Πώς κινήθηκε στο lockdown το Πλαίσιο

Οι αυξημένες πωλήσεις της αλυσίδας στην επαναλειτουργία της αγοράς και η εκτίναξη ζήτησης και τζίρου που διακινήθηκε μέσω του e-shop το προηγούμενο διάστημα. Συντηρητικές επενδύσεις το 2020, και περαιτέρω ενίσχυση ρευστότητας.

Πώς κινήθηκε στο lockdown το Πλαίσιο

Αυξημένες πωλήσεις, που ξεπερνούν το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, καταγράφει η αλυσίδα Πλαίσιο στο διάστημα επαναλειτουργίας του φυσικού της δικτύου, σύμφωνα με τα όσα ανάφερε η διοίκηση της κατά τη διάρκεια διαδικτυακής ενημέρωσης για τα αποτελέσματα χρήσης του 2019.

Η παραπάνω επίδοση ωστόσο δεν μπορεί να αντισταθμίσει την απώλεια τζίρου που υπέστη ο όμιλος κατά τη διάρκεια του lockdown (18 Μαρτίου- 3 Μαίου), η οποία ανήλθε σε 20%. Παρόλα αυτά, η διοίκηση της εταιρείας δοκίμασε τα αντανακλαστικά της κατά τη συγκυρία, εμφανίζοντας την ευελιξία εκείνη, που τις επέτρεψε να «διασώσει» το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου της μέσω των ηλεκτρονικών πωλήσεων και του call center της.

Κατά το lockdown το ηλεκτρονικό κατάστημα Plaisio υποδέχθηκε 7.760.00 επισκέψεις ενώ δέχθηκε 1 εκατομμύριο κλήσεις στο call center. Εξυπηρέτησε συνολικά 330.000 παραγγελίες, αξιοποιώντας και τον ιδιόκτητο στόλο φορτηγών της, με αποτέλεσμα να διατηρήσει στο μίνιμουμ τους χρόνους παράδοσης, ανάφερε η διοίκηση της.

Σε ότι αφορά τα μέτρα μείωσης του λειτουργικού κόστους, εκτός από την αξιοποίηση του οριζόντιου μέτρου έκπτωσης ενοικίου και τη χρήση της δυνατότητας μετάθεσης πληρωμής των φορολογικών υποχρεώσεων της, η εταιρία έθεσε σε αναστολή το 46% των εργαζομένων της, αξιοποιώντας στελέχη σε άλλες θέσεις της δομής της.

Κατά τον διευθύνοντα σύμβουλο της Πλαίσιο, Κώστα Γεράρδο, σήμερα έχει επανέλθει το σύνολο των εργαζομένων, ωστόσο το 40% όσων απασχολούνται σε διοικητικές θέσεις εργάζονται εξ αποστάσεως, λόγω των μέτρων αποστασιοποίησης.

Παρά τον περιορισμό των επιπτώσεων από την υγειονομική κρίση, η εταιρία διατηρεί επιφυλάξεις για την εξέλιξη του 2020, δεδομένης της αβεβαιότητας, και για αυτό συγκρατεί σχέδια δημιουργίας νέων καταστημάτων. Η διοίκηση της εταιρείας εκτίμησε πως παρά τη σημαντική μετατόπιση καταναλωτών στο ψηφιακό κανάλι, η τοποθέτηση της στην αγορά της επιτρέπει περαιτέρω επέκταση φυσικού δικτύου (σήμερα διαθέτει 25), προκειμένου να υποστηρίξει περαιτέρω τη δραστηριότητα των λευκών ηλεκτρικών συσκευών (στην οποία εισήλθε πέρυσι το καλοκαίρι). Σημειώνεται ότι για το σύνολο του 2019, οι πωλήσεις του τομέα ηλεκτρικών προσέφεραν 10 εκατ. ευρώ επί συνόλου, 317,15 εκατ. ευρώ πωλήσεων.

Πέρα των παραπάνω η αλυσίδα η οποία διαθέτει υψηλά ταμειακά διαθέσιμα (39,2 εκατ. ευρώ) στο τέλος του 2019, προχωρά σε επιπλέον θωράκιση της ρευστότητας της, αφενός μειώνοντας το ποσό διανομής μερίσματος (0,02 ευρώ) για το 2019, και αφετέρου σκοπεύοντας να αξιοποιήσει τη δυνατότητα άντλησης δανειακών κεφαλαίων ύψους 15 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v