H&M: Ανοίγει COS στο Golden Hall τον Μάρτιο

«Ξεπαγώνει» πλάνο ανάπτυξης, εν μέσω πανδημίας. Η αλυσίδα προσφέρει κλασικά ρούχα για γυναίκες, άνδρες και παιδιά. Το πρώτο opening μετά το 2017.

H&M: Ανοίγει COS στο Golden Hall τον Μάρτιο

Κόντρα στις δυσμενείς εξελίξεις στην αγορά του λιανεμπορίου, ενόψει του νέου lockdown από αύριο, η H&M προχωρά στην ανάπτυξη της COS με φυσικό δίκτυο καταστημάτων, εγκαινιάζοντας το πρώτο σημείο πώλησης εντός του Golden Hall.

Στον πρώτο όροφο του εμπορικού κέντρου, στο παλαιό κατάστημα Vardas, δίπλα στη Links of London, αναμένεται να λειτουργήσει το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας, που σήμερα διαθέτει παρουσία στη χώρα μας μόνο μέσω e-shop. Τα εγκαίνια προγραμματίζονται για τον Μάρτιο, εκτός κι αν τα περιοριστικά μέτρα διατηρηθούν για μεγάλο διάστημα, οπότε θα μετακινηθούν στον Απρίλιο.

Σημειώνεται ότι η COS, ένα από τα σήματα υψηλής ποιότητας του χαρτοφυλακίου της H&M, άνοιξε για πρώτη φορά στη Regent Street του Λονδίνου το 2007. Σήμερα η μάρκα διατίθεται σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς και σε Ασία, Βόρεια Αμερική, Μέση Ανατολή και Αυστραλία και προσφέρει κλασικά ρούχα για γυναίκες, άνδρες και παιδιά. 

Υπενθυμίζεται ότι η COS είναι μία από τις συνολικά 5 μάρκες για τις οποίες η H&M ενεργοποίησε ηλεκτρονικές πωλήσεις στην Ελλάδα λίγο μετά το πρώτο lockdown του 2020. Οι άλλες είναι Monki, Weekday, &Other Stories και Arket. To δίκτυο φυσικών καταστημάτων της Η&Μ αριθμεί 35 καταστήματα στην Ελλάδα ενώ ο ελληνικός βραχίονας της σουηδικής αλυσίδας ελέγχει επίσης την κυπριακή και βουλγαρική αγορά.

H εταιρεία, που είχε «παγώσει» τις επενδύσεις στο δίκτυο των φυσικών καταστημάτων της από το 2017, επικαιροποιεί το επενδυτικό της πλάνο αποκτώντας θέση σε σημείο στρατηγικής σημασίας, σε μια περίοδο που σημειώνονται ανακατατάξεις στον ανταγωνισμό, με το αντίπαλο δέος, τη Zara, του ομίλου Inditex, να δρομολογεί επενδύσεις σε εμβληματικά καταστήματα.

Αναφορικά με τις οικονομικές επιδόσεις, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η πτώση πωλήσεων το 2020 για το δίκτυο της H&M στην Ελλάδα ανήλθε σε 24%, καθώς το lockdown του Νοεμβρίου εξανέμισε τα οφέλη από την επανεκκίνηση των καταστημάτων και τη βελτίωση της εμπορικής δραστηριότητας τους θερινούς μήνες ενώ το παγκόσμιο δίκτυο εμφάνισε συνολικά πτώση 18%.

Η εταιρεία εμφανίζει διπλάσια πτώση τζίρου στο τελευταίο τρίμηνο της οικονομικής χρήσης, που αφορά την περίοδο από 1η Σεπτεμβρίου έως 30 Νοεμβρίου, ήτοι πτώση 30% σε ευρώ, μετά τις συναλλαγματικές προσαρμογές ή 32% σε σουηδικές κορώνες. Ειδικότερα, διαμορφώθηκαν σε 350 εκατ. σουηδικές κορώνες (34,49 εκατ. ευρώ) από 515 εκατ. σουηδικές κορώνες (50,76 εκατ. ευρώ) στο αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρήσης. Έτσι στο σύνολο του έτους η πτώση ανέρχεται σε 24% και η εταιρεία εμφανίζει συνολικές πωλήσεις 1,426 δισ. σουηδικές κορώνες (140,54 εκατ. ευρώ) από 1,869 δισ. ευρώ (184,2 εκατ. ευρώ) αντίστοιχα έχοντας χάσει σχεδόν 44 εκατ. ευρώ τζίρο από τις επιπτώσεις της πανδημίας μέχρι Δεκέμβριο του 2020.

Υπενθυμίζεται ότι το lockdown του Νοεμβρίου και η πτώση 30% στο δ’ τρίμηνο ήρθαν σε μια περίοδο που η εταιρεία είχε αρχίσει να βρίσκει τον βηματισμό της, μετά τη βουτιά 52% των πωλήσεων στο τρίμηνο Μαρτίου - Μαΐου του 2020, που περιελάμβανε το πρώτο lockdown. Είναι ενδεικτικό ότι η πτώση περιορίστηκε σε 14% σε ευρώ και 16% σε σουηδικές κορώνες το καλοκαίρι, στο τρίμηνο Ιουνίου - Αυγούστου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v