Την επέκταση της υπηρεσίας BOX και στη διανομή προϊόντων super market, σε συνεργασία με γνωστές αλυσίδες του κλάδου, αναμένεται να ανακοινώσει εντός των προσεχών ημερών ο ΟΤΕ.
Η διανομή προϊόντων super market αναπτύχθηκε ταχύτατα κατά τη διάρκεια της καραντίνας, οπότε και διαπιστώθηκαν τα σημαντικά κενά, ειδικά στον συγκεκριμένο τομέα. Ήδη ανταγωνιστές του BOX, όπως η eFood που ανήκει στον γερμανικό κολοσσό της online διανομής Delivery Hero, έχουν αναπτύξει συνεργασίες με ελληνικά super market.
Εξελίξεις αναμένονται σύντομα και στο μέτωπο της συνεργασίας μεταξύ του BOX και του Skroutz Food, της υπηρεσίας online παραγγελίας φαγητού του Skroutz, καθώς προχωρούν οι συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών.
Το BOX είναι υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού και καφέ, που ξεκίνησε πριν από ένα περίπου χρόνο (τον Δεκέμβριο του 2019). Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή BOX (Android, iOS) και το www.box.gr και να δημιουργήσουν το προσωπικό τους «γευστικό» προφίλ, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους, αλλά και να προγραμματίζουν την ώρα και την τοποθεσία παράδοσης της παραγγελίας τους (scheduled ordering). Στα πλεονεκτήματα του BOX συγκαταλέγεται και η δυνατότητα των χρηστών να κερδίζουν πόντους κάθε φορά που χρησιμοποιούν την υπηρεσία για την παραγγελία τους, εξαργυρώνοντάς τους σε επόμενη παραγγελία σε εκπτώσεις, σε πακέτα ΜΒ από την COSMOTE ή και σε δωροεπιταγές από επώνυμες εταιρείες.
Σήμερα, οι χρήστες του BOX μπορούν να παραγγέλνουν φαγητό ή καφέ σε περισσότερα από 5.000 καταστήματα πανελλαδικά. Η υπηρεσία εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα, καλύπτοντας νέες περιοχές σε όλη την Ελλάδα και σε συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες εστίασης. Πρόσφατα, το BOX ξεκίνησε συνεργασία με την Edenred και πλέον μπορεί να υποστηρίξει πληρωμές από κάρτες Ticket Restaurant -για online παραγγελίες από τα 600 και πλέον συμβεβλημένα καταστήματα του δικτύου της Edenred, που είναι ταυτόχρονα και συνεργάτες του BOX.
Το BOX είναι μία από τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που επιδιώκει να επεκταθεί ο ΟΤE με βάση τον σχεδιασμό της διοίκησης, ώστε να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό και να διαφοροποιηθεί με διεύρυνση των πηγών εσόδων. Τον ίδιο σχεδιασμό εξυπηρετεί η απόφαση επέκτασης στον χώρο των ηλεκτρονικών πληρωμών (Cosmote Payments), των ασφαλιστικών υπηρεσιών μέσω Διαδικτύου (Cosmote Insurance) αλλά και του Διαδικτυακού Στοιχηματισμού. Ειδικά για τον τελευταίο, η διοίκηση του ΟTΕ αναμένεται τους επόμενους μήνες να καταθέσει αίτηση για άδεια στην Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ).
Στο ίδιο πλαίσιο, τη διεύρυνση των πηγών εσόδων, εντάσσεται και η απόφαση της διοίκησης Μιχ. Τσαμάζ για τη μεταφορά σε τρεις θυγατρικές των υπηρεσιών που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες και συγκεκριμένα των τεχνικών πεδίου, της εξυπηρέτησης πελατών και των καταστημάτων λιανικής. Η απόσχιση των τριών κλάδων και η μεταφορά σε τρεις διαφορετικές θυγατρικές του ΟTΕ βρίσκεται σε εξέλιξη, με στόχο να ολοκληρωθεί εντός των προσεχών μηνών.