Αύξηση πωλήσεων κατά 3% στη χρήση του 2018 παρουσίασε η Praktiker Hellas, η οποία δείχνει να ωφελήθηκε μερικώς από τη ραγδαία ανάπτυξη της κτηματομεσητικής αγοράς και των συνακόλουθων ανακαινίσεων.
Ειδικότερα στην Ελλάδα, αν και δεν υπάρχουν ασφαλείς μετρήσεις για την ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς, είναι ενδεικτικό ότι οι πωλήσεις στην αγορά επίπλου, ηλεκτρικού και οικιακού εξοπλισμού βαίνουν αυξανόμενες και με βάση στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ (Iούν. 2019) καταγράφεται αύξηση 2,2% φέτος, από 2,6% το 2018 και 2,6% το 2017.
Σύμφωνα με τον δημοσιευμένο ισολογισμό της, η αλυσίδα Praktiker Hellas εμφάνισε στην περασμένη χρήση πωλήσεις της τάξης των 177,242 εκατ. ευρώ έναντι 172,073.998 εκατ. ευρώ το 2017. Τα καθαρά αποτελέσματα χρήσεως προ φόρων για το 2018 ήταν ζημιογόνα κατά 1.604.579 ευρώ, έναντι κερδών 101.245 ευρώ το 2017. Ως εκ τούτου τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε ζημίες ύψους 1.604.579, έναντι κερδών 96.127 ευρώ της προηγούμενης.
Η εταιρεία το 2018 δεν σχημάτισε τακτικό αποθεματικό ως αποτέλεσμα των ανωτέρω ζημιών. Έτσι το ύψος του τακτικού αποθεματικού την 31.12.2018 διαμορφώνεται σε 1.729.716 ευρώ. Την κλειόμενη χρήση, η αλυσίδα απορρόφησε το υπόλοιπο των μεταφερόμενων κερδών ύψους 1.381.434 ευρώ στις λογιστικές ζημίες κι έτσι τα αποτελέσματα εις νέον της εταιρείας για το 2018 διαμορφώθηκαν σε 223.145 ευρώ ζημίες έναντι 1.381.434 ευρώ κερδών της χρήσης του 2017.
Εμπορικά η Praktiker Hellas ενισχύθηκε κατά την προηγούμενη χρήση με ένα νέο κατάστημα στην Ανθούσα, ελέγχοντας πλέον ένα λιανικό δίκτυο 16 καταστημάτων πανελλαδικά. Σημειώνεται ότι η εταιρεία αναπτύσσεται πολυκαναλικά, διαθέτοντας επίσης ένα κέντρο για την εξυπηρέτηση των επαγγελματιών πελατών αλλά και ένα online κατάστημα.
Σημειώνεται ότι η Praktiker διαχειρίζεται περισσότερους από 50.000 κωδικούς προϊόντων (από έπιπλα και ηλεκτρικά έως κήπου και κατασκευαστικά υλικά) ενώ το 2018 είχε 6 εκατομμύρια πελάτες.
Η αλυσίδα αποτελεί μάλιστα την πρώτη επώνυμη λιανεμπορική επιχείρηση που πραγματοποιεί «αντίστροφη μέτρηση» για την επερχόμενη Black Friday (29 Νοεμβρίου 2019). Ενδεικτικά η αλυσίδα μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος αναγγέλλει τη φετινή συμμετοχή της στον εμπορικό θεσμό (όπου προσφέρονται υψηλές εκπτώσεις σε συγκεκριμένα είδη), ειδοποιώντας μάλιστα με e-mail τους εγγεγραμμένους χρήστες-πελάτες της για τις σχετικές προσφορές.