Profile: Συνεργασία με την Alpha Βank

Την εγκατάσταση του συστήματος διαχείρισης θεματοφυλακής εσωτερικού – εξωτερικού IBIS Custody στην Alpha Βank ανέλαβε η Profile. Με την ολοκλήρωση της εγκατάστασης του IBIS Custody στην Alpha Bank θα αυτοματοποιηθούν πλήρως οι διαδικασίες θεματοφυλακής.

Profile: Συνεργασία με την Alpha Βank
Την εγκατάσταση του συστήματος διαχείρισης θεματοφυλακής εσωτερικού – εξωτερικού IBIS Custody στην Alpha Βank ανέλαβε η Profile. Το νέο σύστημα αναλαμβάνει την ολοκληρωμένη και ενιαία παρακολούθηση όλων των επενδύσεων των πελατών της τράπεζας στους οποίους παρέχονται υπηρεσίες θεματοφυλακής.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας, με την ολοκλήρωση της εγκατάστασης του IBIS Custody στην Alpha Bank στις αρχές του επόμενου έτους θα αυτοματοποιηθούν πλήρως οι διαδικασίες θεματοφυλακής. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η έγκυρη και αποτελεσματική εκκαθάριση στον αυξανόμενο όγκο εργασιών της Τραπέζης ελαχιστοποιώντας τις πιθανότητες λάθους με την ταυτόχρονη μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης εργασιών.

Το IBIS Custody, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, αποτελεί ένα από τα καινοτομικά και προηγμένα τεχνολογικά προϊόντα της Profile, καλύπτει πλήρως τη θεματοφυλακή Θεσμικών και Ιδιωτών πελατών για επενδύσεις εσωτερικού – εξωτερικού (Global Trading) και προσφέρει τη δυνατότητα στην τράπεζα να αναλαμβάνει εργασίες θεματοφυλακής είτε σαν κύριος θεματοφύλακας ή σαν υπο-θεματοφύλακας (Global και Sub Custodian).

Επίσης, το IBIS Custody εξασφαλίζει πλήρη επικοινωνία με Global Custodians μέσω Swift, ενώ διαθέτει και ειδικές λειτουργίες για ολοκληρωμένη κάλυψη θεματοφυλακής Αμοιβαίων Κεφαλαίων.

Η πλατφόρμα IBIS είναι μια ολοκληρωμένη λύση, η οποία προσφέρει αυτοματοποίηση ροής εργασιών και άμεση αξιοποίηση του συστήματος από την πρώτη στιγμή της εγκατάστασης του. Είναι ένα σύγχρονο, πολυνομισματικό σύστημα που συγκεντρώνει ενοποιημένα ή ανεξάρτητα τις λειτουργίες Custody, Asset & Portfolio Management, Back Office Dealing / Treasury, Trade Order Management κάθε τράπεζας.

Το IBIS επιτρέπει την αμφίδρομη real time επικοινωνία μεταξύ των υποκαταστημάτων (IBIS Front Office) της τράπεζας και των κεντρικών υπηρεσιών (IBIS Back Office).

Σημειώνεται, επίσης, ότι, το IBIS επικοινωνεί άμεσα με το κεντρικό σύστημα τήρησης λογαριασμών/πελατών της Τράπεζας μέσω on line real time αλλά και batch διαδικασίας, ενώ διαθέτει διασύνδεση με διάφορες εξωτερικές πηγές πληροφόρησης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v