Νέες ψηφιακές υπηρεσίες από την Εθνική Τράπεζα

Δύο νέα online τραπεζικά προϊόντα ανακοίνωσε μεταξύ άλλων η τράπεζα: Το «New business customer onboarding» για την online απόκτηση λογαριασμού όψεως σε επιχειρήσεις που δεν είναι πελάτες της και το «Business δάνειο εξπρές» για online επιχειρηματικό δάνειο με όριο έως €35.000.

Νέες ψηφιακές υπηρεσίες από την Εθνική Τράπεζα

H Εθνική Τράπεζα ανακοίνωσε σήμερα, σε διαδικτυακή παρουσίαση, τη νέα ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα υπηρεσιών και το νέο εξελιγμένο μοντέλο εξυπηρέτησης που προσφέρει για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες.

Η Διοίκηση της τράπεζας τόνισε ότι η Εθνική στηρίζει την ταχύτερη μετάβαση της ελληνικής επιχειρηματικότητας στη νέα ψηφιακή εποχή, αξιοποιώντας το ισχυρό τεχνολογικό δυναμικό των ανθρώπων της και τις διεθνείς τάσεις στο Internet Banking και στο Fintech. Η νέα digital banking πρόταση της Εθνικής Τράπεζας διευκολύνει τη χρηματοοικονομική λειτουργία κάθε επιχείρησης, βελτιώνοντας και ενισχύοντας συνολικά την εμπορική της δραστηριότητα, παρέχοντας:

• Ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα Internet Banking, που αυτοματοποιεί και προσφέρει λύσεις τόσο στις καθημερινές ανάγκες συναλλαγών των επιχειρήσεων όσο και στο σύνολο της αλυσίδας αξίας του πελάτη.

• Δύο νέα online τραπεζικά προϊόντα, το «New business customer onboarding» για την online απόκτηση λογαριασμού όψεως σε επιχειρήσεις που δεν είναι πελάτες της τράπεζας και το «Business δάνειο εξπρές» για online επιχειρηματικό δάνειο με όριο έως €35.000, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.

• Εξειδικευμένα ψηφιακά εργαλεία που βασίζονται στις τεχνολογίες αιχμής των APIs και open banking, με στόχο την επιχειρησιακή τους βελτιστοποίηση με την παραγωγή αξίας στην εμπορική πολιτική των επιχειρήσεων, την ανάπτυξη των εργασιών τους και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη τους.

Σημειώνεται, ότι η open banking πλατφόρμα που διαθέτει η Εθνική Τράπεζα θεωρείται από την αγορά κορυφαία σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Πρόκειται για μία «ανοιχτή» και με ελεύθερη πρόσβαση υπηρεσία, η οποία συνδέει το λογισμικό της επιχείρησης με τις υποδομές της τράπεζας, χωρίς να απαιτεί ειδικές γνώσεις ή πρόσβαση σε εξειδικευμένα συστήματα και υποστηρίζει την ανάπτυξη καινοτόμων fintech υπηρεσιών, ειδικά σχεδιασμένων για την πελατειακή βάση και τις ανάγκες κάθε επιχείρησης.

Παράλληλα, η Εθνική Τράπεζα εξελίσσει το μοντέλο εξυπηρέτησης των εταιρικών πελατών, ενισχύοντας και συμπληρώνοντας το ρόλο του Relationship Manager με την ομάδα Corporate Transaction Banking, ομάδα εξειδικευμένων στελεχών-συμβούλων για ολοκληρωμένη τραπεζική εξυπηρέτηση.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Eθνικής Τράπεζας Παύλος Μυλωνάς, ο οποίος άνοιξε την παρουσίαση, τόνισε ότι η τράπεζα θα συνεχίσει να καινοτομεί και να οδηγεί τις εξελίξεις στην ψηφιακή τραπεζική και επισήμανε ότι «η Εθνική στάθηκε δίπλα στους πελάτες της και τους βοήθησε να αναγνωρίσουν πόσο απλή είναι η χρήση των ψηφιακών τραπεζικών υπηρεσιών». Ο κ. Μυλωνάς τόνισε χαρακτηριστικά: «Επενδύουμε συνεχώς στην τεχνολογία και την καινοτομία και δεν σταματάμε να σχεδιάζουμε και να προτείνουμε σύγχρονες λύσεις, να δημιουργούμε μέλλον μαζί με τους πελάτες μας. Προσφέρουμε λύσεις που συμβάλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επαγγελματιών και των επιχειρήσεων. Ορίζουμε μια νέα τραπεζική σχέση με τους πελάτες μας, φέρνοντας την τράπεζα κοντά τους, όπου και αν βρίσκονται».

