Την ψηφιακή οδό προσέγγισης των καταναλωτών προκρίνει και το fine dining στη μετά κορωνοϊό εποχή, με μεγάλες επιχειρήσεις που διαθέτουν ισχυρό brand να επεξεργάζονται την είσοδό τους στο delivery. Στο πλαίσιο αυτό, ακολουθώντας μια διεθνή τάση που αναπτυσσόταν αλλά επιταχύνθηκε μετά την πανδημία, τα εστιατόρια του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία και King George σχεδιάζουν την είσοδό τους στο delivery.
Σύμφωνα με τον γενικό Διευθυντή των συγκεκριμένων ξενοδοχείων κ. Τιμ Ανανιάδη, στο περιθώριο διαδικτυακής συζήτησης για τον κλάδο HORECA από τον Σεπτέμβριο αναμένεται να ξεκινήσει κάποιο πρόγραμμα προς αυτή την κατεύθυνση, τονίζοντας πως, αν και δεν πρόκειται να εκτοξεύσει τον τζίρο, είναι μια δραστηριότητα που θα κρατήσει τα εστιατόρια στην αγορά.
Αντίστοιχες κινήσεις σχεδιάζει και το catering Δειπνοσοφιστήριο, επιχειρώντας να υποκαταστήσει μέρος του χαμένου τζίρου της περιόδου. Κατά την εκτίμηση του επικεφαλής, η εταιρεία θα μπορούσε να εξασφαλίσει το 20% του τζίρου της από το delivery.
Επίσης ο γενικός διευθυντής της TGI Fridays στην Ελλάδα N. Nέγκας έκανε λόγο για επέκταση στην κατ’ οίκον διανομή, ο οποίος σήμερα αγγίζει το 10% του τζίρου της αλυσίδας, αλλά εκτίμησε ότι τα περιθώρια του delivery είναι συγκεκριμένα, μια και τα εστιατόρια προσφέρουν εμπειρία.