Η Εθνική Τράπεζα στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού της ανακοίνωσε μια νέα, καινοτόμο ψηφιακή υπηρεσία, που πρώτη αυτή εισήγαγε στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Αρωγός και δημιουργός αυτής της υπηρεσίας είναι η INFORM, η οποία πιστή στις αρχές της, για την παροχή τεχνολογικά εξελιγμένων υπηρεσιών, πρωτοπορεί στον ψηφιακό μετασχηματισμό με την παροχή λύσεων υψηλής εξειδίκευσης και στην ψηφιακή τραπεζική.
Η εφαρμογή digital onboarding είναι διαθέσιμη και για τους Έλληνες πολίτες που ζουν σε χώρες του εξωτερικού και παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας νέου τραπεζικού λογαριασμού από το κινητό τηλέφωνο, χωρίς την ανάγκη επίσκεψης στο κατάστημα. Πιο συγκεκριμένα μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking, ο κάθε πολίτης έχει την δυνατότητα να ανοίξει λογαριασμό ταμιευτηρίου, να εκδώσει χρεωστική κάρτα ΕΤΕ (Debit VISA ή Debit MasterCard) και να αποκτήσει κωδικούς πρόσβασης στο i-bank Internet & Mobile Banking.
Η διαδικασία διενεργείται εξολοκλήρου μέσω smartphone, και η επιβεβαίωση της ταυτότητας του χρήστη γίνεται μέσω αντιπροσώπου με βίντεοκλήση σε live χρόνο, παρέχοντας επίσης ψηφιακή qualified υπογραφή των συμβάσεων. Η υπηρεσία απευθύνεται σε Έλληνες κατοίκους, άνω των 18 ετών, οι οποίοι διαθέτουν Ελληνικό Α.Δ.Τ. ή διαβατήριο σε ισχύ και είναι φορολογικά υπόχρεοι στην Ελλάδα.
Αυτή η νέα υπηρεσία έχει ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον 30.000 πελατών της Εθνικής Τράπεζας.
Ο Γιώργος Μαρίνος, Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ΕΤΕ δήλωσε ότι «Η Εθνική Τράπεζα, με τη βοήθεια της INFORM εγκαινίασε πρώτη στην Ελλάδα, ένα από τα πιο καινοτόμα προϊόντα ψηφιακού μετασχηματισμού στον τραπεζικό χώρο, την υπηρεσία Digital Customer Onboarding. Οποιοσδήποτε πλέον, έχει την δυνατότητα να ανοίξει τραπεζικό λογαριασμό και να εκδώσει τραπεζική κάρτα, από την άνεση του σπιτιού του, χρησιμοποιώντας απλά το κινητό του τηλέφωνο και την εφαρμογή i-Bank Mobile banking της Εθνικής Τράπεζας. Η υπηρεσία βασίζεται σε σύγχρονες τεχνολογίες video identification και ψηφιακών πιστοποιητικών, και υποστηρίζεται από πεπειραμένους πιστοποιημένους agents. Για την υλοποίηση και την υποστήριξη της εμπιστευτήκαμε την εταιρεία INFORM, την τεχνογνωσία της, το προσωπικό της και την εμπειρία της σε αντίστοιχα έργα στο εξωτερικό.
Ήταν μια άριστη συνεργασία που σε μικρό χρονικό διάστημα παρέδωσε ένα σύνθετο καινοτόμο προϊόν και μας επέτρεψε στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε σήμερα να παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες μας με ασφάλεια.»
Ο Κώστας Λυμπερόπουλος, Εμπορικός Διευθυντής της INFORM, δήλωσε: «Ένας βασικός πυλώνας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό ενός τραπεζικού ιδρύματος είναι το Digital On Boarding. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος μας εμπιστεύτηκε να προσφέρουμε αυτήν την καινοτόμο και απαιτητική λύση. Συνεργαζόμενοι στενά με την ομάδα της τράπεζας, καταφέραμε να ολοκληρώσουμε το έργο νωρίτερα από το αρχικό πλάνο, να ξεπεράσουμε τα τεχνικά, νομικά και κανονιστικά εμπόδια, κάνοντας έτσι την Εθνική Τράπεζα να είναι η πρώτη τράπεζα στην Ελλάδα, που παρέχει μία ολοκληρωμένη λύση Digital On Boarding με Digital Qualified Πιστοποιητικό."