Η Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της Eθνικής Τράπεζας Χριστίνα Θεοφιλίδη υπογράμμισε: «Η τεχνολογία και η καινοτομία αποκτούν νόημα όταν βελτιώνουν την καθημερινότητά μας, όταν αξιοποιούνται για να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες, να γίνουμε πιο γρήγοροι, να ανταποκρινόμαστε καλύτερα στις ανάγκες και τις συνθήκες της νέας εποχής. Στην Εθνική Τράπεζα τα τελευταία έτη δουλέψαμε εντατικά πάνω σε ένα όραμα. Το όραμα να δημιουργήσουμε μια ψηφιακή πλατφόρμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, βασισμένη στις ανάγκες των πελατών μας. Και καθώς δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να καινοτομούμε, διαπιστώνουμε ότι το "πάω τράπεζα" αλλάζει». Η Χ. Θεοφιλίδη σημείωσε ότι η χρήση των ψηφιακών καναλιών της τράπεζας αυξήθηκε κατά 40% μέσα σε 12 μήνες και την έφερε στην πρώτη θέση, σύμφωνα με διεθνείς έρευνες και μελέτες που αποτυπώνουν τις ψηφιακές δυνατότητες που παρέχονται.

Στην τοποθέτησή του ο Γενικός Διευθυντής Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής Βασίλης Καραμούζης τόνισε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων δεν είναι πολυτέλεια, είναι ανάγκη. Δεν αφορά κάποιες επιχειρήσεις ή κλάδους αλλά όλες τις επιχειρήσεις και όλους τους κλάδους. Για το λόγο αυτό, σχολίασε πως «στην Εθνική Τράπεζα αξιοποιούμε τις ισχυρές τεχνολογικές δυνατότητες και δεξιότητές μας, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των πελατών μας, αξιολογούμε κριτικά τα διεθνή best practices και τις εξελίξεις στο χώρο των fintech και προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση αιχμής σε δύο βασικούς άξονες». Ο πρώτος άξονας αφορά σε ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα internet banking που προσφέρει λύσεις στις καθημερινές ανάγκες συναλλαγών των επιχειρήσεων. Ο δεύτερος άξονας δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, ειδικότερα των APIs και Open Banking».

Ο Group CΟO Στράτος Μoλυβιάτης ανέφερε συγκεκριμένα: «Σήμερα έχουμε καταφέρει να παρουσιάσουμε μια ολοκληρωμένη και συμμετρική ψηφιακή πρόταση και για τους ιδιώτες και για τις επιχειρήσεις με κορυφαία χαρακτηριστικά όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδo. Έχουμε δημιουργήσει μια πλήρη ψηφιακή πλατφόρμα, που αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείται από περίπου 2,3 εκατομμύρια πελάτες, και υποστηρίζει πάνω από 8 χιλιάδες χρήστες, 60 χιλιάδες κλήσεις και 3.000 “εγχρήματες” συναλλαγές ανά λεπτό, τις ημέρες με μεγάλο φόρτο. Είναι ο μεγαλύτερος εξυπηρετούμενος όγκος στην ελληνική αγορά». Ο κ. Μολυβιάτης προανήγγειλε τέλος νέα λανσαρίσματα μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2021, με στόχο πάντα «την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της Εθνικής τράπεζας και τη διατήρηση της κορυφαίας θέσης στην ψηφιακή τραπεζική».

Η Εθνική Τράπεζα Online

Το Internet Banking της Εθνικής προσφέρει σύγχρονη εμφάνιση, αναβαθμισμένες υπηρεσίες και εργαλεία που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε επιχείρησης γρήγορα και με ασφάλεια. 

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 

  1. Μεταφορές χρημάτων

Η πιο βασική τραπεζική εργασία που κάθε επιχείρηση πραγματοποιεί πολλές φορές το μήνα. Μεταφορές χρημάτων σε όλες τις Τράπεζες εσωτερικού και εξωτερικού, εντός και εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εύκολα, γρήγορα, μέσα από ένα φιλικό ψηφιακό περιβάλλον. 

