύει με τις σημερινές της επιλογές και επιδόσεις της που αποτυπώνονται στους οικονομικούς δείκτες ότι αναπτύσσεται ορθά, είναι  φερέγγυα εταιρία, σύγχρονη, αποτελεσματική, με υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και αμεσότητα στις σχέσεις της με τους πελάτες.».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v