ΚΡΙ ΚΡΙ: Στα €12,45 εκατ. αυξήθηκαν τα καθαρά κέρδη 9μήνου

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €19,92 εκ. έναντι €17,24 εκ. το εννιάμηνο 2018, και τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε €17,29 εκ., έναντι €14,90 εκ. το εννιάμηνο 2018.

ΚΡΙ ΚΡΙ: Στα €12,45 εκατ. αυξήθηκαν τα καθαρά κέρδη 9μήνου

H βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ ΚΡΙ ΑΒΕΕ ανακοίνωσε τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις εννιαμήνου 2019.

Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €92,94 εκ. έναντι €78,08 εκ. το 2018 (αυξημένος +19,03%).

Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώθηκαν ως εξής:

• Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε €34,78 εκ. έναντι €31,25 εκ. το εννιάμηνο 2018.

• Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €19,92 εκ. έναντι €17,24 εκ. το εννιάμηνο 2018.

• Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €17,29 εκ., έναντι €14,90 εκ. το εννιάμηνο 2018.

• Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €12,45 εκ., έναντι €10,57 εκ. το εννιάμηνο 2018.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εννιάμηνο 2019 ανήλθαν σε €21,92 εκ., αυξημένες κατά +4,4%.

Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή έπαιξε η δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής, με την προσθήκη περισσότερων από 950 νέων σημείων πώλησης και η σημαντική επιτυχία που σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού.

Οι επιδόσεις θα ήταν ακόμα υψηλότερες, αν οι καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρτίου έως τα μέσα Μαΐου, δεν ήταν δυσμενείς για τις πωλήσεις παγωτού. Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εννιάμηνο 2019 ανήλθαν σε €34,64 εκ., αυξημένες κατά +13%.

Συνεχίζουμε την εστίαση μας στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών, με έντονη διαφημιστική επικοινωνία και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Παράλληλα, επεκτείνουμε τη γκάμα των προϊόντων μας ώστε να απευθυνόμαστε σε ευρύτερη καταναλωτική βάση.

Στο πλαίσιο αυτό, προσφάτως προχωρήσαμε σε είσοδο στην κατηγορία βρεφικού γιαουρτιού. Συνολικά το μερίδιο μας στην ελληνική αγορά γιαουρτιού άγγιξε το 15,8% (+0,8π.μ), διατηρώντας της 2η θέση [IRI σε όγκο, Σεπτέμβριος 2019]. Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +36,3%).

Αξιοποιούμε τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτ. Ευρώπης και επεκτείνουμε τις υπάρχουσες συνεργασίες. Πλέον, οι εξαγωγές ξεπερνούν το 38% των συνολικών πωλήσεων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v