Η Attica Group, μητρική εταιρεία των Superfast Ferries, Blue Star Ferries και Hellenic Seaways, ανακοίνωσε την βράβευσή της με 7 βραβεία Tourism Awards 2020 που διοργανώθηκαν από τη Boussias Communications.
Στην επίσημη ανακοίνωση νικητών, η οποία, ένεκα της πανδημίας του Covid-19 πραγματοποιήθηκε μέσω ανάρτησης στο Tourism Awards Winners Microsite την Τετάρτη 3 Ιουνίου, η Attica Group βραβεύτηκε ως ακολούθως:
- Platinum βραβείο στην κατηγορία «Innovation» για το «E-Ticket/Boarding Pass»
- Gold βραβείο στην κατηγορία «Travel » για το «On Board Infotainment Platform @sea»
- Gold βραβείο στην κατηγορία «Strategy» για το Πρόγραμμα «Πρώτες Βοήθειες» της Blue Star Ferries
- Gold βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism» για την Online στρατηγική της Blue Star Ferries
- Silver βραβείο στην κατηγορία «Travel» για το Πρόγραμμα Επιβράβευσης “Seasmiles”
- Bronze βραβείο στην κατηγορία «Strategy» για τη συνεργασία με τις Μ.Κ.Ο. “HopeGenesis”, “Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Κρίσεων” & “Μετάδραση”
- Bronze βραβείο στην κατηγορία «Strategy» για το Πρόγραμμα “Hotel & Ferry” σε Σάμο, Λέρο, Χίο, Κω και Μυτιλήνη
Το Platinum βραβείο στην κατηγορία «Innovation/Καινοτόμο Μοντέλο Λειτουργίας ή Παροχής Υπηρεσίας» αφορά στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου/κάρτα επιβίβασης (e-ticket-boarding pass).
Το Gold βραβείο στην κατηγορία «Travel/Technology Enhanced Experience» αφορά στην on-Board πλατφόρμα infotainment @sea της Attica Group. Η πλατφόρμα @sea αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα καινοτομίας στον χώρο της ακτοπλοΐας σε ότι αφορά στην ενίσχυση της εμπειρίας του επιβάτη.
Το Gold βραβείο στην κατηγορία «Strategy/Προσφορά στην Τοπική Κοινωνία/Προσβάσιμος Τουρισμός» αφορά στο Πρόγραμμα «Πρώτες Βοήθειες». Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2014 σε συνεργασία με την Ε.Δ.Ο.Κ., έχει υλοποιηθεί στα νησιά Τήλο, Αμοργό, Σαντορίνη, Πάρο, Νάξο και το 2019 στην Λέρο και την Σύμη και το έχουν παρακολουθήσει πάνω από 800 άτομα.
Το Gold βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism/Online Strategy» αφορά την διαδικτυακή στρατηγική επικοινωνία της Blue Star Ferries η οποία προωθεί εμμέσως και ευθέως τον Ελληνικό τουρισμό, ενώ συμβάλει τόσο στην ενίσχυση του της αναγνωσιμότητας της μάρκας που έγινε κυρίως μέσω Above The Line (ATL) οχημάτων, όσο και στην επίτευξη κίνησης στην ιστοσελίδα της εταιρείας, το οποίο απέφερε εντυπωσιακή αύξηση των online πωλήσεων σε σχέση με το 2018.
Το Silver βραβείο στην κατηγορία «Travel/Πρόγραμμα Επιβράβευσης/Loyalty Programs» αφορά στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης πελατών της Attica Group “seasmiles” το οποίο παρέχει την απόλυτη εμπειρία εξυπηρέτησης με την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας χτίζοντας πάνω στην πιστότητα του πελάτη.
Το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Strategy/Στρατηγική Επένδυση/Συνεργασία/Ανάπτυξη» αφορά στη συνεργασία της Attica Group με 3 σπουδαίες Μ.Κ.Ο., την «Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Κρίσεων», τη «ΜΕΤΑΔΡΑΣΗ» και την “HopeGenesis” με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του κοινωνικού συνόλου.
Το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Strategy/Τουριστική Ανάπτυξη/Συνεισφορά στην Τοπική ή Εθνική Οικονομία/Major Tourism Event» αφορά στην υλοποίηση του Προγράμματος «Hotel & Ferry» το οποίο δημιουργήθηκε το 2016 με σκοπό την αναστροφή του αρνητικού κλίματος εξαιτίας της προσφυγικής κρίσης στα νησιά Λέσβο, Χίο, Λέρο, Σάμο & Κω. Η Attica Group σε συνεργασία με τις δημοτικές αρχές και τις τοπικές ενώσεις ξενοδόχων των συγκεκριμένων νησιών παρέχει έκπτωση 30% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των επιβατών που τα επιλέγουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.