Υπερδιπλάσια ανάπτυξη σε σχέση με το 2020 εμφανίζουν εκτός συνόρων τα προϊόντα της Δέλτα, η οποία ενισχύει τα μερίδιά της σε όλες τις βασικές αγορές, με τη Γαλλία να ηγείται της «κούρσας» και την κατηγορία γιαουρτιού να πριμοδοτούν νέα προϊόντα και deals.
Σύμφωνα με στοιχεία που παραχώρησε στο Euro2day.gr η εταιρεία, οι πωλήσεις στη Γαλλία αναπτύσσονται με ρυθμό 54,1% στο α’ τετράμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Η στρατηγική της εταιρείας να εστιάσει στο γιαούρτι, με είσοδο σε νέες μεγάλες αγορές, επιβεβαιώνεται. Υπενθυμίζεται δε ότι το 2019 ο όμιλος Vivartia ολοκλήρωσε σχέδιο αναδιοργάνωσης του κλάδου γαλακτοκομικών και ειδικότερα των παραγωγικών μονάδων της θυγατρικής του Δέλτα, με διακοπή συμφωνιών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας τόσο για την εγχώρια αγορά όσο και το εξωτερικό.
Τα προϊόντα της Δέλτα γνώρισαν εμπορική επιτυχία στη Γαλλία από την είσοδό τους, το 2018, όταν για πρώτη φορά τοποθετήθηκαν σε μεγάλες αλυσίδες του τοπικού λιανεμπορίου κι ενώ είχε προηγηθεί η είσοδος στην ιταλική αγορά. Ως αποτέλεσμα, το 2019 οι πωλήσεις του κλάδου γαλακτοκομικών της Δέλτα εκτός Ελλάδος ανήλθαν σε 57,2 εκατ. ευρώ, εισφέροντας πλέον πάνω από 20% των συνολικών πωλήσεων, όταν το 2018 οι εξαγωγές ήταν στο 5,9% και το 2017 στο 4,2% του τζίρου.
Στο α’ τετράμηνο του 2021, οι εξαγωγές παρουσίασαν αύξηση 51,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Τα στοιχεία που παραχώρησε στο euro2day η εταιρεία δείχνουν ότι η επίδοση αυτή είναι υπερδιπλάσια αυτής στο σύνολο του 2020, όταν οι εξαγωγές της γαλακτοβιομηχανίας Δέλτα παρουσίασαν αύξηση 22,3% σε τζίρο σε σχέση με το 2019.
Πέρα από τη Γαλλία, τις πιο ισχυρές επιδόσεις στο α’ τετράμηνο εμφάνισαν οι πωλήσεις στην Ιταλία (+47,5%), την Κύπρο (+40,3%), τη Μάλτα (+39,8%) και την Αλβανία (+29,4%).
Σημειώνεται ότι η Δέλτα δραστηριοποιείται σε: Ιταλία, Γαλλία, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Μάλτα, Γερμανία, Αλβανία, Βουλγαρία, Κροατία, Ισραήλ, ΗΠΑ, ΗΑΕ, Μπαχρέιν, Ταιβάν, Ν. Κορέα και Σιγκαπούρη. Στελέχη της εταιρείας επισημαίνουν ότι στην αγορά της Ιαπωνίας συνεχίζεται η πολύ σημαντική συνεργασία Licensing με τη Morinaga, η οποία είναι ηγέτιδα εταιρεία στην τοπική αγορά, για την παραγωγή στραγγιστού γιαουρτιού Partheno με την τεχνογνωσία και τον λογότυπο ΔΕΛΤΑ.
Επίσης η εταιρεία για πρώτη φορά μετά το αρχικό λανσάρισμα της σειράς Αυθεντικού Ελληνικού Στραγγιστού Γιαουρτιού DεLTα Authentic Greek Yogurt για τις αγορές του εξωτερικού, προχώρησε σε ένα ολικό επαναλανσάρισμα των συσκευασιών της. Την επιμέλεια του σχεδιασμού της νέας εικόνας του Delta Authentic Greek Yogurt επιμελήθηκε εταιρεία The Workroom.
Εν τω μεταξύ, η Δέλτα εγκαινίασε νέα συνεργασία με την Danone για παραγωγή του Activia στην Ελλάδα, συμφωνία με την οποία έκανε ντεμπούτο η στρατηγική της CVC για την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της γαλακτοβιομηχανίας Δέλτα, σε συνέχεια της εξαγοράς από την CVC Capital Partners. Επίσης νέα δυναμική για την εταιρεία αναπτύσσει το deal που ακολούθησε με τον βασικό μέτοχο της Δωδώνη, SI Foods. Επίσης, καθώς η Δέλτα ελέγχει και το 43,2% της Μεβγάλ, τα μερίδια της Vivartia ενισχύονται στον κλάδο γαλακτοβιομηχανίας, με ενδεικτικό το γεγονός ότι μόνο στο γιαούρτι, αθροιστικά οι τρεις εταιρείες, Δέλτα, Μεβγάλ και Δωδώνη, ελέγχουν πάνω από το 1/4 της εσωτερικής αγοράς.