Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τρέχει η αγορά προϊόντων τεχνολογίας

Διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης παρουσιάζουν οι πωλήσεις καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας μέσα στο 2021 η οποία συνεχίζει την ανοδική της τάση λόγω του ανοίγματος των καταστημάτων.

Τρέχει η αγορά προϊόντων τεχνολογίας

Αυξητικές τάσεις παρουσιάζει η αγορά των καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας το α’ τρίμηνο του 2021  με ισχυρές επιδόσεις από τα είδη πληροφορικής.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η εταιρεία ερευνών GfK, το α’ τρίμηνο της φετινής χρονιάς υπήρξε αύξηση 12,1% των πωλήσεων στα καταναλωτικά προϊόντα τεχνολογίας. Η αύξηση, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, συνεχίστηκε και τον Απρίλιο και μάλιστα πιο ενισχυμένη  λόγω του ανοίγματος των φυσικών καταστημάτων, που τον Απρίλιο του 2020 ήταν κλειστά. 

Το ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται να έχει κερδίσει τους καταναλωτές με τις online πωλήσεις να παρουσιάζουν αύξηση 90%  στο α’ τρίμηνο του 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020. 

Τα στελέχη της GfK υποστήριξαν ακόμη ότι το 2021 μπορεί να συνεχίσει την ανοδική του τάση  τόσο από την αναμενόμενη αναβάθμιση του οικιακού εξοπλισμού που θα κάνουν αρκετά νοικοκυριά όσο και από την  επανέναρξη του τουρισμού, τη δράση Ψηφιακή Μέριμνα αλλά και τις  αθλητικές διοργανώσεις όπως το Euro 2021. 

Όσον αφορά το 2020, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της GfK, έκλεισε με πτώση της τάξεως του 1,7% στα 2,121 δισ. ευρώ. 

Τα προϊόντα πληροφορικής συγκράτησαν τις απώλειες, καθώς παρουσίασαν άνοδο 27%. Τα είδη τηλεπικοινωνιών παρουσίασαν πτώση 0,9%, οι μεγάλες οικιακές συσκευές μείωση 10,4% και οι μικρές οικιακές συσκευές  μείωση 7,2%.

Εντυπωσιακό είναι ότι καρέκλες γραφείου παρουσίασαν αύξηση κατά 180,5%, ενώ πολύ μεγάλη άνοδο είχαν οι φορητοί υπολογιστές (+48,5%), οι εκτυπωτές (+39,8%), τα περιφερειακά υπολογιστών (+34,7%), οι οθόνες υπολογιστών (+31,5%) και τα tablets (+29,3%). 

Οι online πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 28,9%, ενώ εκείνες των φυσικών καταστημάτων μειώθηκαν κατά 4,9%. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v