Η Coca-Cola Τρία Έψιλον προχωρά σε αναβάθμιση της δομής πωλήσεων, για να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών της και στη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί εν μέσω πανδημίας, με στόχο την άριστη εξυπηρέτησή τους.
Οπως αναφέρει η εταιρεία, το νέο της μοντέλο, που διαθέτει τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων της αγοράς, είναι ήδη σε ισχύ και αποτελεί μια ουσιαστική αλλαγή καθώς η εταιρεία περνάει πλέον από τη στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι. Με αυτή την προσέγγιση, ενισχύει την εστίαση στην άριστη ενεργοποίηση και τις προτεραιότητες ανά κανάλι, ενώ παράλληλα αξιοποιεί σημαντικά insights και καινούργιες ευκαιρίες ανάπτυξης σε ανερχόμενα κανάλια όπως το e-commerce. Επιπλέον, επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους της, η εταιρεία ενισχύει τη μεγαλύτερη ομάδα πωλήσεων της χώρας με προσλήψεις, εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις και σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης για τους εργαζομένους της.
Ο Λευτέρης Σκαράκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον επιδιώκουμε πάντα να είμαστε ο καλύτερος συνεργάτης για τους πελάτες μας. Η αγορά αλλάζει, οι πελάτες και οι καταναλωτές έχουν πλέον νέες ανάγκες, η καινοτομία και η τεχνολογία αλλάζουν τη ζωή μας και εμείς οφείλουμε να εξελιχθούμε και να είμαστε έτοιμοι για τη νέα εποχή. Με το νέο μας μοντέλο βελτιώνουμε περαιτέρω την εξυπηρέτηση των πελατών μας, καθώς η δομή αυτή ενισχύει την ενεργοποίησή μας στην αγορά, αξιοποιεί το διευρυμένο χαρτοφυλάκιό μας και εξελίσσει τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, δημιουργώντας νέες κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης μαζί με τους συνεργάτες μας».
Νέα εθνική στρατηγική ανά κανάλι με σημαντικά οφέλη, με έμφαση σε νέες τάσεις και αναδυόμενα κανάλια
Σύμφωνα με το νέο μοντέλο, η εταιρεία περνάει πλέον από τη στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι, διαμορφώνοντας 4 μεγάλες ομάδες στη δομή πωλήσεων:
1. Την ομάδα του Modern Trade
2. Την ομάδα του HoReCa
3. Την ομάδα του Χονδρεμπορίου
4. Και τέλος, την ομάδα του Field Sales
Επιπλέον, η εταιρεία προχωρά στη δημιουργία μίας εξειδικευμένης ομάδας e-commerce για όλα τα κανάλια, για να ανταποκριθεί στη ζήτηση της αγοράς και να υποστηρίξει ολιστικά τον κλάδο. Παράλληλα, απαντά στη νέα πραγματικότητα της αγοράς και την περίσταση του drinking-eating out, με τη δημιουργία μίας ειδικής ομάδα HoReCa με συνολική ευθύνη για την ανάπτυξη του καναλιού.
Η αλλαγή αυτή εξασφαλίζει εστίαση στην άριστη ενεργοποίηση και τις προτεραιότητές ανά κανάλι, καλύτερη απόδοση και καινούριες ευκαιρίες ανάπτυξης στην αγορά, αξιοποιώντας νέα τάσεις. Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο επιτρέπει:
- Πιο στενή συνεργασία και ενδυνάμωση των σχέσεων με τους πελάτες
- Καλύτερη επισκεψιμότητα και παρακολούθηση των καταστημάτων και των αναγκών τους
- Ταχύτερες αντιδράσεις με βάση τις μεταβαλλόμενες ανάγκες
- Πιο στοχευμένη ενεργοποίηση και πλάνα αξιοποιώντας τεχνικές ανάλυσης δεδομένων (Big Data Analytics)
- Ενδυνάμωση ομάδας πωλήσεων και περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων
Η εταιρεία ενισχύει τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων της αγοράς, πραγματοποιώντας περισσότερες από 25 προσλήψεις για κάλυψη μόνιμων θέσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα. Παράλληλα, προσηλωμένη στη συνεχή εξέλιξη των ανθρώπων της και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, προχωρά στη δημιουργία της νέας «Ακαδημίας Πωλήσεων». Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα που προσφέρει μια πλήρως ολοκληρωμένη εμπειρία ανάπτυξης και καλύπτει επιχειρηματικές και εμπορικές γνώσεις, ηγετικές ικανότητες και προσωπικές δεξιότητες.
Στόχος της εταιρείας, η δημιουργία μίας ασυναγώνιστης ομάδας πωλήσεων, που διασφαλίζει άριστη ενεργοποίηση ανά κανάλι και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, ενισχύοντας το όραμά της να είναι ο καλύτερος 24/7 συνεργάτης στην αγορά.