Τρεις διαγωνισμοί, συνολικού ύψους άνω των 210 εκατ. ευρώ, καθυστερούν εξαιτίας της γνωστής διαμάχης μεταξύ της ΑΚΤΩΡ και της Intrakat. Πρόεδρος της Ιntrakat είναι ο πρώην επικεφαλής της Ακτωρ Δημήτρης Κούτρας, ο οποίος, αφού αποχώρησε από τον όμιλο Ελλάκτωρ, έχει αναλάβει να διευρύνει την παρουσία της στα δημόσια έργα. Και οι τρεις διαγωνισμοί προωθούνται από την Εγνατία Οδό, ενώ προσωρινός μειοδότης έχει αναδειχθεί και στους τρεις η Ακτωρ.
Η Ιntrakat έχει καταθέσει σχετικές προσφυγές και μάλιστα προ ημερών η Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) έκανε δεκτή τη μία από αυτές, που αφορούσε τον διαγωνισμό για την οδική σύνδεση του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ και της Εγνατίας Οδού με τον έκτο προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 74,1 εκατ. ευρώ. Στον διαγωνισμό είχε μειοδοτήσει, με έκπτωση 56,6%, η ΑΚΤΩΡ, με δεύτερη την Ιntrakat (έκπτωση 50,73%).
Πρόκειται για τα έργα ολοκλήρωσης της οδικής σύνδεσης του ΠΑΘΕ και της Εγνατίας Οδού με τον έκτο προβλήτα, σε μήκος 3,5 χιλιομέτρων περίπου, από τα οποία το 1,4 χιλιόμετρο είναι ήδη σε κυκλοφορία.
Οι υπόλοιποι δύο διαγωνισμοί αφορούν την ελαφρά συντήρηση της Εγνατίας Οδού και των κάθετων αξόνων για τα επόμενα δύο χρόνια, με συνολικό προϋπολογισμό 140 εκατ. ευρώ. Η ΑΚΤΩΡ, που είναι ήδη εγκατεστημένη εργολάβος για την ελαφρά συντήρηση, μειοδότησε τόσο στον διαγωνισμό για τον δυτικό τομέα (έκπτωση 65,67%) όσο και για τον ανατολικό τομέα (έκπτωση 65,7%). Και στους δύο διαγωνισμούς η Ιntrakat είχε καταθέσει τη δεύτερη υψηλότερη έκπτωση και συγκεκριμένα 44,02% για τον ανατολικό τομέα και 48,02% για τον δυτικό.
Ο διαγωνισμός για τον ανατολικό τομέα αφορά στο τμήμα από το Κλειδί Ημαθίας μέχρι τους Κήπους Έβρου και τρεις κάθετους άξονες (Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι, Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας και Κομοτηνή-Σύνορα με Βουλγαρία). Ο δεύτερος αφορά στο τμήμα από την Ηγουμενίτσα μέχρι το Κλειδί Ημαθίας και τον κάθετο άξονα Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή.