ΔΕΗ: Ομαλοποιείται η κατάσταση στο κατάστημα της Αριστείδου

Περίπου 100 άτομα αποχώρησαν από το κατάστημα της ΔΕΗ στην Αριστείδου με την προτροπή των υπαλλήλων της εταιρίας και της Αστυνομίας. Θα κληθούν τηλεφωνικά από το 11770 για την πληρωμή των λογαριασμών τους. Συστάσεις της ΔΕΗ να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές και τηλεφωνικές υπηρεσίες.

ΔΕΗ: Ομαλοποιείται η κατάσταση στο κατάστημα της Αριστείδου

 

 

Ομαλοποιείται η κατάσταση έξω από το κατάστημα της ΔΕΗ στην Αριστείδου, με περισσότερα από 100 άτομα να αποχωρούν από την τεράστια ουρά.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με ενημέρωση της δημόσιας εταιρίας, οι υπάλληλοι του καταστήματος κράτησαν τα στοιχεία των καταναλωτών ώστε να κληθούν από το «11770» και να πληρώσουν μέσω της τηλεφωνικής υπηρεσίας. Η ΔΕΗ θα τηλεφωνεί στους συγκεκριμένους πελάτες της προκειμένου να διευθετούν τις υποχρεώσεις τους από απόσταση.

Νωρίτερα το πρωί επικράτησε συνωστισμός έξω από το κατάστημα της ΔΕΗ με περίπου 500 άτομα να προσπαθούν να εισέλθουν για να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους. Χρειάστηκε να παρέμβουν η Αστυνομία και υπάλληλοι της εταιρίας προκειμένου να σχηματίσουν ουρά και με την τήρηση των κατάλληλων αποστάσεων ασφαλείας.

Ουρές σχηματίζονται και σε άλλα καταστήματα της εταιρίας, τα οποία σήμερα μετά το δίμηνο lockdown επαναλειτουργούν για συγκεκριμένες υπηρεσίες: Πληρωμές, σύναψη νέων συμβολαίων και αλλαγή στοιχείων συμβολαίων.

Η ΔΕΗ προτρέπει τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν της ηλεκτρονικές και τηλεφωνικές της υπηρεσίες και να αποφεύγουν τις επισκέψεις στα καταστήματα.

Μέσα από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr όλοι οι πελάτες μπορούν:

· Να πληρώσουν ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, χωρίς καμία επιπλέον τραπεζική προμήθεια

· Να εγγραφούν στον ηλεκτρονικό λογαριασμό e-bill κάνοντας χρήση και της έκπτωσης των €5/λογαριασμό, που ισχύει έως τα τέλη Ιουνίου

· Να συνάψουν νέα συμβόλαια ή να κάνουν αλλαγή των στοιχείων του συμβολαίου τους μέσω της νέας υπηρεσίας e-contract της ΔΕΗ.

Στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 έχουν προστεθεί 4 νέες υπηρεσίες:

· Το ωράριο έχει διευρυνθεί κατά 2 ώρες (07:00-21:00)

· Δίνεται η δυνατότητα για πληρωμές από το τηλέφωνο καθημερινά 09:00-17:00 με τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αναγράφεται στον λογαριασμό και τον αριθμό της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, χωρίς πρόσθετους κωδικούς

· Επιλογή Υπηρεσίας Επιστροφής Κλήσης για όσους είναι σε αναμονή πάνω από 3’

· Διακανονισμοί και για ποσά άνω των €5.000, που μέχρι πρότινος πραγματοποιούνταν στα καταστήματα. Οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να επικοινωνήσουν για οποιαδήποτε πληροφορία ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας www.dei.gr ή τηλεφωνικά στο 11770.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v