Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σαράντης: Αύξηση μεγεθών στο εννεάμηνο

Αύξηση των ενοποιημένων πωλήσεων κατά 17% και των ενοποιημένων προ φόρων κερδών κατά 14% εμφάνισε η Σαράντης στο 9μηνο του 2002, ενώ για το 2002 οι πωλήσεις του ομίλου αναμένεται να ενισχυθούν κατά 18% και τα καθαρά κέρδη κατά 5-10%.

Σαράντης: Αύξηση μεγεθών στο εννεάμηνο
Αύξηση των ενοποιημένων πωλήσεων, αλλά και των καθαρών προ φόρων κερδών εμφάνισε ο όμιλος Σαράντη για το εννεάμηνο του 2002.

Αναλυτικότερα, οι ενοποιημένες πωλήσεις της Σαράντης ενισχύθηκαν στο εξεταζόμενο διάστημα κατά 17% καθώς διαμορφώθηκαν στα 153,9 εκατ. ευρώ.

Την ίδια περίοδο τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων κινήθηκαν ανοδικά κατά 14% και ανήλθαν στα 10,1 εκατ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), έφτασαν στα 23,1 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 18% συγκριτικά με το εννεάμηνο του 2001.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Σαράντης, στα αποτελέσματα του εννεαμήνου συμπεριλαμβάνονται οι ζημίες της εταιρίας Pack Plast Poland οι οποίες έφτασαν στις περίπου 800 χιλ. ευρώ. Το αντίστοιχο ποσό στα ενοποιημένα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2002, ήταν 1,4 εκατ. ευρώ, γεγονός που αποδεικνύει τη σταθερή βελτίωση των μεγεθών της Pack Plast από την ανάληψη του management της εταιρίας από την Σαράντης.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, τα προαναφερθέντα αποτελέσματα εκτιμώνται ως ιδιαίτερα θετικά, ειδικότερα λαμβάνοντας υπόψη τις γενικότερες συνθήκες αβεβαιότητας που επικρατούν στην Ευρώπη και που επηρεάζουν σημαντικά την κατανάλωση στις περιοχές όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος.

Για το σύνολο της τρέχουσας χρήσης, ο όμιλος Σαράντη εκτιμά ότι ο κύκλος εργασιών θα αυξηθεί κατά 18% καθώς αναμένεται να φτάσει στα 218 εκατ. ευρώ, συγκριτικά με 185 εκατ. ευρώ το 2001.

Την ίδια περίοδο τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα του ομίλου αναμένεται να κινηθούν ανοδικά κατά 5-10%, στα 8 εκατ. ευρώ έναντι 7,7 εκατ. ευρώ το 2001.

Επιπροσθέτως, στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι οι προαναφερθείσες προβλέψεις αντικατοπτρίζουν τις βασικές τάσεις στον χώρο των καταναλωτικών αγαθών στην περιοχή δραστηριότητας του ομίλου, καθώς στην εγχώρια αγορά παρατηρούνται μονοψήφια ποσοστά ανάπτυξης των πωλήσεων, ενώ στην Ανατολική Ευρώπη τα ποσοστά ανάπτυξης ξεπερνούν το 20% κατά μέσο όρο.

Παράλληλα, τονίζεται ότι ο όμιλος συνεχίζει την υλοποίηση μιας σειράς στρατηγικών που στοχεύουν στη μείωση του κόστους λειτουργίας του, συμπεριλαμβανομένου και του ύψους δανεισμού του, ενώ από πλευράς επενδύσεων συνεχίζεται η επιθετική πολιτική εξάπλωσης στην Ανατολική Ευρώπη.

Τέλος, σημειώνεται ότι οι συγκεκριμένες τάσεις αναμένεται να συνεχιστούν και για το 2003.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v