Ενα ελληνικό premium brand δερμάτινων ειδών και αξεσουάρ -που ήδη εξάγει το 20% του ετήσιου τζίρου του ακόμη και στις ΗΠΑ- δημιούργησε η εταιρεία Callista Crafts.
Η προσπάθεια ξεκίνησε από το δίδυμο των ιδρυτριών της, κ.κ. Ελένη Kωνσταντινίδου και Σήλια Σιγαλού, υπό τη μορφή… οικοτεχνίας μέσα στη βαθιά κρίση της εγχώριας οικονομίας το 2013, με σκοπό τη δημιουργία χειροποίητων δερμάτινων τσαντών υψηλής ποιότητας.
Σήμερα η εταιρεία (η οποία καθώς μεγαλώνει, από ΟΕ αναμένεται σύντομα να αποκτήσει νομική μορφή ΑΕ) πραγματοποιεί κύκλο εργασιών 1,79 εκατ. ευρώ και αναπτύσσεται με ετήσιο ρυθμό πάνω από 16%. Με διψήφιο ρυθμό αναπτύσσονται και οι πωλήσεις του e-shop της φίρμας, των οποίων το μερίδιο στις συνολικές πωλήσεις ανέρχεται σε 21,73% στο α' εξάμηνο του 2020, βαίνοντας αυξανόμενο (από 12,17% στο β' εξάμηνο του 2019 και 7,31% στο α' εξάμηνο πέρυσι).
Τα προϊόντα Callista Crafts -πέραν της ομώνυμης μπουτίκ στην οδό Βουκουρεστίου- βρίσκονται στα Αttica Πολυκαταστήματα στην Αθήνα, στα Angel's στη Γλυφάδα αλλά και στην Πάρο, στο Grand Resort Lagonisi, στα Hydora σε Σπέτσες και Σύρο, στα Kessaris σε Αθήνα και Μύκονο.
Στο εξωτερικό βρίσκονται σε 8 χώρες, με 41 σημεία πώλησης, κυρίως shop in shop σε μεγάλα πολυκαταστήματα όπως τα Bloomingdale's στις ΗΠΑ ή τα Bongenie Grieder στην Ελβετία, αλλά και σε μπουτίκ πολυτελών ξενοδοχείων όπως τα Αman Resorts.
Στόχος στον νέο κύκλο ανάπτυξης της εταιρείας -ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων ελληνικών fashion brands όπως η Ancient Greek Sandals ή η Zeus&Dion- είναι η περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό, απ' όπου αντλεί σήμερα το 1/5 του τζίρου της. Η εταιρεία μετέφερε πρόσφατα τη δραστηριότητα του εργαστηρίου της σε νέες μεγαλύτερες εγκαταστάσεις, προκειμένου να υποστηρίξει την αύξηση της ζήτησης, επενδύοντας κατά βάση ίδια κεφάλαια, όπως άλλωστε συνέβαινε από το 2013 που ιδρύθηκε η εταιρεία.
Επίσης, στην προϊοντική πρόταση της εταιρείας έχει ήδη προστεθεί ο τομέας των υποδημάτων ενώ αναμένεται η συλλογή να εμπλουτιστεί και με είδη ρουχισμού.