Στην είσοδο της Anytime σε «νέα εποχή» αναφέρθηκε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Interamerican Γιάννης Καντώρος, δηλώνοντας πως «η μέχρι τώρα πορεία μας είναι μόνο η αρχή και θα επιθυμούμε να αυξήσουμε κατά πολύ τον αριθμό των πελατών μας».
Η διοίκηση της Anytime -με αφορμή την αλλαγή του λογοτύπου- εξέφρασε την ικανοποίησή της, καθώς σήμερα διαθέτει γύρω στις 360 χιλιάδες πελάτες στην Ελλάδα και άλλες 25.000 στην Κύπρο. Επιπλέον, το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών ανέρχεται στο 94% και ο αριθμός των εργαζομένων της Anytime υπερβαίνει τους εκατό.
Αναφορά επίσης έγινε και σε μια σειρά χρήσιμων υπηρεσιών προς τους πελάτες, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται:
• Η ευέλικτη τιμολόγηση του ασφαλίστρου ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει ένας οδηγός.
• Η συμβολή στην εύρεση οικονομικού service για το αυτοκίνητο.
• Η βοήθεια για την αγορά αξιόπιστου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
• Η πρόταση του κατάλληλου ασφαλιστικού προγράμματος σε κάθε πελάτη, μέσα από την ηλεκτρονική του απάντηση σε επτά ερωτήσεις (σχετικά με αυτόν και το αυτοκίνητό του).
• H εξοικονόμηση χρόνου προς όφελος του πελάτη.
«Ζούμε σε έναν κόσμο που αλλάζει γρήγορα και συνεχώς και εμείς καλούμεθα να προσαρμοζόμαστε στις νέες απαιτήσεις των πελατών μας, κάνοντας τη διαφορά όχι μόνο στην ασφάλισή τους αλλά και στην καθημερινότητά τους. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας περισσότερο ασφάλεια και λιγότερο ασφάλιση», αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.