Coca-Cola Τρία Εψιλον: Βλέπει ανάκαμψη το 2021 στο cash & carry

Οι προκλήσεις στην εστίαση και το reopening. Ο Λευτέρης Σκαράκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μιλά στο Euro2day.gr για τη νέα δομή πωλήσεων, ένα τμήμα με 500 στελέχη.

Coca-Cola Τρία Εψιλον: Βλέπει ανάκαμψη το 2021 στο cash & carry

Από κοινού ανάπτυξη στο e-commerce με τους επαγγελματίες πελάτες της από την εστίαση, τα supermarket, τη μικρή λιανική και άλλους τομείς επιδιώκει μεταξύ άλλων η Coca-Cola Τρία Έψιλον, που βλέπει ανάκαμψη στο χονδρεμπόριο το 2021 και προετοιμάζει το δυναμικό των πωλητών της για την επανεκκίνηση της αγοράς, η οποία θα σηματοδοτήσει και την επιστροφή της σε ρυθμούς ανάπτυξης.

«Στη νέα εποχή, βλέπουμε ότι το κανάλι του e-commerce είναι αυτό το οποίο αναπτύσσεται πολύ δυναμικά και έχει τραβήξει το ενδιαφέρον του καταναλωτή», σημειώνει στο Euro2day.gr ο Λευτέρης Σκαράκης (φωτ. κάτω), Διευθυντής Πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον. Πρόκειται, όπως εξηγεί, για ένα κανάλι συνώνυμο της ανάπτυξης, με σχεδόν 300% ανάπτυξη αυτή την περίοδο και τον καταναλωτή να έχει πολύ μεγαλύτερο καλάθι σε αυτό από ό,τι σε ένα φυσικό κατάστημα. Σημειώνει ότι οι πελάτες της εταιρείας από όλα τα κανάλια αναζητούν τρόπους να αναπτυχθούν και να τοποθετηθούν καλύτερα στο e-commerce, μεταφέροντας το μαγαζί τους στο ψηφιακό περιβάλλον. «Η στρατηγική μας λοιπόν στο e-commerce αφορά αποκλειστικά τη στήριξη των πελατών μας, ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες και τα online εργαλεία τους… Είμαστε δίπλα τους και χτίζουμε στοχευμένες ενέργειες και δράσεις ανάλογα με τις ανάγκες που έχει ο κάθε πελάτης μας ξεχωριστά, για να μπορέσουμε να αναπτυχθούμε πλήρως από κοινού σε αυτό το ταχύτατα ανερχόμενο κανάλι», προσθέτει.

Υπενθυμίζεται ότι η Coca-Cola Τρία Έψιλον υιοθέτησε πρόσφατα μια νέα δομή πωλήσεων, με στρατηγική ανά κανάλι, αντί για το μοντέλο ανά γεωγραφική περιφέρεια, γεγονός που αναμένεται να συνεισφέρει στην ανάκαμψη του τζίρου της στην Ελλάδα. Εξάλλου, όπως είχε αναφέρει τον Φεβρουάριο η διοίκηση του ομίλου Coca-Cola HBC με αφορμή τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων της περασμένης χρονιάς, το 2021 προβλέπεται σημαντική ανάκαμψη πωλήσεων σε σχέση με το 2020, που επηρεάστηκε από τα περιοριστικά μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας, ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα, με σημαντική έκθεση στον τουρισμό και μεγάλο μερίδιο κατανάλωσης εκτός σπιτιού. Πάντως στο κλείσιμο του 2020 η πτώση μετριάστηκε και ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε 20,6% για την Coca-Cola HBC στην Ελλάδα.

Το νέο μοντέλο πωλήσεων

Αναφερόμενος στο νέο μοντέλο πωλήσεων ο κ. Σκαράκης σημειώνει ότι οι πωλήσεις είναι η καρδιά της δραστηριότητας της Coca-Cola Τρία Έψιλον, με περισσότερους από 500 ανθρώπους να δραστηριοποιούνται σε ολόκληρη την Ελλάδα, κάτω από διαφορετικές συνθήκες αλλά σαν μία οντότητα με έναν κοινό στόχο: Την καλύτερη εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη ξεχωριστά.

Τονίζει ότι η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην εξέλιξη και ενδυνάμωση αυτών των ανθρώπων για να εξασφαλίσει άριστη ενεργοποίηση ανά κανάλι και ανά πελάτη και στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται πέρα από την παροχή σύγχρονων εργαλείων και η δημιουργία της νέας «Ακαδημίας Πωλήσεων». Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα ανάπτυξης που καλύπτει επιχειρηματικές και εμπορικές γνώσεις, ηγετικές ικανότητες και προσωπικές δεξιότητες.

Οι προκλήσεις στην εστίαση

Σχετικά με τις προκλήσεις με τις οποίες είναι αντιμέτωπη η εστίαση, με πολλές εταιρείες να είναι αντιμέτωπες με λουκέτο σε συνέχεια του παρατεταμένου lockdown, ο κ. Σκαράκης απαντά ότι οι προκλήσεις παραμένουν και θα είμαστε όλο το 2021 μέσα σε αυτές. Εξηγεί πάντως ότι η ανάγκη για στοχευμένες υπηρεσίες ήταν σαφής πριν την πανδημία και εντάθηκε κατά τη διάρκεια της. «Με τη νέα δομή, εξελισσόμαστε στοχεύοντας στη δημιουργία της πιο εστιασμένης και αποτελεσματικής ομάδας πωλήσεων που θα συνεισφέρει στην ανάπτυξη όλων των καταστημάτων που επισκεπτόμαστε. Οι ενέργειες που έχουμε υλοποιήσει όλο αυτό το διάστημα και η συνεχής επαφή μας με όλους τους πελάτες μας κατά τη διάρκεια του lockdown μάς επιτρέπουν να είμαστε έτοιμοι να στηρίξουμε τους ίδιους και το reopening της αγοράς με πολλαπλά σενάρια ενεργοποίησης και ταχύτερες αντιδράσεις, με βάση τις μεταβαλλόμενες ανάγκες», προσθέτει.

Το cash & carry

Σχετικά με τις εξελίξεις στη δραστηριότητα του χονδρεμπορίου εμφανίζεται αισιόδοξος για τη δυναμική του ανάκαμψη, σημειώνοντας ότι είχε, και πάντα θα έχει, ένα πολύ σημαντικό ρόλο στην Ελλάδα, αποτελώντας για την Coca-Cola Τρία Έψιλον ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της δραστηριότητας και της στρατηγικής της. «…Πιστεύουμε ότι είναι ένα κανάλι που θα ανακάμψει δυναμικά μέσα στο 2021. Αξιοποιώντας λοιπόν σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία και πλατφόρμες ανταλλαγής πληροφοριών με τους πελάτες μας, προετοιμαζόμαστε χτίζοντας εξειδικευμένα πλάνα με τον κάθε έναν ξεχωριστά και υλοποιούμε στοχευμένες ενέργειες για να αξιοποιήσουμε κάθε ευκαιρία κοινής ανάπτυξης στη νέα εποχή», καταλήγει.



ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v