Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Επ. Αττικής: 44,6% αύξηση κερδών στο 9μηνο

Σημαντική αύξηση των ενοποιημένων κερδών κατά 44,6% παρουσίασε η Επιχειρήσεις Αττικής για το εννεάμηνο του 2002. Την ίδια περίοδο τα έσοδα του ομίλου ενισχύθηκαν κατά 25,7% και τα EBITDA κατά 37,4%.

Επ. Αττικής: 44,6% αύξηση κερδών στο 9μηνο
Ανοδικά κινήθηκε το εννεάμηνο του 2002 για τις Επιχειρήσεις Αττικής. Ειδικότερα, οι πωλήσεις του ομίλου στο εξεταζόμενο διάστημα ενισχύθηκαν κατά 25,7% καθώς έφτασαν στα 246,7 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρίας από το σύνολο των εσόδων τα 151 εκατ. ευρώ προήλθαν από την δραστηριότητα των πλοίων Superfast, ενώ το υπόλοιπο (95,7 εκατ. ευρώ) προήλθε από την δραστηριότητα των Blue Star Ferries (Γραμμές Στρίντζη).

Τα ενοποιημένα κέρδη προ τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σημείωσαν αύξηση 37,4% και ανήλθαν στα 52,3 εκατ. ευρώ σε σχέση με 38,1 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος.

Τα ενοποιημένα αποτελέσματα του ομίλου προ φόρων κινήθηκαν ανοδικά κατά 44,6% και διαμορφώθηκαν στα 15,3 εκατ. ευρώ, έναντι 10,6 εκατ. ευρώ του εννεαμήνου του 2001, συμπεριλαμβανομένων και των κερδών που προέρχονται κατ’ αντιστοιχία από το ποσοστό συμμετοχής των Επιχειρήσεων Αττικής στον όμιλο εταιριών Γραμμές Στρίντζη.

Επιπλέον, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση των Επιχειρήσεων Αττικής τα αποτελέσματα του ομίλου περιλαμβάνουν καθαρές χρηματοοικονομικές δαπάνες 26,9 εκατ. ευρώ έναντι 22 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2001 και αποσβέσεις ύψους 27 εκατ. ευρώ έναντι 17 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2001, καθώς και καθαρά ανόργανα έσοδα 18,6 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια του εννεαμήνου ο όμιλος παρέλαβε τρία νέα Superfast (Superfast IX, Superfast X, και Superfast XI) και δύο νέα Blue Star (Blue Star Paros και Blue Star Naxos) ενώ προέβη στην πώληση των Superfast III και Superfast IV.

Σε ό,τι αφορά τις γραμμές της Αδριατικής, σημειώνεται ότι τα πλοία Superfast διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες και φορτηγά αυτοκίνητα με μερίδιο αγοράς 26,5% και 26,8% αντίστοιχα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών και φορτηγών αυτοκινήτων της Ιταλίας.

Στη γραμμή Γερμανίας-Φινλανδίας, τα Superfast VII και Superfast VIII μετέφεραν από την αρχή του έτους πάνω από 135.000 επιβάτες, 30.000 φορτηγά και 50.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα. Στη γραμμή αυτή, η Superfast Ferries επέτυχε να κατακτήσει πολύ σημαντικό μερίδιο αγοράς κυρίως στη μεταφορά φορτίων.

Αναφορικά με τη γραμμή Σκωτίας-Βελγίου, που ξεκίνησε στις 17 Μαΐου 2002 και αποτελεί την μόνη απευθείας θαλάσσια σύνδεση της Σκωτίας με την Ηπειρωτική Ευρώπη, σημειώνεται ότι τα Superfast IX και Superfast X μετέφεραν στο διάστημα μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου, 2002, πάνω από 75.000 επιβάτες ενώ αυξάνουν δυναμικά την παρουσία τους στην κίνηση φορτηγών αυτοκινήτων.

Σημειώνεται ότι με την παραλαβή και του Superfast XII στις αρχές Οκτωβρίου 2002, ολοκληρώθηκε το ναυπηγικό πρόγραμμα των Επιχειρήσεων Αττικής το οποίο το 1993 με την παραγγελία των Superfast I και Superfast II.

Ταυτόχρονα αναφέρεται ότι εντός του 2002, η Γραμμές Στρίντζη κατάφερε να σημειώσει εντυπωσιακή πρόοδο στα οικονομικά της αποτελέσματα ως συνέπεια του εκσυγχρονισμού του στόλου της και την ανάπτυξη νέων γραμμών στην ακτοπλοΐα.

Τέλος, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση σημειώνεται ότι η συνολική προσπάθεια των εταιριών του ομίλου για βελτίωση της οικονομικής επιδόσεως θα συνεχισθεί με επίκεντρο τη δημιουργία και αξιοποίηση καλύτερης και ορθολογιστικότερης εκμετάλλευσης του μοντέρνου στόλου που διαθέτει.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v