Online απόβαση της H&M στην ελληνική αγορά

Το λανσάρισμα online καταστημάτων για τις άλλες φίρμες του χαρτοφυλακίου που δεν διαθέτουν φυσική παρουσία στην Ελλάδα προγραμματίζει μέσα στο 2020 ο όμιλος. Αύξηση πωλήσεων 5% το 2019 στην εγχώρια αγορά.

Online απόβαση της H&M στην ελληνική αγορά

Τη λειτουργία online καταστημάτων για τις φίρμες COS, Monki, Weekday, & Other Stories και ARKET στην Ελλάδα, οι οποίες περιέχονται στο χαρτοφυλάκιό του, προγραμματίζει εντός του 2020 ο σουηδικός πολυεθνικός όμιλος ένδυσης H&M.

Σύμφωνα με την αναλυτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων χρήσης για το 2019, όπου περιγράφονται επίσης οι στρατηγικές ανάπτυξης στις κατά τόπους αγορές, ο όμιλος ανακοίνωσε την πρόθεση περαιτέρω ανάπτυξης της παρουσίας του, μέσω του διαδικτυακού ωστόσο καναλιού. Υπενθυμίζεται πως η HM εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα το 2007 και έως σήμερα έχει αναπτύξει ένα δίκτυο 35 σημείων της ομώνυμης αλυσίδας ένδυσης, χωρίς ωστόσο να έχει προχωρήσει σε επενδύσεις υποστήριξης των υπόλοιπων φιρμών του ομίλου.

Σε ό,τι αφορά την επίδοσή της στην ελληνική αγορά το 2019 (1η Δεκεμβρίου 2018-30 Νοεμβρίου 2019), η αλυσίδα παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 5% στα 176 εκατ. ευρώ από 161,5 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση. Σημειώνεται πως η επίδοσή της σε επίπεδο καθαρών πωλήσεων εκπεφρασμένων σε σουηδικές κορώνες ήταν 9%.

Θετική ήταν και η επίδοση της αλυσίδας στην αγοράς της Κύπρου -όπου λειτουργεί ένα κατάστημα στη Λευκωσία αλλά και online κατάστημα της φίρμας- καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7% (10% σε σουηδικές κορώνες) αφού ανήλθαν στα 8,2 εκατ. ευρώ από 7,4 εκατ. ευρώ το 2018.

Τέλος, στη Βουλγαρία, αγορά η οποία όπως και η Κύπρος ελέγχεται από την ελληνική θυγατρική του ομίλου, οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 2% (6% σε σουηδικές κορώνες) και ανήλθαν στα 63,2 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η H&Μ στη Βουλγαρία διατηρεί δίκτυο 21 καταστημάτων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v