Αυξημένα έσοδα και λειτουργικά κέρδη για Κωτσόβολο

Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας έκλεισε στα €538 εκ. στη χρήση 2019-20, σημειώνοντας αύξηση 3.5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Αυξημένα έσοδα και λειτουργικά κέρδη για Κωτσόβολο

Η Κωτσόβολος παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος 2019–2020, στις 15 Ιουλίου 2020, μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Η χρονιά 2019-2020 συμπληρώνει μία τετραετία σημαντικής αύξησης πωλήσεων ύψους 46% στο σύνολο. Συγκεκριμένα, για το οικονομικό έτος 2019-2020, ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα €538 εκ., σημειώνοντας αύξηση 3.5% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος 2018-2019, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα €26.2 εκ., από €25,2 που ανήλθαν το προηγούμενο έτος. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα €21.3 εκ., από €20,1 το 2018-2019. Οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα €11.4 εκ., από €10.7 το προηγούμενο έτος.

Οπως αναφέρει η εταιρία σε σχετική ανακοίνωση, με συνεχείς επενδύσεις στο εκτενές δίκτυο των 95 φυσικών καταστημάτων, αλλά και στο kotsovolos.gr, η Κωτσόβολος πετυχαίνει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε όλα τα σημεία επαφής της με τους πελάτες της.

Καινοτόμες εφαρμογές και αναβαθμισμένα εργαλεία εξυπηρέτησης βοηθούν τους συμβούλους πωλήσεων να βελτιστοποιήσουν την αγοραστική εμπειρία. Η εταιρεία τη χρονιά που πέρασε λάνσαρε το Pay Express, που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή τους γρήγορα, σε οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος, χωρίς να περάσουν από κάποιο ταμείο, παρά μόνο μέσω του κινητού που φέρει πάνω του ο σύμβουλος πωλήσεων.

Η πρωτοπόρα εφαρμογή Pay Εxpress, σε συνδυασμό με τα Ταμεία Express σε θέσεις πωλητών, μια ακόμη πρωτοπορία της Κωτσόβολος, δημιουργήθηκαν για να αναβαθμίσουν την εμπειρία αγοράς, αποτελώντας ένα σημαντικό σύμμαχο και στην προστασία της δημόσιας υγείας την περίοδο αυτή. Με σημαντικές τεχνολογικές επενδύσεις στην εφοδιαστική της αλυσίδα και με μία νέα υπερσύγχρονη αποθήκη 17.000 τμ., η Κωτσόβολος αυξάνει σημαντικά όχι μόνο τις επιχειρησιακές της δυνατότητες και την παραγωγικότητά της, αλλά πετυχαίνει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης για τους πελάτες της.

Σε μία χρονιά με πρωτοφανείς συνθήκες παγκοσμίως, η ομάδα των 2.600 εργαζομένων της Κωτσόβολος, εργάζεται επίμονα και με υψηλό αίσθημα ευθύνης για τους πελάτες της. Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στους εργαζομένους της με πάνω από 53.000 ώρες εκπαίδευσης τον προηγούμενο χρόνο, καταλήγει η ανακοίνωση.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v