Η Υδρόγειος Ασφαλιστική εμπλουτίζει τις ψηφιακές της υπηρεσίες προς τους πελάτες και συνεργάτες της και απλοποιεί περαιτέρω τις διαδικασίες ασφάλισης με τη νέα υπηρεσία EasySign.
Το EasySign αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση απομακρυσμένης ηλεκτρονικής υπογραφής της αίτησης ασφάλισης και των εντύπων προσυμβατικής ενημέρωσης, πλήρως εναρμονισμένη με την ισχύουσα οδηγία για τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων (IDD).
Αφού ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ολοκληρώσει την προσυμβατική ενημέρωση και συμπληρώσει τα σχετικά έντυπα και την αίτηση ασφάλισης, το τελευταίο βήμα - η υπογραφή των εν λόγω εντύπων - γίνεται άμεσα, εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια, μέσω ενός απλού SMS που αποστέλλεται στο κινητό του πελάτη. O πελάτης επιλέγει το σύνδεσμο που περιέχεται στο SMS και κατευθύνεται στη σελίδα της υπηρεσίας. Εκεί έχει τη δυνατότητα να επισκοπήσει την αίτηση ασφάλισης και τα έντυπα προσυμβατικής ενημέρωσης για να προχωρήσει στη συνέχεια στην υπογραφή τους, απευθείας με το δάχτυλό του από την οθόνη της συσκευής του.
Η υπογραφή ισχύει κάθε φορά μόνο για τη συγκεκριμένη διαδικασία και δεν αποθηκεύεται ενώ ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής της Υδρογείου Ασφαλιστικής ενημερώνεται αυτόματα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Η υπηρεσία EasySign έχει ενσωματωθεί στην mobile εφαρμογή «Ydrogios Agent» που η Υδρόγειος Ασφαλιστική παρέχει στους ασφαλιστικούς της διαμεσολαβητές και η οποία περιλαμβάνει και τη δυνατότητα λήψης ηλεκτρονικής υπογραφής με φυσική παρουσία του πελάτη. Πρόκειται για ένα πολυδύναμο εργαλείο μέσω του οποίου οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μπορούν, μεταξύ άλλων, να διαχειρίζονται το χαρτοφυλάκιό τους, να εκτελούν όλο το φάσμα των ασφαλιστικών εργασιών και να εξυπηρετούν τους πελάτες τους ψηφιακά, από το κινητό ή το tablet τους, άμεσα, από οποιοδήποτε σημείο, χωρίς την ανάγκη εκτυπώσεων και φυσικής διακίνησης εγγράφων, καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρίας.