Ηλεκτρονικό εισιτήριο στα δρομολόγια εσωτερικού καθιερώνει η Attica Group

Στόχος της νέας εφαρμογής είναι να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να διευκολύνει τον επιβάτη στις συναλλαγές του και να απλοποιήσει τη διαδικασία επιβίβασης στις μετακινήσεις του με πλοίο.

Ηλεκτρονικό εισιτήριο στα δρομολόγια εσωτερικού καθιερώνει η Attica Group

Η Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου/κάρτας επιβίβασης (e-ticket/boarding pass) στα δρομολόγια των γραμμών εσωτερικού, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη νέα «ψηφιακή» εποχή της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Στόχος της νέας εφαρμογής είναι να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να διευκολύνει τον επιβάτη στις συναλλαγές του και να απλοποιήσει τη διαδικασία επιβίβασης στις μετακινήσεις του με πλοίο.

Επισκέπτες από όλο τον κόσμο αλλά και κάτοικοι των νησιών που χρησιμοποιούν πολύ συχνά την ακτοπλοΐα, μπορούν πλέον με μεγαλύτερη άνεση μέσω των mobile εφαρμογών να πραγματοποιούν την κράτησή τους, να εκδίδουν και να αποθηκεύουν τα εισιτήρια ή/και τις κάρτες επιβίβασής τους.

Η διαδικασία είναι πολύ φιλική και καθόλου χρονοβόρα προς τον χρήστη, καθώς καλείται να χρησιμοποιήσει δύο μοναδικούς κωδικούς που έχει παραλάβει μαζί με το αποδεικτικό της κράτησής του. Το WEB Check-in και η αποστολή των e-tickets είναι διαθέσιμα 48 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου και διενεργείται αποκλειστικά στην ιστοσελίδα της BLUE STAR FERRIES www.bluestarferries.com και HELLENIC SEAWAYS www.hsw.gr.

Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια μπορούν να αποθηκευτούν σε οποιαδήποτε έξυπνη προσωπική συσκευή (smartphone, tablet κ.λπ.), στις εφαρμογές Wallet & Passbook για λειτουργικά συστήματα IOS και Android αντίστοιχα, ενώ είναι δυνατή και η εκτύπωση σε χαρτί Α4. Η επιβίβαση στο πλοίο γίνεται με την απλή επίδειξη του εκτυπωμένου ή ηλεκτρονικού εισιτηρίου/boarding pass συνοδεύοντάς τα με τα απαραίτητα παραστατικά για την ονομαστική τους ταυτοποίηση (ταυτότητα, διαβατήριο, άδεια οδήγησης).
Η υλοποίηση της εφαρμογής έγινε από την εταιρεία CRS LIKNOSS.

Ο Όμιλος Attica, εφαρμόζοντας σύγχρονες ψηφιακές διαδικασίες, στοχεύει διαρκώς στην καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών του και τη βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.

H Αttica Grοup δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 32 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v