Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέα σοβαρή βλάβη στο μετρό καταγγέλλει το σωματείο εργαζομένων

«Ως εργαζόμενοι έχουμε προβληματιστεί πέραν του δέοντος για το μέλλον και οφείλουμε να ενημερώσουμε άπαντες», αναφέρει ανακοίνωση. Ζητά ενημέρωση από τη διοίκηση για δύο περιστατικά μέσα στον Μάιο και προειδοποιεί για κινητοποιήσεις.

Νέα σοβαρή βλάβη στο μετρό καταγγέλλει το σωματείο εργαζομένων

Σε νέα επίθεση κατά της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ προχωρά το Συνδικάτο Εργαζομένων Μετρό Αθηνών και την εγκαλεί με νέα ανακοίνωση σχετικά με νέα σοβαρή βλάβη πουπροκλήθηκε σε συρμό του Μετρό το προηγούμενο Σάββατο 29 Μαΐου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ, συρμός της πρώτης γενιάς, όμοιος με αυτόν που είχε ακινητοποιηθεί στο Μεταξουργείο επί 10 ώρες στις 4 Μαΐου, ακινητοποιήθηκε από σοβαρή βλάβη μέσα στο τούνελ στις 10 το πρωί από Νίκαια προς Κορυδαλλό για περισσότερο από 12 ώρες και έφυγε ρυμουλκούμενος μετά τις 24:00 τα μεσάνυχτα.

Το σωματείο καλεί τη διοίκηση της εταιρείας να ενημερώσει για τα συγκεκριμένα περιστατικά, ενώ προειδοποιεί και για κινητοποιήσεις λόγω της έλλειψης διαβουλεύσεων σε σοβαρά θέματα υψίστης σημασίας στην ασφάλεια.

Η ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ:

«Περιμένοντας ως εργαζόμενοι μια επαρκή και ουσιαστική απάντηση για το περιστατικό που είχε λάβει χώρα στις 04/05/21 με τον ακινητοποιημένο συρμό στην αποβάθρα του Μεταξουργείου και πριν αλέκτωρ λαλήσει έλαβε χώρα προ δύο ημερών στις 29/5/21 νέο περιστατικό με συρμό ίδιας γενιάς(γαλλικός) που ακινητοποιήθηκε από σοβαρή βλάβη μέσα στο τούνελ στις 10 το πρωί από Νίκαια προς Κορυδαλλό για περισσότερο από 12 ώρες και έφυγε ρυμουλκούμενος μετά τις 24:00 τα μεσάνυχτα.

Είναι πλέον ξεκάθαρο πέραν κάθε αμφιβολίας ότι η κακοδιοίκηση Χαιρέτα, μόνο δύσκολες μέρες έχει να δώσει στις Σταθερές Συγκοινωνίες και το επιβατικό κοινό της πρωτεύουσας.

Από μεριάς μας σαν εργαζόμενοι έχουμε προβληματιστεί πέραν του δέοντος για το μέλλον και οφείλουμε να ενημερώσουμε άπαντες.

Καλούμε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο να αντιληφθεί επιτέλους ότι δεν βρίσκεται στο ιδιωτικό του μαγαζάκι, αλλά στο τιμόνι μιας εκ των μεγαλύτερων ΔΕΚΟ της Ελλάδας που το χρησιμοποιούν 6.000.000 επιβάτες και χρειάζεται σταθερό σχέδιο πλοήγησης και ασφάλειας, επιδεικνύοντας την ανάλογη σοβαρότητα.

ΥΓ: Όλες οι παραπάνω αναφορές μας, συνδυαστικά με την έλλειψη διαβουλεύσεων σε σοβαρά θέματα υψίστης σημασίας στην ασφάλεια, δημιουργούν συνθήκες κι ένα εκρηκτικό μείγμα που εξωθούν τους εργαζόμενους της ΣΤΑ.ΣΥ, σε δράσεις και κινητοποιήσεις, προκειμένου να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v