Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Προσλαμβάνει 4.000 διανομείς η efood

Μισθωτοί ή εξωτερικοί συνεργάτες οι υποψήφιοι διανομείς που σχεδιάζει να προσλάβει η εταιρεία. Χτίζει μερίδια σε νέες κατηγορίες. Οι επιδόσεις του ομίλου.

Προσλαμβάνει 4.000 διανομείς η efood

Συνολικά 4.000 διανομείς πρόκειται να προσλάβει η πλατφόρμα efood, στο πλαίσιο του νέου μοντέλου συνεργασίας που υιοθετεί, με την πρόταση σε δυνητικούς συνεργάτες να αφορά είτε μισθωτή εργασία είτε εξωτερική συνεργασία.

Αυτό διευκρίνισε η εταιρεία σε σχετικό ερώτημα του Euro2day.gr για το είδος της σύμβασης εργασίας και τις ασφαλιστικές καλύψεις των νέων υποψηφίων.

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της ανάπτυξης της υπηρεσίας delivered by efood, προσφέρει στους νέους υποψήφιους διανομείς τη δυνατότητα να εργαστούν είτε με εξαρτημένη σχέση εργασίας, με τον καθιερωμένο τρόπο με τον οποίο λειτουργούσε η εταιρεία μέχρι τώρα, είτε ως ανεξάρτητοι συνεργάτες, μέσω του νέου μοντέλου που εισάγει.

Ουσιαστικά με το νέο μοντέλο, οι συνεργάτες-διανομείς θα ορίζουν μόνοι τους τις ώρες και τις ημέρες που θα εργάζονται ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν περισσότερο το εισόδημά τους καθώς όσο περισσότερες παραγγελίες θα εξυπηρετούν τόσο περισσότερο θα αμείβονται.

Στο νέο σχήμα δεν υπάρχουν περιορισμοί και δεσμευτικές προϋποθέσεις, αφού η αμοιβή διαμορφώνεται ανά παραγγελία, περιοχή και ημέρα εργασίας. Όπως αναφέρουν αρμόδια στελέχη στο Εuro2day.gr, στην εξαρτημένη σχέση εργασίας ο διανομέας θα είναι μισθωτός, εργαζόμενος του efood ενώ στην περίπτωση της ανεξάρτητης σχέσης εργασίας, ο διανομέας θα είναι εξωτερικός συνεργάτης μη μισθωτός, ως αυτοαπασχολούμενος / ελεύθερος επαγγελματίας.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία διαθέτει ήδη 2.000 διανομείς τους οποίους σχεδιάζει να τριπλασιάσει.

Με το νέο μοντέλο, η efood στοχεύει να ενισχύσει περαιτέρω το μερίδιό της στην αγορά και να υποστηρίξει τις νέες υπηρεσίες που έχει λανσάρει σε συνέχεια της συνεργασίας της με την αλυσίδα supermarket Σκλαβενίτης, την οποία επίσης διευρύνει.

Έχει επεκταθεί και στη μικρή λιανική μέσω της υπηρεσίας efood market, την οποία εγκαινίασε στις αρχές του έτους με αφετηρία την Αγία Παρασκευή. Στόχος της είναι σταδιακά να καλύψει την περιοχή της Αττικής, ποντάροντας στο q-commerce, τον στόλο της και τις last mile παραδόσεις.

Εξάλλου, πέρα και από το δίκτυο των minimarket έχει προσθέσει περισσότερες κατηγορίες delivery, από ζαχαροπλαστεία, μανάβικα και ιχθυοπωλεία, μέχρι κάβες και αρτοποιεία, ενώ έχει εγκαινιάσει και αποκλειστική συνεργασία με το tofarmakeiomou.gr για είδη φαρμακείου πλην φαρμάκων. Στοιχεία της εταιρείας αναφέρουν ότι σήμερα συνεργάζεται με 15.000 καταστήματα σε 90 πόλεις.

Οι επιδόσεις

Η Online Delivery, εταιρεία που αναπτύσσει την πλατφόρμα efood, βρίσκεται σε πορεία ανάπτυξης ενώ είναι σε συνεργασία με τη μητρική εταιρεία Delivery Hero SE για τη διαχείριση τυχόν επιπτώσεων από την κρίση της πανδημίας. Στόχος της διοίκησης είναι η ενίσχυση του κύκλου εργασιών μέσω της ανάπτυξης νέων συνεργασιών με καταστήματα και με σημαντικές επενδύσεις στο κανάλι της διανομής. Με τις νέες υπηρεσίες δημιουργεί προϋποθέσεις περαιτέρω ενίσχυσης των εσόδων της.

Το 2020 ο κύκλος εργασιών της Online Delivery ανήλθε σε 64,5 εκατ. ευρώ, με αύξηση 49,4%, με κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) στα 31,653 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 33,5% και καθαρά κέρδη μετά από φόρους 21,34 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 27,2%.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v