Νέα διοίκηση στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία

Καθήκοντα Γενικού Διευθυντή και Διευθύνοντος Συμβούλου στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία ανέλαβε ο κ. John Lagos, ελληνικής καταγωγής, ενώ τη διοίκηση του ξενοδοχείου, το οποίο αναμένεται να επαναλειτουργήσει πλήρως ανακαινισμένο έως τον Ιούνιο του 2003, πλαισιώνει μία νέα ομάδα διοικητικών στελεχών.

Νέα διοίκηση στο ξενοδοχείο Μεγάλη  Βρετανία
Τη νέα Διοικητική του ομάδα παρουσίασε το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, το οποίο αναμένεται να είναι έτοιμο να λειτουργήσει πλήρως ανακαινισμένο μέχρι τις 30 Ιουνίου 2003.

Τον Ιούλιο του 2002 ο κ. John Lagos, ελληνικής καταγωγής, ανέλαβε τα καθήκοντα του Γενικού Διευθυντή και Διευθύνοντος Συμβούλου στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία οδηγώντας το σε μία νέα εποχή μέσω της ευρείας διεθνούς εμπειρίας του στην ξενοδοχειακή διοίκηση και με τη συμμετοχή της νέας διοικητικής ομάδας.

Ο κ. Lagos έχοντας 34 χρόνια υπηρεσίας στον ξενοδοχειακό κλάδο δεσμεύεται να προσφέρει υψηλή ποιότητα σε όλα τα επίπεδα των υπηρεσιών του ξενοδοχείου και υπόσχεται μία μοναδική εμπειρία διαμονής.

Σε δηλώσεις του επεσήμανε: ”Περιμένουμε με ανυπομονησία την ημέρα που το ξενοδοχείο μας θα ανοίξει ξανά τις πόρτες του και θα υποδεχθούμε τους παλαιούς, αλλά και τους νέους πελάτες μας στην ανακαινισμένη Μεγάλη Βρετανία”.

Τη Διοίκηση του ξενοδοχείου πλαισιώνει μία νέα ομάδα διοικητικών στελεχών:

* Χριστόφορος Μανώλης, Υποδιευθυντής με 33 χρόνια διεθνούς ξενοδοχειακής εμπειρίας. Ο κ. Μανώλης κατέχει εκτενή εμπειρία στο Τμήμα Τροφίμων και Ποτών.

* Gerald Krischek, Διευθυντής Μάρκετινγκ με πλούσια διεθνή επαγγελματική εμπειρία από πολυτελή ξενοδοχεία στην Αυστρία και την Ελβετία. Ο κ. Krischek κατείχε τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων στα ξενοδοχεία Imperial και Bristol.

* Χριστόφορος Βόγκλης, Αναπληρωτής Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στο χώρο των πωλήσεων. Πριν από την ανάθεση της θέσης του στη Μεγάλη Βρετανία ο κ. Βόγκλης κατείχε τη θέση του Διευθυντή Επιχειρήσεων και επιχειρηματικής Ανάπτυξης σε γνωστή αλυσίδα ξενοδοχείων.

* Douglas Ariza, Διευθυντής Εσόδων με πλούσια ξενοδοχειακή εμπειρία. Πριν από την ανάθεση της θέσης του στη Μεγάλη Βρετανία ο κ. Ariza εργαζόταν για το πολυτελές ξενοδοχείο St. Regis Houston των ΗΠΑ.

* Γιώργος Πάλλης, Διευθυντής Τροφίμων και Ποτών με διεθνή εμπειρία σε χώρες, όπως η Ελβετία, το Ντουμπάι καιν το Λονδίνο. Πριν από την ανάθεση της θέσης του στη Μεγάλη Βρετανία ο κ. Πάλλης κατείχε τη θέση του Διευθυντή Τροφίμων και Ποτών σε πολυτελές ξενοδοχείο του Λονδίνου.

* Ernst Frank, Executive Chef και από τους ”βετεράνους” της Sheraton.

* Κωνσταντίνος Κυριάκος, Οικονομικός Διευθυντής με αξιόλογη εμπειρία σε αυτή τη θέση.

* Κωνσταντίνος Μητρόπουλος, Διευθυντής Τεχνικού Τμήματος με πολύπλευρη εμπειρία από τον κατασκευαστικό, βιομηχανικό και μηχανικό χώρο σε υψηλές διοικητικές θέσεις.

Σημειώνεται ότι η διαχείριση του ξενοδοχείου έχει ανατεθεί στο διεθνή ξενοδοχειακό όμιλο Starwood Hotels & Resorts Inc., μία από τις κορυφαίες εταιρίες ξενοδοχείων στον κόσμο με 740 ξενοδοχεία σε 80 χώρες και 110.000 υπαλλήλους.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v