  1. Πληρωμές λογαριασμών

Πληρωμή προμηθευτών και λογαριασμών της επιχείρησης με τη χρήση μηχανής «έξυπνης» αναζήτησης ή με την εύρεση της πληρωμής από τις ομαδοποιημένες κατηγορίες συναλλαγών. 

  1. Πληρωμές εισαγωγών

Πληρωμή τιμολογίων εισαγωγών με άμεση αποστολή εμβασμάτων χωρίς καμία συνδρομή ή πρόσθετο εξοπλισμό μέσα από την εξειδικευμένη πλατφόρμα Trade Finance της Eθνικής Τράπεζας. 

  1. Μισθοδοσίες

Πληρωμή μισθοδοσίας με χρήση αρχείου ή με λίστα που δημιουργείται μέσα στο περιβάλλον του Internet Banking και αποθηκεύεται για εύκολη χρήση κάθε μήνα. 

  1. Εγκριτικές ροές

Αναβαθμισμένο σύστημα εγκρίσεων ώστε κάθε επιχειρηματίας να έχει τη δυνατότητα να καθορίζει διακριτά τα όρια ανά θέση εργασίας είτε για την καταχώριση των συναλλαγών είτε για την έγκρισή τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο επιχειρηματίας πετυχαίνει τον απόλυτο έλεγχο της ροής των χρημάτων. 

  1. Online αίτημα εκταμίευσης

Με την υπηρεσία Loan Disbursement, ο επιχειρηματίας μπορεί  να υποβάλλει, μέσω Internet Banking, αίτημα εκταμίευσης των επιχειρηματικών δανείων και να επιβεβαιώσει άμεσα την πίστωση των χρημάτων στο λογαριασμό της επιχείρησης. 

  1. Online legalization

Η νέα αυτή λειτουργικότητα δίνει τη δυνατότητα υποβολής ηλεκτρονικών αιτημάτων για την ανανέωση και την τροποποίηση της γνωμάτευσης νομιμοποίησης με επισύναψη ψηφιοποιημένων δικαιολογητικών εγγράφων χωρίς να απαιτείται η προσκόμισή τους σε τραπεζικό κατάστημα. 

  1. Online repayment

Αποπληρωμή με μια μόνο ηλεκτρονική συναλλαγή των οφειλών για όλες τις επιχειρηματικές χρηματοδοτήσεις χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε τραπεζικό κατάστημα. 

  1. Push notifications

Αποστολή ενημέρωσης (notification) στο κινητό τηλέφωνο για οποιαδήποτε συναλλαγή πραγματοποιείται από και προς τους επιχειρηματικούς λογαριασμούς. Άμεσα και κάθε ώρα της ημέρας για απόλυτο έλεγχο. 

4 ONLINE ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 

  1. New business customer onboarding

Η Εθνική Τράπεζα καινοτομεί και δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις που δεν είναι πελάτες της να αποκτήσουν online λογαριασμό όψεως και πρόσβαση στο Internet Banking. Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή, ολοκληρώνεται σε 4 βήματα και δεν απαιτεί επίσκεψη σε κατάστημα. 

  1. Άνοιγμα Λογαριασμού Όψεως

Για τους επιχειρηματίες και επαγγελματίες που είναι ήδη πελάτες της Eθνικής Τράπεζας, προσφέρεται η δυνατότητα να ανοίξουν νέο λογαριασμό όψεως αποκλειστικά online χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε τραπεζικό κατάστημα. 

  1. Business express loan

Για τις επιχειρήσεις που έχουν ανάγκη από ρευστότητα, προσφέρεται επιχειρηματικό δάνειο αποκλειστικά με μία online απλή διαδικασία αίτησης, υπογραφής, υποβολής και κίνησης.

Το προϊόν αφορά σε χρηματοδότηση με παροχή ορίου ποσού από €6.000 έως €35.000 

  1. POS & e-Commerce

Για πρώτη φορά, προσφέρεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις που αναζητούν λύσεις στην αποδοχή και εκκαθάριση συναλλαγών με κάρτες να αποκτήσουν τερματικά POS καθώς και ολοκληρωμένες λύσεις e-commerce και Key2Pay.

Η επιλογή τερματικού και υπηρεσιών, καθώς και η συμπλήρωση της αίτησης πραγματοποιείται online και εντός λίγων ωρών, η Εθνική Τράπεζα ενημερώνει για την υπογραφή της σύμβασης και την παραλαβή του τερματικού στην έδρα της επιχείρησης. 

ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ 

Δημιουργία εφαρμογών με χρήση τεχνολογιών APIs και Open Banking, που λειτουργούν μέσα από τις υφιστάμενες ροές της επιχείρησης με τα υπάρχοντα συστήματα λογισμικού χωρίς να απαιτούνται ειδικές γνώσεις ή πρόσβαση σε εξειδικευμένα συστήματα

Ανοιχτή τραπεζική (Open Banking): Η Εθνική Τράπεζα διαθέτει σήμερα την κορυφαία Open Banking πλατφόρμα της Ευρώπης, το developer portal. 

Είναι μια υπηρεσία ανοιχτή και ελεύθερα προσβάσιμη από τους πελάτες και τους συνεργάτες, αλλά και από οποιονδήποτε τρίτο θέλει να πειραματιστεί συνδέοντας το λογισμικό της επιχείρησης με τις υποδομές της τράπεζας για fintech λύσεις και υπηρεσίες.    

Επιτρέπει την προσφορά ψηφιακών υπηρεσιών νέας γενιάς με δυνατότητες ενσωματωμένες στο εμπορικό λογισμικό των επιχειρήσεων σε περιοχές όπως:

  • η online παρακολούθηση των λογαριασμών και των εισπράξεων
  • ο προγραμματισμός και η απλοποίηση των πληρωμών
  • η αυτοματοποίηση της συμφωνίας του λογιστηρίου
  • η απλοποίηση της διαχείρισης των παραστατικών

και άλλα. 

Αξιοποιώντας μάλιστα τη σύγχρονη νομοθεσία, οι υπηρεσίες αυτές επιτρέπουν στους πελάτες της Eθνικής Τράπεζας την πρόσβαση όχι μονό στους λογαριασμούς τους στην Εθνική Τράπεζα αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη τράπεζα. 

Η πρόταση απευθύνεται όχι μόνο σε επιχειρήσεις που είναι πελάτες της τράπεζας, αλλά και
σε εταιρείες που αναπτύσσουν τεχνολογικές υπηρεσίες και προϊόντα στο χρηματοοικονομικό τομέα, σε system και software integrators που κατασκευάζουν custom λύσεις για τους πελάτες τους αλλά και σε νεοφυείς εταιρίες που πειραματίζονται με νέες ιδέες. 

Υποστήριξη πελατών στη δημιουργία των δικών τους καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων που απευθύνονται στη δική τους πελατειακή βάση με λύσεις όπως είναι: 

Digital on boarding: Εγγραφή νέων χρηστών σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες, δίνοντας τη δυνατότητα στους εταιρικούς πελάτες να αξιοποιήσουν την τεχνολογία της Eθνικής Τράπεζας προκειμένου να διευκολύνουν και να απλοποιήσουν την πρόσβαση νέων χρηστών στις δικές τους ψηφιακές υπηρεσίες. 

Identity management: Διαχείριση χρηστών στις online πλατφόρμες των πελατών και των συνεργατών με στόχο την απλοποίηση της δημιουργίας ψηφιακών υπηρεσιών. 

Λύσεις συλλογής και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων: Εστιάζουν στην ευκολία χρήσης ενώ προσφέρουν μέγιστη ασφάλεια και αξιοπιστία. 

Ψηφιακά πιστοποιητικά: Δυνατότητα αξιοποίησης της τεχνολογία και των δεδομένων της Τράπεζας για την ψηφιακή υπογραφή εγγράφων από τους ίδιους, τους συνεργάτες και τους πελάτες τους. 

Εκσυγχρονισμός κάθε είδους σύναψης σχέσεων ή συμβάσεων με την Εθνική Τράπεζα: Απλοποίηση όλων σχεδόν των online διαδικασιών, καλύπτοντας σημαντική γκάμα επιχειρηματικών αναγκών και αναβαθμίζοντας τη συνολική εμπειρία χρήσης. 

Ολοκληρωμένη λύση για το e-commerce: Υποστηρίζει όχι μόνο πληρωμές μέσω καρτών αλλά και άμεσες πληρωμές μέσω λογαριασμών, online χορήγηση καταναλωτικών δανείων, loyalty σχήματα και υπηρεσίες digital wallets.

Λύσεις στον τομέα πληρωμών: Ακολουθώντας τις τάσεις που αναδύονται στον κόσμο, προσφέρονται λύσεις που υποστηρίζουν την λειτουργία των φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων των επιχειρήσεων.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v