Στις ταχύτατες αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στην ελληνική αγορά των logistics και στις κινήσεις που επιχειρεί η Foodlink προκειμένου να εκμεταλλευθεί το νέο περιβάλλον, αναφέρθηκε χθες η διοίκηση της εισηγμένης εταιρείας, στο πλαίσιο του 3ου Συνεδρίου εταιρειών μικρής κεφαλαιοποίησης που διοργάνωσε το Χρηματιστήριο της Αθήνας.
Σύμφωνα με χρηματιστηριακούς αναλυτές, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αχιλλέας Μάμαλης τόνισε πως τα αυτοματοποιημένα συστήματα αποθηκών αποτελούν το μέλλον της αγοράς και για τον λόγο αυτό η Foodlink έχει ήδη ξεκινήσει συνεργασία με την κινεζική εταιρεία GEEK+, που εξειδικεύεται στον συγκεκριμένο τομέα.
Η συνεργασία είναι διπλή, καθώς η Foodlink όχι μόνο κάνει χρήση των μηχανημάτων της GEEK+ αλλά παράλληλα τα προωθεί στην εγχώρια αγορά (πωλήσεις προς τρίτους).
Η κίνηση αυτή έχει ως στόχο την πολύ μεγάλη αύξηση της δυναμικότητας της εταιρείας, τη διεύρυνση του πελατολογίου της, την πολύ υψηλή ακρίβεια εκτέλεσης των εργασιών της, αλλά και την καταλληλότητα εξυπηρέτησης των μικρού ύψους παραγγελιών, όπως αυτών που αφορούν τις συναλλαγές του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εισηγμένης, η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν θα σταματήσει όταν αντιμετωπιστεί η τρέχουσα πανδημία, αλλά αντίθετα το ηλεκτρονικό εμπόριο θα κερδίσει μερίδιο σε βάρος των πωλήσεων λιανικής στα φυσικά καταστήματα.
«Μεγάλοι όμιλοι του real estate στρέφονται προς τα logistics, επειδή ακριβώς προβλέπουν τη δυναμική ανάπτυξή τους μέσα από την αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ενώ πριν λίγα χρόνια εντοπίζαμε τις προοπτικές των logistics κυρίως στον ρόλο της Ελλάδας ως διαμετακομιστικού κέντρου, σήμερα η ανάγκη υποστήριξης του ηλεκτρονικού εμπορίου έρχεται να λάβει κεντρικό ρόλο», αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.
Ενδεικτικό είναι το τι είχε υποστηρίξει η εισηγμένη εταιρεία όταν «έδινε τα χέρια» με την κινεζική εταιρεία:
«Το μέλλον έφτασε στην Ελλάδα και είναι τώρα! Όποιος επιθυμεί να περάσει στη νέα εποχή B2C (πωλήσεις προς καταναλωτές) και στην αυθημερόν παράδοση, στην FDL θα βρει πλέον τη λύση που θα οδηγήσει στην επιτυχία. Το νέο αυτό σύστημα μπορεί να εφαρμοστεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στο retail, στο φάρμακο και το καλλυντικό, στα είδη ρουχισμού, τα καταναλωτικά προϊόντα και αλλού».